De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.

Discussie: HD Movie Source

  1. #1

    Standaard HD Movie Source

    HD Movie Source

    Inmiddels heb ik mijn eerste positieve ervaring met HD movie source.

    Ik heb Transformers 2 en de criterion van The Curious Case Of Benjaming Button op Blu-ray mogen ontvangen. De gezamelijke waarde was $36,-.

    Op het pakje zat een sticker waarop werd aangegeven dat het een gift was en de waarde $18,- bedroeg! Op deze manier kwam hij lekker vlot door de duane heen en was hij al binnen 10 dagen binnen.

    Alleen over de verpakking ben ik niet zo te spreken. Het zat verpakt in een simpele bubbeltjes envelop en ze kwamen beiden niet geheel onaangetast uit de verpakking.

  2. #2

    Standaard

    Goed om te lezen. Mijn exemplaar van Transformers 2 is nog onderweg. Is afgelopen maandag verzonden, dus die zal de loop van komende week wel binnenkomen. Goed om te lezen dat ze er een gift van maken. Jammer van de manier van verpakken. Ik hoop dat de mijne de reis goed heeft doorstaan...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Bij mij is vandaag Transformers 2 binnengekomen, die 23 Oktober was verzonden.

    Waarde op het pakketje was $8, maar ook helaas de slipcase wat beschadigd en één disc was los geraakt (maar gelukkig geen krassen).
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  4. #4

    Standaard

    Inmiddels geven ze op HDmoviesource ook aan welke regio de diverse BD's zijn.
    Ik heb alleen geen idee hoe betrouwbaar zij hiermee zijn.

  5. #5

    Standaard

    Bij mij was de slipcase in mint conditie aangekomen gelukkig (TF2). Ik denk dat ze daarin vrij betrouwbaar zijn (regio's), want ze geven het ook actief aan in hun mailings... Tenminste, dat is dan mijn conclusie
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Vage toko.... 2 BD besteld, kreeg keurig een orderbevestiging met logo en opmaak en al. Daarna een korte mail met alleen tekst dat de BD's geshipped zouden worden. Daarna ineens dezelfde kale mail met dit:
    Sorry your previous echeck failed we are refunding your order and terminating your account.
    Thanks
    HD MOVIE SOURCE
    WTF? Niet alleen cancellen ze je order, ze gaan me refunden EN mn account beeindigen! Ik heb echt nog nooit last gehad met webshops en met mn CC is ook niks mis mee. Sterker nog, als ik inlog op de site dan staat bij de 2 titels nog steeds "shipped". Wat een vaag gedoe zeg daar...

  7. #7

    Standaard

    Daarna opnieuw besteld, via paypal betaald, krijg ik deze mail:

    YOUR NOT GETTING ANY MOVIES SO STOP ORDERING.
    Thanks
    HD MOVIE SOURCE
    WAT EEN IDIOTEN!!! Ik bestel echt dus NOOIT meer daar...

  8. #8

    Standaard

    Vreemd. Bestel daar al jaren en heb nog nooit problemen gehad.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    WAT EEN IDIOTEN!!! Ik bestel echt dus NOOIT meer daar...
    Dat is geloof ik precies wat ze willen

    Wel heel vaag allemaal zonder verder een fatsoenlijke uitleg en een mogelijkheid tot verweer voor jou...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is geloof ik precies wat ze willen

    Wel heel vaag allemaal zonder verder een fatsoenlijke uitleg en een mogelijkheid tot verweer voor jou...
    Tja, dan maar de BB exclusives via Ebay. Wel even mn CC terugbetaling in de gaten houden van die prutsers. De Paypal terugbetaling kwam direct al na mn tweede bestelling.
    Daarna ga ik ze wel spammen met klachten...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Tja, dan maar de BB exclusives via Ebay. Wel even mn CC terugbetaling in de gaten houden van die prutsers. De Paypal terugbetaling kwam direct al na mn tweede bestelling.
    Daarna ga ik ze wel spammen met klachten...
    Bespaar je de moeite, doen ze waarschijnlijk toch niets mee.

  12. #12

    Standaard

    Kan iemand die al zaken heeft gedaan met deze webshop mij vertellen of HD Movie Source ook Paypal accepteert? Ik kijk er misschien overheen maar kan hier niets over vinden op hun website. De reden is heel simpel, ze zijn goedkoper op hun eigen website als op eBay dus wil ik het eens rechtstreeks proberen.


  13. #13

    Standaard

    Tot voor kort kon ik nog gewoon met pay-pal betalen bij ze. Denk dat het nog wel geldig is.

  14. #14

    Standaard

    Ik koop hier altijd mn prepay kaarten voor de us playstation store
    Niets met films te maken, maar wle makkelijk om te weten.

  15. #15

    Standaard

    Zojuist een eenvoudige bestelling geplaatst om te checken of dit een goed vervangend adres is voor de failliete Planet Axel, Paypal wordt naast Credit Cards nog steeds geaccepteerd.

    Oilex bedankt voor de info .


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •