Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 210 van 210 worden weergegeven.

Discussie: Breaking Bad [AMC]

  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tonnie78 Bekijk bericht
    Als één van de weinigen (voor mijn gevoel) nog geen aflevering van Breaking Bad gezien. Zal er binnenkort toch aan geloven na al die enthousiaste verhalen uit mijn omgeving.
    Dan mis je inderdaad wel iets. De reeks is zó moeilijk in een hokje te stoppen; ik kan 'm alleszins met niets vergelijken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #202

  3. #203

    Standaard

    Helaas al het zoveelste onzinverhaaltje... Deze hoax doet blijkbaar al enkele maanden de ronde. Zie hier.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Helaas al het zoveelste onzinverhaaltje... Deze hoax doet blijkbaar al enkele maanden de ronde. Zie hier.
    Even een extra waarschuwing dat in je link een giga spoiler staat over het einde van de serie. Degene die dat niet (willen) weten, lees dat bericht zeker niet.

  5. #205

    Standaard

    Hopelijk blijft het dan ook een hoax want de serie is voor mij gewoon perfect afgesloten.

  6. #206

    Standaard

    Goed....afgelopen donderdag de laatste aflevering gezien en ik ben er nog stuk van.... Ik kan die serie niet van me afschudden. De personages, de gelaagdheid, de dubbele moralen, de psychologie, de spanning, de humor, de muziek, de regie etc etc.
    Wat een held die Bryan Cranston....wat die man heeft neergezet is gewoon geniaal. Aan zn blikken zie je gewoon wat er in zn kop afspeelt...zo mooi om te zien. Ik ga volledig mee in de superlatieven. Wat een serie....wow!! Echt het beste wat ik qua serie ken. Je wordt voortdurend aan het denken gezet en dan met name hoe je over karakters denkt. Zo erg genoten. Er zit geen personage is wat er niet in hoort te zitten...alles valt zo mooi samen. Het laat nu echt een gat bij me achter...vreemd genoeg. Sindsdien heb ik ook niets anders meer gezien. Wat is het nut? Na zoveel genialiteit valt alles alleen maar tegen....

    Dikke 10 voor het laatste seizoen!!

  7. #207

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Goed....afgelopen donderdag de laatste aflevering gezien en ik ben er nog stuk van.... Ik kan die serie niet van me afschudden. De personages, de gelaagdheid, de dubbele moralen, de psychologie, de spanning, de humor, de muziek, de regie etc etc.
    Wat een held die Bryan Cranston....wat die man heeft neergezet is gewoon geniaal. Aan zn blikken zie je gewoon wat er in zn kop afspeelt...zo mooi om te zien. Ik ga volledig mee in de superlatieven. Wat een serie....wow!! Echt het beste wat ik qua serie ken. Je wordt voortdurend aan het denken gezet en dan met name hoe je over karakters denkt. Zo erg genoten. Er zit geen personage is wat er niet in hoort te zitten...alles valt zo mooi samen. Het laat nu echt een gat bij me achter...vreemd genoeg. Sindsdien heb ik ook niets anders meer gezien. Wat is het nut? Na zoveel genialiteit valt alles alleen maar tegen....

    Dikke 10 voor het laatste seizoen!!
    Misschien best dan aan Better Call Saul beginnen... Zelf sfeer en stijl, maar staat wel op zichzelf.

  8. #208

    Standaard

    Die staat al op mn lijstje....maar of dit te evenaren valt....ik denk het niet. Moet echt afkicken nu. Ik zou nog 5 seizoenen naar Walter White kunnen kijken.

  9. #209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Goed....afgelopen donderdag de laatste aflevering gezien en ik ben er nog stuk van.... Ik kan die serie niet van me afschudden. De personages, de gelaagdheid, de dubbele moralen, de psychologie, de spanning, de humor, de muziek, de regie etc etc.
    Wat een held die Bryan Cranston....wat die man heeft neergezet is gewoon geniaal. Aan zn blikken zie je gewoon wat er in zn kop afspeelt...zo mooi om te zien. Ik ga volledig mee in de superlatieven. Wat een serie....wow!! Echt het beste wat ik qua serie ken. Je wordt voortdurend aan het denken gezet en dan met name hoe je over karakters denkt. Zo erg genoten. Er zit geen personage is wat er niet in hoort te zitten...alles valt zo mooi samen. Het laat nu echt een gat bij me achter...vreemd genoeg. Sindsdien heb ik ook niets anders meer gezien. Wat is het nut? Na zoveel genialiteit valt alles alleen maar tegen....

    Dikke 10 voor het laatste seizoen!!
    +1 Mooi omschreven en helemaal mee eens!!
    Ik zou nog toevoegen het camerawerk. Dat vond ik ook van een waanzinnig hoog niveau, echt genieten hoe sommige scenes in beeld werden gebracht!!!

  10. #210

    Standaard

    Als je de scene nog herinnerd van dat de vliegtuig onderdelen neerdalen boven het huis en zwembad.

    Er was in 1986 een mid air collision tussen een klein vliegtuig en een dc 9 boven L.A.
    Naam van de vlucht controller destijds was Walter White.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •