Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 210 worden weergegeven.

Discussie: Breaking Bad [AMC]

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Weet er iemand wanneer de overige seizoenen hier zullen worden uitgebracht ? Of worden deze hier niet meer uitgebracht op dvd ?
    Wellicht wordt er nog gewacht na het uitzenden van de afleveringen op de NL'se buis. VPRO pikt de draad iig weer op met het derde seizoen vanaf as zondag om 23.20 uur.
    Mocht je de UK versie van seizoen 3 en 4 willen (zonder NL ondertiteling), kan je o.a. bij Bol.com, MM Arena en Fame terecht.

    Rian Johnson (heeft reeds enkele afleveringen gedaan en recentelijk bekend van Looper) zal één van de laatste afleveringen regisseren.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  2. #77

    Standaard

    Als we Bol mogen geloven dan zal op 8 mei seizoen 3 verschijnen op DVD en BD. Heeft even geduurd...

  3. #78

    Standaard

    Korte blik achter de schermen bij de laatste 8 afleveringen:

    http://www.youtube.com/watch?v=l9yLS4b-wZo
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob O. Bekijk bericht
    Als we Bol mogen geloven dan zal op 8 mei seizoen 3 verschijnen op DVD en BD. Heeft even geduurd...
    En als we Bol mogen geloven dan komt enkele dagen later ook seizoen 4 uit!!!!

  5. #80

    Standaard

    Script tv-serie Breaking Bad gestolen
    Acteur Bryan Cranston is bestolen. Een dief brak begin deze maand zijn auto in en nam een iPad en een script van de serie Breaking Bad mee. Cranston speelt een van de hoofdrollen in de tv-serie, waarvan de laatste afleveringen vanaf de zomer worden uitgezonden in de Verenigde Staten.

    Zaterdag is een man opgepakt voor inbraak, meldt het lokale tv-station KOAT-TV. Het script is echter nog niet terecht. Na de diefstal nam iemand contact op met een van Cranstons medewerkers. De informant vertelde over een gesprek in een bar, waarbij een man opschepte over hoe hij had ingebroken in een auto en een script van Breaking Bad had gejat.

  6. #81

    Standaard

    Vanaf 11 augustus wordt er weer verder gekookt.

    Hieronder een eerste foto.

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  7. #82

    Standaard

    Een poster met de tagline voor de tweede helft van het seizoen bitch!

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  8. #83

    Standaard

    Nieuwe poster

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  9. #84

    Standaard

    Een drietal teasers op rij voor de laatste 8 afleveringen:

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  10. #85

    Standaard

    Weet iemand of de UK Blu-ray of de DE blu-ray nederlandse ondertitels heeft ? De franse uitgave heeft er blijkbaar. Wel vreemd dat de amerikaanse en franse nederlandse subs heeft. De UK en de DE zou toch ook nederlandse subs moeten hebben ? Is er iemand die dit weet of één van die twee in bezit heeft ?

  11. #86

    Standaard

    Hier ben ik eigenlijk ook benieuwd naar!! Als ze alle 5 seizoenen met NL subs hebben... scheelt weer cash!!

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Hier ben ik eigenlijk ook benieuwd naar!! Als ze alle 5 seizoenen met NL subs hebben... scheelt weer cash!!
    Inderdaad iets goedkoper dan hier bij ons. Vind het wel vreemd dat de us er heeft en de uk niet.

  13. #88

    Standaard

    Komt dus wel degelijk 7 augustus ook bij ons uit ... Bol.com heeft em in pre-order staan. (Al staat er wel vreemd genoeg bij. Exclusief voor Belgische Klanten ?) Nou mij hoor je niet klagen maar verzenden ze gewoon niet naar nederland dan ? Klinkt vreemd.
    http://www.bol.com/nl/p/breaking-bad...0000018011785/
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 27-07-2013 om 10:52

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Komt dus wel degelijk 7 augustus ook bij ons uit ... Bol.com heeft em in pre-order staan. (Al staat er wel vreemd genoeg bij. Exclusief voor Belgische Klanten ?) Nou mij hoor je niet klagen maar verzenden ze gewoon niet naar nederland dan ? Klinkt vreemd.
    http://www.bol.com/nl/p/breaking-bad...0000018011785/
    Zag het ook staan. Zal waarschijnlijk wel met tv uitzendrechten te maken hebben. De omschrijving doet vermoeden dat het om heel seizoen 5 gaat. Maar enkel 2 discs!? Of is het gewoon deel 1 zoals in het buitenland? Weer niet echt duidelijk.
    The truth is out there

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Zag het ook staan. Zal waarschijnlijk wel met tv uitzendrechten te maken hebben. De omschrijving doet vermoeden dat het om heel seizoen 5 gaat. Maar enkel 2 discs!? Of is het gewoon deel 1 zoals in het buitenland? Weer niet echt duidelijk.
    Ik zou er maar niet op rekenen dat dit het volledige seizoens is. Wel vreemd dat ze alle 16 afleveringen vermelden... wist niet dat de titels al bekend waren ? Maar aangezien het 2 schijven zijn zal dir maar part 1 zijn.

  16. #91

    Standaard

    Rian Johnson (Looper) will direct the 3rd to last episode of BREAKING BAD. Creator Vince Gilligan called it maybe the best of the entire series.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Rian Johnson (Looper) will direct the 3rd to last episode of BREAKING BAD. Creator Vince Gilligan called it maybe the best of the entire series.
    Oei had leuk geweest mocht de laatste de beste van de serie zijn haha.

  18. #93

    Standaard

    Er was toch ook een aflevering die begon met Walter in een restaurant, met lang(er) haar. Was dat nou een preview of een flash-back. Heb dat nooit meer zien terugkomen.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Er was toch ook een aflevering die begon met Walter in een restaurant, met lang(er) haar. Was dat nou een preview of een flash-back. Heb dat nooit meer zien terugkomen.
    Zal waarschijnlijk terug komen in de laatste afleveringen. Want wat ik mij ervan herinner leek het erop alsof hij een afspraak had ofzo ...

  20. #95

    Standaard

    Ik heb in de gauwte de US-versie van S5.1 even meegenomen uit Alaska.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #96

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    En, wat vonden we van de start?
    Vond het wel goed eigenlijk, de eerste minuten roepen heel wat vragen op die nu al een bevredigend gevoel geven, ookal weet ik nog niet waar het nu naartoe moet. Ook het einde van deze 1ste aflevering had ik nog niet zo snel zien aankomen ben eigenlijk blij dat Hank geen aflevering of 4 wacht om de confrontatie aan te gaan met Walt, z'n garagepoort ging dicht ik ging meteen van : oh ow ! Als de rest van de serie dit goeie tempo aanhoud zou dit nog wel eens enorm spannend kunnen zijn en staat er ons nog heel wat te wachten.

  23. #98

    Standaard

    Eens. Goede opbouw naar de laatste paar afleveringen, eerste scene weet direct weer je aandacht te grijpen. Twijfel nog een beetje of ik de andere afleveringen ook per week kijk op dat ik ze op ga sparen en ze dan achter elkaar ga kijken.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Eens. Goede opbouw naar de laatste paar afleveringen, eerste scene weet direct weer je aandacht te grijpen. Twijfel nog een beetje of ik de andere afleveringen ook per week kijk op dat ik ze op ga sparen en ze dan achter elkaar ga kijken.
    Ben ook aan het twijfelen. Normaal zou ik wachten tot ik ze gratis via Prime kan gaan bekijken. Maar had gisteren nog 3 dollar staan in m'n itunes account van de US store en kon het niet laten de eerste aflevering te bekijken :P

  25. #100

    Standaard

    Tweede aflevering was ook weer prima met de nodige interessante ontwikkelingen. Zit echt te genieten van deze man:

    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •