Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 210 worden weergegeven.

Discussie: Breaking Bad [AMC]

  1. #1

    Standaard Breaking Bad [AMC]







    Plot

    Breaking Bad follows protagonist Walter White (Bryan Cranston), a chemistry teacher who lives in New Mexico with his wife (Anna Gunn) and teenage son (RJ Mitte) who has cerebral palsy. White is diagnosed with Stage III cancer and given a prognosis of two years left to live. With a new sense of fearlessness based on his medical prognosis, and a desire to secure his family's financial security, White chooses to enter a dangerous world of drugs and crime and ascends to power in this world. The series explores how a fatal diagnosis such as White's releases a typical man from the daily concerns and constraints of normal society and follows his transformation from mild family man to a kingpin of the drug trade.

    Cast

    Laatst aangepast door Don van Straalen : 27-10-2009 om 20:39

  2. #2

    Standaard

    Gezocht, maar kon geen thread vinden. Lees veel goede dingen over deze serie, dus heb besloten vanavond de eerste 2 afleveringen te kijken.

    Zijn er mensen op dit forum die deze serie volgen?

  3. #3

    Standaard

    Aantal maanden geleden seizoen twee al afgerond hiervan. Ik vond Cranston nooit een opvallende/interessante acteur in o.a. Malcolm in the Middle maar hij is weergaloos hierin. Het gebikkel tussen hem en Paul (Jesse) is hilarisch op momenten, voornamelijk tijdens het tweede seizoen.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  4. #4

    Standaard

    Heb beidde seizoenen gezien en vind het een geweldige serie. Metname Bryan Cranston is idd briljant! Voor iedereen die de serie nog niet kent zo ik zeggen bekijk de Pilot en je zult zelf zien wat een kwalitatief geweldige serie dit is...
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  5. #5

    Standaard

    Gisteravond de eerste 3 episodes gekeken en ik ben HOOKED. Ik vind het behoorlijk vet en ga proberen deze week nog het eerste seizoen af te kijken

  6. #6

    Standaard

    Lijkt mij ook een interessant serie, is echter nog niet op dvd uit en de regio 1 heeft geen Engelse ondertiteling.

  7. #7

    Standaard

    Morgen begint in Amerika season 3 voor de liefhebbers, zoals ik

  8. #8

    Standaard

    Ben op zoek naar wat nieuws en dit klinkt wel aardig, kortom ook maar even aan beginnen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Ben op zoek naar wat nieuws en dit klinkt wel aardig, kortom ook maar even aan beginnen.
    Zeker doen, serie van hoge kwaliteit en als je de 1e 5 minuten hebt gezien is er geen weg meer terug :toppie:

  10. #10

    Standaard

    Heb het eerste seizoen er inmiddels opzitten (waren overigens maar zeven afleveringen), het is eigenlijk een beetje een mix tussen Weeds en Dexter. Prima serie, al is het in mijn ogen (tot nu toe) geen absolute hoogvlieger. Binnenkort in wel verder met het tweede seizoen, heeft in elk geval wel wat meer afleveringen, hopen dat het plot dan ook wat meer vaart krijgt.

  11. #11

    Standaard

    Ben dit nu ook aan het volgen. Heerlijke serie met veel zwarte humor! Seizoen 1 in een keer uitgekeken.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mac Bekijk bericht
    Ben dit nu ook aan het volgen. Heerlijke serie met veel zwarte humor! Seizoen 1 in een keer uitgekeken.
    Idd . . .. je merkt aan veel series dat de ''boundaries'' worden gebroken.

    Amerika is niet meer zo puriteins !

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    Idd . . .. je merkt aan veel series dat de ''boundaries'' worden gebroken.

    Amerika is niet meer zo puriteins !
    Klopt, maar geldt wel alleen voor bepaalde zenders en doelgroepen.

  14. #14

    Standaard

    Het eerste seizoen was vermakelijk, maar niet super. Als het zo'n beetje door blijft kabbelen kijk ik denk ik niet lang verder meer maar ga toch het tweede seizoen een kansje geven.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  15. #15

    Standaard

    Ik kwam deze tegen. Wat is dit voor serie? Ergens mee te vergelijken?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #16

    Standaard

    Ik heb de gok genomen, kom er nog wel ff op terug in dit topic
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    Ik ben blij dat ik door heb gekeken want het tweede seizoen is een stuk spannender dan het eerste, hoewel er toch wel weer aardig wat saaie afleveringen tussen zitten. Mooi dat je het hele seizoen benieuwd blijft naar de roze beer in het zwembad, die we als eerste shot van dit seizoen te zien krijgen. Beetje jammer hoe dit uitpakt, in de laatste afleveringen zag ik genoeg mensen die hiermee te maken zouden kunnen hebben, wie weet dat dit in het derde seizoen wel aan bod komt.
    Ook ben ik blij met het einde, er worden wat dingen afgesloten die te lang voort modderden en waar de rek wel uit was.
    Nog steeds geen absolute topper maar wel een stuk leuker dan het korte, eerste seizoen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #18

    Standaard

    Ook het derde seizoen heb ik inmiddels afgekeken en daar zitten toch wel weer aardig spannende afleveringen in, waarin Walt en Jesse ondanks alle kansen langzaam maar dieper in de puree geraken. Wederom vond ik enkele afleveringen behoorlijk saai en valt de karakterontwikkeling me tijd en wijle tegen (om in andere afleveringen opeens erg goed gedaan te zijn). Beetje gemakkelijke manier om het einde van het seizoen spannend te houden maar wel goed gedaan.
    Iedereen die twijfelt na het eerste seizoen raad ik aan door te kijken, want dat vond ik toch wel het minste seizoen.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  19. #19

    Standaard

    Ik ben nog niet héél ver, maar na aflevering 3 kan ik zeggen dat de serie 'realistischer' en 'groffer' is dan ik had gedacht. De typering 'Weeds vs. Dexter' snap ik wel.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Op aanraden van een vriend ben ik deze serie ook gaan kijken. Ik heb meteen in anderhalve week alle drie de seizoenen gekeken en vind t echt een superserie. Moet wel zeggen dat ik het eens ben met Nielsje dat het eerste seizoen het minst is. Eerste seizoen was wat mij betreft te langzaam, te tam en iets te dramatisch. Maar de twee seizoenen die daarop volgen maken dat meer dan goed. Raar eigenlijk dat je in Nederland zo weinig over deze serie hoort.. voor iedereen die twijfelt om er aan te beginnen.. ik vind het zeker een aanrader. Goeie acteurs, goeie plotwendingen en een hoog tempo (vooral seizoen 2 & 3).. daar hou ik van! Ik moet zeggen dat ik vrijwel geen enkele aflevering saai vond (op de aflevering 'fly' in seizoen 3 na) en dat ik toch iedere keer weer op t puntje van mn stoel zat en telkens wanneer ik had voorgenomen om nog 1 aflevering te kijken dit er toch al snel twee of drie werden. Coen ben benieuwd wat jij er van vind? Ik ben deze serie iig aan iedereen in mijn omgeving aan t aanraden..'

    Aaajuto!

  21. #21

    Standaard

    Enkele weken geleden heb ik deze serie zover afgezien. Erg goed.
    Ik vind het 1e seizoen wel erg goed. De karakters worden goed uiteengezet en de problemen die de gezinnen hebben is ook erg goed neergezet.

    Meest geweldige vind ik de broer. Hij heeft wel iets weg (op komische wijze) van Vick McKey van The Shield.

    Tevens vind ik het knullige om de producent heenlopen door de DEA. Erg goed gefilmd allemaal. Goede karakterontwikkeling.

    Kortom: ik kan niet meer wachten tot volgend jaar, seizoen 4
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Vick McKey van The Shield
    Vic Mackey, bedoel je

  23. #23

    Standaard

    Ik twijfelde al tijdens het typen. Maar inderdaad, zo bedoelde ik hem ook.....
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  24. #24

    Standaard

    Ook ik ben verslingerd aan deze serie. Nu ik ongeveer 2 weken tijd door bijna 2 seizoenen heen. Ik moet echt moeite doen om de boel niet in 1 ruk uit te kijken

    Goed acteerwerk, en vooral goed geschreven!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  25. #25

    Standaard

    [QUOTE=Nyarlathotep;1763129]Ook ik ben verslingerd aan deze serie. Nu ik ongeveer 2 weken tijd door bijna 2 seizoenen heen. Ik moet echt moeite doen om de boel niet in 1 ruk uit te kijken [QUOTE]

    Jammer joh, gaat je niet lukken zodra je afl1 van S3 gezien hebt hahahaha
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •