Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 210 worden weergegeven.

Discussie: Breaking Bad [AMC]

  1. #101

    Standaard

    Idd prima tweede aflevering, de schijvers overtreffen zichzelf door telkens de juiste weg in te slaan met hoe je dit verhaal naar het juiste einde brengt.

  2. #102

    Standaard

    Op 25 november komt de blu-ray uit in de UK als "The Final Season". Hier dus wss ook onder die naam.
    http://www.amazon.co.uk/Breaking-Bad...king+bad+final
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 23-08-2013 om 11:30

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Op 25 november komt de blu-ray uit in de uk als "The Final Season" hier dus wss ook.
    Het eerste goede nieuws van de dag! Bedankt
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #104

    Standaard

    Vette serie!(Spam verwijderd)
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-08-2013 om 12:53 Reden: spam is verboden. Bij de volgende keer volgt direct een ban

  5. #105

    Standaard

    Als het nu om een vacature voor scheikundeleerkracht ging, zou ik de relevantie in dit topic nog begrijpen
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 11-09-2013 om 21:52
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #106
    tbrons
    Guest

    Standaard

    Zijn er al peeps bij het laatste seizoen? Eerlijk gezegd konden de laatste 2 afleveringen me niet boeien. De serie is een beetje aan het afdoen bij mij. Het is continue een beetje een uitstel van het einde.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tbrons Bekijk bericht
    Zijn er al peeps bij het laatste seizoen? Eerlijk gezegd konden de laatste 2 afleveringen me niet boeien. De serie is een beetje aan het afdoen bij mij. Het is continue een beetje een uitstel van het einde.
    niet boeien? Daaaamn man, de laatste ep was fantastisch. Walt die doorslaat en Jesse een coward noemt, en dan vervolgens die epische cliffhanger. Fantastisch seizoen!

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    niet boeien? Daaaamn man, de laatste ep was fantastisch. Walt die doorslaat en Jesse een coward noemt, en dan vervolgens die epische cliffhanger. Fantastisch seizoen!
    Inderdaad dit seizoen gaat razendsnel in vergelijking met de vorige. Benieuwd naar de laatste 3!

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    niet boeien? Daaaamn man, de laatste ep was fantastisch. Walt die doorslaat en Jesse een coward noemt, en dan vervolgens die epische cliffhanger. Fantastisch seizoen!
    tbrons niet ernstig nemen: het is een spammer die hoopte om via zijn links in zijn signature wat hits te krijgen. Voor de rest is het een ordinaire trol. Hij is bovendien al gebannen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #110

    Standaard

    Tegengekomen op Amazon.co.uk ziet er best gaaf uit :

  11. #111

    Standaard

    Wow, wat een sterke aflevering weer! Zeer goed geacteerd (zoals altijd eigenlijk) en geweldige regie van Rian Johnson (Looper). Ben heel benieuwd hoe dit allemaal afloopt. Het laatste seizoen stelt in ieder geval zeker (nog?) niet teleur!

  12. #112

    Standaard

    Ik vond de aflevering van deze week (afl 14) nog sterker. Ik ben benieuwd hoe ze dit niveau gaan vasthouden tot het einde. Ik las dat de laatste twee afleveringen in Amerika 75 minuten inclusief reclame gaan worden. Betekent dat dat het netto langer dan normaal wordt?

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik vond de aflevering van deze week (afl 14) nog sterker. Ik ben benieuwd hoe ze dit niveau gaan vasthouden tot het einde. Ik las dat de laatste twee afleveringen in Amerika 75 minuten inclusief reclame gaan worden. Betekent dat dat het netto langer dan normaal wordt?
    Ik heb gisteren de voorlaatste via Itunes bekeken en deze was iets langer dan normaal. 54 minuten om precies te zijn. Vond het ook weer een sterke aflevering. Zeer spannend en eng in het begin, alsof de spanning vorige aflevering nog even weergalmde. Daarna een rustige opbouw naar de allerlaatste aflevering. Ook het einde was wel cool. We hoorden voor het eerst een langere versie van het Breaking Bad Theme in de serie zelf.

  14. #114

    Standaard

    Aflevering van deze week (titel: The Granite State) was nr. 15, niet nr. 14. Vorige week was al een bijzonder intense aflevering en deze week wordt die spanning vastgehouden. Kijk echt vooruit naar de laatste aflevering. Tot nu lijkt alles uit eerdere seizoenen perfect samen te komen. Verwacht dat deze serie met een grote knal gaat eindigen.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Aflevering van deze week (titel: The Granite State) was nr. 15, niet nr. 14. Vorige week was al een bijzonder intense aflevering en deze week wordt die spanning vastgehouden. Kijk echt vooruit naar de laatste aflevering. Tot nu lijkt alles uit eerdere seizoenen perfect samen te komen. Verwacht dat deze serie met een grote knal gaat eindigen.
    Excuus voor de onzekerheid. Ik had het over de aflevering bij Film1. Die loopt 1 week achter en heeft deze week aflevering 14 met de uiteindelijke dood van Hank na de schietpartij vorige week

  16. #116

    Standaard

    Ok de show is over.Gisteravond was de 16e en laatste aflevering van Breaking bad (29sept2013).
    15e en 16e hebben gewoon de lengte van 55 min er zat gewoon veel reclame in omdat het de laatste afleveringen waren.
    Goede laatste aflevering al leek me de opening in de 42e min misschien een beetje vergezocht/makkelijk
    maar het kan zo lopen en de 44e min daarna maakt het weer goed.

  17. #117

    Standaard

    Geweldige afsluiter, samen met the Sopranos en the Wire in mijn top 3 TV series.

  18. #118

    Standaard

    Heb nog nooit ook maar iets van deze serie gezien. Seizoen 1 staat in bestelling.............ben benieuwd !

  19. #119

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Geweldige afsluiter, samen met the Sopranos en the Wire in mijn top 3 TV series.
    Je voelde het einde in de vorm van het finale bezoek wel aankomen maar toch een mooie afsluiter en de manier waarop de boeven uit worden geschakeld via de kofferbak was geniaal. En bij het slot denk je dat hij dood is maar toch weet je het niet zeker

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Heb nog nooit ook maar iets van deze serie gezien.
    Ik ook niet.
    Ben er ook wel benieuwd naar.
    Ik ga eens wat youtuben om een idee van deze serie te krijgen.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Ik ook niet.
    Ben er ook wel benieuwd naar.
    Ik ga eens wat youtuben om een idee van deze serie te krijgen.
    Niet doen, want dan lees je direct spoilers. Gewoon bestellen en kijken!

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Niet doen, want dan lees je direct spoilers. Gewoon bestellen en kijken!
    Heb alleen maar een trailer gezien.
    Maar ik ga het er op wagen.
    Seizoen 1 t.e.m. 4 zijn besteld.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  23. #123

    Standaard

    Breaking Bad-veiling brengt één miljoen dollar op

    De cast van Breaking Bad bij de uitreiking van de Emmy's.© epa.Van 7300 euro voor een onderbroek tot maar liefst 48.500 euro voor een boek. Dat zijn de bedragen die fans van Breaking Bad hebben betaald bij een veiling van spullen uit de serie. De totale opbrengst was 1 miljoen dollar (740.000 euro).
    Het openingsbod van de witte onderbroek die Walter White in de pilot van de show droeg was 185 euro, maar uiteindelijk werd er 7300 euro voor het kledingstuk geboden. De 48.500 euro voor het boek Leaves Of Grass was het hoogste bedrag dat werd betaald in de veiling, die opende na de laatste aflevering eind september en woensdag sloot.

    Andere goed scorende items in de online veiling via de website Screenbid waren de bel waarmee Hector Salamanca communiceerde (19.800 euro), de roze teddybeer die uit een vliegtuig viel (17.200 euro) en de auto van Walter White (14.600 euro).

    Alle voorwerpen zijn nog tot eind oktober te bewonderen in een tentoonstelling in het Museum of Moving Image.

  24. #124

    Standaard

    Seizoen 1 gekeken................hoe heb ik dit kunnen missen ? Gewoon fantastisch
    Op naar seizoen 2.............

  25. #125

    Standaard

    Seizoen 2 ook gekeken.......................wat een serie zeg.............1 van de beste series ooit. Tot nu toe nog geen mindere aflevering gezien en het acteerwerk is ongekend goed.
    Op naar seizoen 3...............

Pagina 5 van 9 EersteEerste 123456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •