Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 210 worden weergegeven.

Discussie: Breaking Bad [AMC]

  1. #151

    Standaard

    Eergisteren aflevering 10 ('Salud') van seizoen 4 gekeken. Gewoon zwaar briljant

  2. #152

    Standaard

    Ook deze serie helemaal uitgekeken en hij is me zeer goed bevallen. Of ik hem net als andere series een tweede keer wil/kan kijken weet ik nog niet maar hij is wel erg sterk in elkaar gedraaid!

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    ...................wat een serie zeg.............1 van de beste series ooit.
    Volledig akkoord.
    Dinsdag de 4 laatste afleveringen gezien.
    Spijtig dat het gedaan is.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  4. #154

    Standaard

    Die theorie dat de één na laatste aflevering eigenlijk de laatste aflevering is maar ze nog een aflevering hebben toegevoegd zodat het goed eindigt (volgen jullie het nog?) is best interessant.

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Die theorie dat de één na laatste aflevering eigenlijk de laatste aflevering is maar ze nog een aflevering hebben toegevoegd zodat het goed eindigt (volgen jullie het nog?) is best interessant.
    Ik kan daar persoonlijk best in mee gaan en vind het een mooie gedachte.

  6. #156

    Standaard

    Voor de liefhebbers is er a.s zaterdag een Breaking Bad marathon bij Pathe van het allerlaatste seizoen :

    http://www.pathe.nl/film/19845/breaking-bad-marathon

  7. #157

    Standaard

    Tof, jammer dat ik het eerste deel van het laatste seizoen nog niet gezien heb.
    Eigenlijk zouden ze zoiets vaker moeten doen....
    2 x B&W 803, 2 x B&W 804, 1 x B&W HTM, Rel Storm, Denon A1SR, Panasonic BD80, Sony 555es, Panasonic 42PY, Ps3.

  8. #158

    Standaard

    Ik had BB ook anders wel eens op het groot scherm willen zien (ook Kinepolis Antwerpen houdt dit weekeinde een Final Season-marathon), maar ik zit nog maar in seizoen 4
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #159

    Standaard

    Gisteren de 1e van de laatste 8 afleveringen gekeken (Blood Money).

    Wat een ongekend hoog niveau...........en wat is Dean Norris goed zeg. Niet normaal meer

  10. #160

    Standaard

    Alles nu gezien.

    Beste TV serie sinds The Sopranos. Jammer dat het afgelopen is

  11. #161

    Standaard

    Wij kijken deze serie sinds kort via Netflix. Het korte erste seizoen had zo zijn momenten, maar belooft aan het begin van het tweede seizoen een betere serie te worden.

  12. #162

    Standaard

    Deze serie is baas.

    Nuff said, bitch.

  13. #163

    Standaard

    Gisteren kwam één van mijn studenten de les binnen met een Heisenberg-T-shirt. De jeugd heeft dus toch nog goede smaak!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Gisteren kwam één van mijn studenten de les binnen met een Heisenberg-T-shirt. De jeugd heeft dus toch nog goede smaak!
    Of misschien is hij een drugsverslaafde en is het product van Heisenberg zijn ultieme doel in het leven .

  15. #165

    Standaard

    Inmiddels bijna halverwege het vierde seizoen en het niveau keldert naar beneden. Er is gewoon geen drol meer aan, helaas. Het is dat mijn vrouw hem helemaal af wilt kijken, anders was ik er nu mee gestopt.

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Inmiddels bijna halverwege het vierde seizoen en het niveau keldert naar beneden. Er is gewoon geen drol meer aan, helaas. Het is dat mijn vrouw hem helemaal af wilt kijken, anders was ik er nu mee gestopt.
    Jij bent nu echt de eerste die ik dit hoor zeggen… Maar goed dat je vrouw wilt verder kijken want seizoen 5 is fenomenaal.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Inmiddels bijna halverwege het vierde seizoen en het niveau keldert naar beneden. Er is gewoon geen drol meer aan, helaas. Het is dat mijn vrouw hem helemaal af wilt kijken, anders was ik er nu mee gestopt.
    Wait for it...

  18. #168

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Inmiddels bijna halverwege het vierde seizoen en het niveau keldert naar beneden. Er is gewoon geen drol meer aan, helaas. Het is dat mijn vrouw hem helemaal af wilt kijken, anders was ik er nu mee gestopt.
    Lol, blijven kijken!

  19. #169

    Standaard

    Ik vond seizoen 4 echt zo niet boeiend. Alleen de laatste aflevering had een geweldige cliffhanger in zich, maar vervolgens duurde de aflevering nog 10 minuten langer.
    De eerste 3,4 afleveringen van seizoen 5 beloven weinig goeds. De eerste 3 seizoenen waardeerde ik gemiddeld met een 7,5, maar vervolgens wordt het een mager 6-je. Ik zie niet wat de serie nou zo geweldig maakt. Na seizoen 3 lijkt het een beetje stuurloos.

  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik vond seizoen 4 echt zo niet boeiend. Alleen de laatste aflevering had een geweldige cliffhanger in zich, maar vervolgens duurde de aflevering nog 10 minuten langer.
    De eerste 3,4 afleveringen van seizoen 5 beloven weinig goeds. De eerste 3 seizoenen waardeerde ik gemiddeld met een 7,5, maar vervolgens wordt het een mager 6-je. Ik zie niet wat de serie nou zo geweldig maakt. Na seizoen 3 lijkt het een beetje stuurloos.
    Hoe kun je seizoen 5 nou niet goed vinden ??

  21. #171

    Standaard

    Seizoen 5 gisteren afgekeken en ik moet zeggen dat het beter was dan de 2 seizoenen daarvoor. Het is wel overduidelijk geschreven om een eind aan de serie te maken, alsof ze geen inspiratie meer hadden voor nog een seizoen. Niet dat ik daar zelf op zet te wachten. Ik had de laatste seizoenen ook totaal geen binding meer met de personages, hooguit met Jesse Pinkman en de hoop op een goed en normaal (liefdes)leven.

    Een unieke serie, dat is zeker waar en ook erg traag naar onze huidige maatstaven. Er werd ook bovengemiddeld in geacteerd en misschien is de serie ook wel briljant, maar het pakte mij allemaal net niet.

    Op naar de volgende series op Netflix (zeker wanneer de Chromecast binnen is om in de woonkamer te kunnen kijken).

  22. #172

    Standaard

    Ben van mening dat je de serie toch wel wat te kort doet; als je ziet hoe het karakter Walter White transformeert vanaf aflevering 1 tot het einde, dan kun je wat mij betreft niet anders concluderen dat het een van de beste televisierollen is die ooit is neer gezet. Dat je geen binding hebt met het karakter, dat kan. Het is in principe een beetje net als bij the Sopranos, waar je langzaamaan begint te houden van de intens slechte mens Tony Soprano (of er juist afstand van doet). Dat Breaking Bad het af en toe van wat toevalligheden moet hebben vind ik niet storend als ik het tegen de briljante plot twists zet. Ook het einde is wat mij betreft uitstekend; er zijn zelfs goede theorieën over het feit dat de een-na-laatste aflevering eigenlijk gezien moet worden als laatste aflevering (ook hier besproken geloof ik). Het belangrijkste aan deze serie is denk ik dat je het zo weer van voor af aan op zou kunnen zetten zonder verveeld te raken.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Seizoen 5 gisteren afgekeken en ik moet zeggen dat het beter was dan de 2 seizoenen daarvoor. Het is wel overduidelijk geschreven om een eind aan de serie te maken, alsof ze geen inspiratie meer hadden voor nog een seizoen. Niet dat ik daar zelf op zet te wachten. Ik had de laatste seizoenen ook totaal geen binding meer met de personages, hooguit met Jesse Pinkman en de hoop op een goed en normaal (liefdes)leven.

    Een unieke serie, dat is zeker waar en ook erg traag naar onze huidige maatstaven. Er werd ook bovengemiddeld in geacteerd en misschien is de serie ook wel briljant, maar het pakte mij allemaal net niet.

    Op naar de volgende series op Netflix (zeker wanneer de Chromecast binnen is om in de woonkamer te kunnen kijken).
    Ik ken wel meer mensen die Breaking Bad niet leuk vonden.............geen probleem toch ? Smaken verschillen.

    Je hebt Netflix ? Probeer Fargo eens..............erg, erg goed gedaan

  24. #174

    Standaard

    Ik sluit me aan bij Jordy, de ontwikkeling van de personages is ijzersterk maar wel met de kanttekening dat ik ook seizoen 3 en 4 gewoon minder vond.

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    er zijn zelfs goede theorieën over het feit dat de een-na-laatste aflevering eigenlijk gezien moet worden als laatste aflevering (ook hier besproken geloof ik).
    Dat is echt zo'n onzin. Dan zou je dus missen wat er met die gun in de achterbak gebeurt wat je al t hele/halve seizoen weet. Plus kwestie Jesse blijft dan op een erg rare manier open. Nee, die theorie slaat als een tang op een varken.

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •