De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Londen

  1. #1

    Standaard Londen

    Beste formumleden,

    Ik ga volgende week vier dagen naar Londen en wil graag weten waar de mooiste en beste (ruimste assortiment) winkels zijn op het gebied van dvd en blu rays.
    Ik ben nooit eerder in Londen geweest, maar weet dat Oxford Street de hoofdwinkelstraat is, daar zal ongetwijfeld wat te vinden zijn.

    Alvast bedankt voor reacties (ik hoop dat ik dit op de goede plek post!)

    m.vr.gr.
    Klaas-Jan
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

  2. #2

    Standaard

    Er is een grote drie verdiepingen winkel in ik dacht Oxford street.

    Echter ga je teleurgesteld zijn net zoals ik toen. De prijzen niet niet interessant, nergens in Londen in geen enkele winkel. Veel duurder dan media markt, en nog veel duurder dan UK webwinkels.

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als je richting Oxfordstreet loopt (Afhankelijk waar je vandaan komt) loop je langs HMV. Maar ongetwijfeld zullen er nog wat tips volgen, maar nog beter is om even een goodlesearch te doen naar dat soort winkels in London. Maar goedkoop is het nooit in de winkels.

    Overigens een geweldige sfeervolle stad, dus naast shoppen ook gewoon heel veel plezier gewenst.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Je moet meer het centrum uit en dan naar een grote supermarkt(hypermarkt eigenlijk) zoals Asda, Tesco of Sainsbury's. Die hebben vaak goede aanbiedingen. Met HMV moet je net geluk hebben dat de titels die je wilt hebben in een 2 voor 10 of 12 pond actie zitten. Is in die supermarkten eigenlijk ook wel zo.
    Veel plezier!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Forbidden Planet op Shaftesbury Av. is een must.

    Ja, ze hebben (met name) SciFi DVDs/BRs die te duur zijn.....maar nergens vind je een winkel met zoveel filmmerchandise. Op de begane grond pupkes, beelden en gadgets; in de kelder naast de DVDs/BRs zo ontzettend veel boeken en comics.

    Echt een must om gezien te hebben.

    http://forbiddenplanet.com/

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Oxford is meer de nieuwendijk van London, met vage winkels en een enkel mooi warenhuis (selfridges). Regent Street heeft de mooiere winkels. Old & New Bond zijn van PC Hooft Niveau.

    Persoonlijk vindt ik dat Harrods de mooiste "cd" afdeling heeft. Is wel gewoon HMV geloof ik maar daar staan ook de meest indrukwekkende tv's en audio installaties die ik ooit heb gezien. Een vergulden LG Tv bijv. met bijpassende home cinema.
    Sowieso is Harrods een Must, wat een waanzinnige winkel is dat.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  8. #8

    Standaard

    http://www.foppreturns.com/

    Deze zit op de hoek van Shaftesbury Avenue en Earlham Street. Hing vroeger vast aan de HMV keten. Ben er tijdens mijn laatste bezoeken een paar keer geweest en toch telkens mijn gading gevonden. Op het gelijkvloers een hele wand vol met titels voor £3 - £5, en beneden een hele afdeling TV, Films en Blu-Ray. 't Is er ook ietsje minder druk dan in de HMV in Coventry Street (nabij Picadilly Circus).
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  9. #9

    Standaard Re:

    Bedankt voor deze topic. Ik overweeg zelf om volgend jaar met pasen eens naar Londen te gaan. Het kan zijn dat het in de zaken duurder is maar het blijft leuk om lekker te neuzen. En als de prijs dan weinig scheelt, koop ik het meestal. Ik wil dan met name kijken voor tv-series (degene die in Nederland niet uit zijn en eventueel ook regio 1 series).

    In welke keten of zaak heb je de beste keuze qua tv-series?

  10. #10

    Standaard

    zeker HMV.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Beste mensen,

    Bedankt voor al jullie reacties!! Ik had HMV zelf al ontdekt in Oxford Street. Ik wil vooral graag de luxe limited edition van Lawrence of Arabia graag kopen Londen. Deze komt maandag uit en dan ga ik een middagje shoppen.

    Ik ga natuurlijk vooral voor de titels die hier in Nederland niet zijn. Dus de koopjes van 3 a 5 pond zullen dat niet zijn denk ik. Ik zal zien wat ik tegen kom, goed om te horen dat Harrods ook dvd en blu rays heeft, ik had van iemand gehoord dat die daar niet te vinden waren, wel dus.
    Dances With Wolves. I am Wind In His Hair. Do you see that I am your friend? Can you see that you will always be my friend?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •