Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 210 worden weergegeven.

Discussie: Breaking Bad [AMC]

  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Dat is echt zo'n onzin. Dan zou je dus missen wat er met die gun in de achterbak gebeurt wat je al t hele/halve seizoen weet. Plus kwestie Jesse blijft dan op een erg rare manier open. Nee, die theorie slaat als een tang op een varken.
    Dat is juist het sterke aan die theorie vind ik, dus dat het als een tang op een varken slaat ben ik absoluut niet met je eens.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Dat is echt zo'n onzin. Dan zou je dus missen wat er met die gun in de achterbak gebeurt wat je al t hele/halve seizoen weet. Plus kwestie Jesse blijft dan op een erg rare manier open. Nee, die theorie slaat als een tang op een varken.
    Ik heb ook vaak gelezen dat 'Granite State' eigenlijk de laatste aflevering was. Zou echt prima kunnen.

  3. #178

    Standaard

    Zou zeggen bekijk m eens los. Zelfs dan mis je nog zo veel. Zo eindig je enkel met een serie die wordt gecanceled. Niet 1 die je afsluit. Enige wat zou kunnen is de allerlaatste scene. Maar behalve dat zijn die rednecks Jesse zn vriendin aan t vermoorden en laatste wat je van m ziet is dat ie schreeuwt/huilt terwijl ie t ziet gebeuren in een auto, bedreigen Skylar en baby. En dat blijft zonder vergelding in een afgesloten serie die NIET gecanceled is? Nee, dat gaat er bij mij echt niet in. Echt alleen de aller aller laatste scene van die aflevering zou je als einde kunnen zien. Alles daarvoor niet. Als ze die scene bij een willekeurige andere aflevering hadden geplakt had je over die afleveringen dezelfde theoriën. Je zag uiteindelijk altijd wat er gebeurde met die toekomst scene aan t begin van een seizoen. Waarom nu ineens niet? Dat is gewoon raar.
    Laatst aangepast door Chris W : 18-05-2014 om 16:20

  4. #179

    Standaard

    Vergeet niet, de laatste scène uit de voorlaatste aflevering en het bezoekje aan Gretchen en Elliot uit de laatste aflevering zijn eigenlijk deels gekomen doordat Vince Gilligan tijdens een bezoek aan de destijds ernstig zieke Breaking Bad-fan Kevin Cordasco vroeg wat hij nog écht in de serie terug wilde zien, waarop hij antwoordde meer te weten te willen komen over het leven van Gretchen en Elliot. De eerste aflevering van seizoen 5B is later nog aan hem opgedragen.

    Kevin Cordasco, zoek die naam op want het is gewoon een erg mooi productieverhaal over hoe dat destijds verliep.

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Vergeet niet, de laatste scène uit de voorlaatste aflevering en het bezoekje aan Gretchen en Elliot uit de laatste aflevering zijn eigenlijk deels gekomen doordat Vince Gilligan tijdens een bezoek aan de destijds ernstig zieke Breaking Bad-fan Kevin Cordasco vroeg wat hij nog écht in de serie terug wilde zien, waarop hij antwoordde meer te weten te willen komen over het leven van Gretchen en Elliot. De eerste aflevering van seizoen 5B is later nog aan hem opgedragen.

    Kevin Cordasco, zoek die naam op want het is gewoon een erg mooi productieverhaal over hoe dat destijds verliep.
    http://www.contracostatimes.com/ci_2...ce=most_viewed

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik ken wel meer mensen die Breaking Bad niet leuk vonden.............geen probleem toch ? Smaken verschillen.

    Je hebt Netflix ? Probeer Fargo eens..............erg, erg goed gedaan
    Ik heb m al in mn favorieten staan. Heb ook ooit de film gezien.
    En nu wij ook een Chromecast hebben, is Netflixen nog lekkerder geworden.

  7. #182

    Standaard

    Afgelopen maanden deze serie gekeken via Netflix. Conclusie is dat ik het een goede serie vind maar erg moeilijk op gang vond komen. Vooral de eerste paar seizoenen vond ik maar doorkabbelen en sommige afleveringen op zichzelf gewoonweg saai. De beste seizoenen vind ik 4 en 5, waar bepaalde ontwikkelingen in elkaar vouwen en die gewoon goed geschreven zijn. De eerste paar seizoenen hadden een redelijk recht-toe-recht-aan-verhaal. De pre-credits scenes vond ik steeds beter gedaan, met uitzondering die van de roze knuffel in het zwembad. Die zag je heel vaak voorbij komen en werd de verwachting heel hoogop gespeeld; alleen de afwikkeling ervan en de invloed op de karakters vond ik maar minimaal en een beetje lafjes. Over het geheel gezien vind ik een aantal karakters sterk geschreven maar sommige ook totaal niet (Walter's vrouw en zoon bijv). Ik vind deze serie zeker niet zo goed als The Sopranos, The Shield of als recente series als House of Cards, die ik VEEL sterker geschreven vind. Het is wel een ideale binge-watching serie waarbij je in het begin (vooral) niet zoveel mist als je een aflevering mist.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Afgelopen maanden deze serie gekeken via Netflix. Conclusie is dat ik het een goede serie vind maar erg moeilijk op gang vond komen. Vooral de eerste paar seizoenen vond ik maar doorkabbelen en sommige afleveringen op zichzelf gewoonweg saai. De beste seizoenen vind ik 4 en 5, waar bepaalde ontwikkelingen in elkaar vouwen en die gewoon goed geschreven zijn. De eerste paar seizoenen hadden een redelijk recht-toe-recht-aan-verhaal. De pre-credits scenes vond ik steeds beter gedaan, met uitzondering die van de roze knuffel in het zwembad. Die zag je heel vaak voorbij komen en werd de verwachting heel hoogop gespeeld; alleen de afwikkeling ervan en de invloed op de karakters vond ik maar minimaal en een beetje lafjes. Over het geheel gezien vind ik een aantal karakters sterk geschreven maar sommige ook totaal niet (Walter's vrouw en zoon bijv). Ik vind deze serie zeker niet zo goed als The Sopranos, The Shield of als recente series als House of Cards, die ik VEEL sterker geschreven vind. Het is wel een ideale binge-watching serie waarbij je in het begin (vooral) niet zoveel mist als je een aflevering mist.
    Ja dat klopt, de eerste seizoenen zijn niet echt erg sterk. Echter vind ik deze setting juist erg goed omdat de spanning steeds meer opgebouwd wordt tot de finale klap in de laatste afleveringen. In de eerste seizoenen worden het begin van de drugsimperium verteld en wie de personages zijn, zo kan ik mij beter meevoelen met de verhaal en personages. Dus anders dan series waarvan elke aflevering een verhaal op zich is en dus vaak weer aflopen met dunnere verhaal in zijn geheel. Daardoor vind ik deze serie 1 van betere series van afgelopen tijd.

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Ja dat klopt, de eerste seizoenen zijn niet echt erg sterk. Echter vind ik deze setting juist erg goed omdat de spanning steeds meer opgebouwd wordt tot de finale klap in de laatste afleveringen. In de eerste seizoenen worden het begin van de drugsimperium verteld en wie de personages zijn, zo kan ik mij beter meevoelen met de verhaal en personages. Dus anders dan series waarvan elke aflevering een verhaal op zich is en dus vaak weer aflopen met dunnere verhaal in zijn geheel. Daardoor vind ik deze serie 1 van betere series van afgelopen tijd.
    Dan nog, in vergelijking met series met een continuerende verhaallijn vind ik BB toch niet één van de beste. Ook zie je duidelijk de X-files achtergronden van Gilligan terugkomen want een aantal eps waren ook een verhaal op zich en hadden een duidelijk "X-Files monster of the week"-vibe (die aflevering met die vlieg in het lab bijv.), en dat waren soms ook niet de allerbeste.

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Afgelopen maanden deze serie gekeken via Netflix. Conclusie is dat ik het een goede serie vind maar erg moeilijk op gang vond komen. Vooral de eerste paar seizoenen vond ik maar doorkabbelen en sommige afleveringen op zichzelf gewoonweg saai. De beste seizoenen vind ik 4 en 5, waar bepaalde ontwikkelingen in elkaar vouwen en die gewoon goed geschreven zijn. De eerste paar seizoenen hadden een redelijk recht-toe-recht-aan-verhaal. De pre-credits scenes vond ik steeds beter gedaan, met uitzondering die van de roze knuffel in het zwembad. Die zag je heel vaak voorbij komen en werd de verwachting heel hoogop gespeeld; alleen de afwikkeling ervan en de invloed op de karakters vond ik maar minimaal en een beetje lafjes. Over het geheel gezien vind ik een aantal karakters sterk geschreven maar sommige ook totaal niet (Walter's vrouw en zoon bijv). Ik vind deze serie zeker niet zo goed als The Sopranos, The Shield of als recente series als House of Cards, die ik VEEL sterker geschreven vind. Het is wel een ideale binge-watching serie waarbij je in het begin (vooral) niet zoveel mist als je een aflevering mist.
    Zo, ik heb even deze zin op me in laten werken.
    Na alle negatieve post die je geplaatst hebt in dit topic ..... Er is een hoop gebeurd in de 2 1/2 maand in welk ik niet ingelogd was ....

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dan nog, in vergelijking met series met een continuerende verhaallijn vind ik BB toch niet één van de beste. Ook zie je duidelijk de X-files achtergronden van Gilligan terugkomen want een aantal eps waren ook een verhaal op zich en hadden een duidelijk "X-Files monster of the week"-vibe (die aflevering met die vlieg in het lab bijv.), en dat waren soms ook niet de allerbeste.
    Het blijft ieders zijn eigen mening . Wellicht heb jij meerdere andere series gezien die betere verhaallijn hebben, die ik niet heb gezien waardoor ik dus niet kan vergelijken. Heb jij een voorbeeld van een serie die volgens jou een betere verhaallijn in zijn geheel heeft? BB is tenminste 1 van mijn favoriete series die ik afgelopen jaren heb gekeken.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Heb jij een voorbeeld van een serie die volgens jou een betere verhaallijn in zijn geheel heeft? BB is tenminste 1 van mijn favoriete series die ik afgelopen jaren heb gekeken.
    The Sopranos, The Shield, House of Cards, The X-Files (tot seizoen 7 ongeveer, daarna werd het ook minder)

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    The Sopranos, The Shield, House of Cards, The X-Files (tot seizoen 7 ongeveer, daarna werd het ook minder)
    Ik ben met House of Cards begonnen (4 afleveringen), echter is deze serie niet echt mijn smaak. Maar toegegeven... het is wel erg goed in elkaar gezet. The Sopranos wilde ik al langer tijd eens gaan kijken maar niet aan toe gekomen, deze wordt dan de serie als ik met alle andere klaar ben!

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Ik ben met House of Cards begonnen (4 afleveringen), echter is deze serie niet echt mijn smaak. Maar toegegeven... het is wel erg goed in elkaar gezet. The Sopranos wilde ik al langer tijd eens gaan kijken maar niet aan toe gekomen, deze wordt dan de serie als ik met alle andere klaar ben!
    Tja idd, smaken verschillen dan en dat is alleen maar goed! Zou anders erg saai worden.... Ik hou heel erg van verhalen en series die snel denkwerk van de kijker verlangen en daarnaast ook wat voorkennis van het eea. In BB vond ik het allemaal wat te veilig en te braaf, ondanks het criminele milieu. En als je BB goed vond dan denk ik dat je The Sopranos helemaal geweldig gaat vinden. Dat is echt een serie op eenzame hoogte...

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eendje Bekijk bericht
    Ik ben met House of Cards begonnen (4 afleveringen), echter is deze serie niet echt mijn smaak. Maar toegegeven... het is wel erg goed in elkaar gezet. The Sopranos wilde ik al langer tijd eens gaan kijken maar niet aan toe gekomen, deze wordt dan de serie als ik met alle andere klaar ben!
    The Sopranos mag je niet missen, echt niet

  16. #191

    Standaard

    Jaja .
    Eerst maar ff alle series die ik momenteel aan het kijken ben afronden.

  17. #192

    Standaard

    Misschien een beetje zuur voor de mensen die de blu-ray box hebben gekocht (de groene). In oktober komt Sony nog eens aanzeulen met de Barrel edition… op 08/10 in de benelux.

    http://www.bol.com/nl/p/breaking-bad...0000031357632/

  18. #193

    Standaard

    Een mustbuy voor mij! Gelukkig heb ik nog geen box gekocht.


  19. #194

    Standaard

    Yes! Ik wist dat ik moest wachten! Gereserveerd!

  20. #195

    Standaard

    Very nice. For me a must have!

  21. #196

    Standaard

    Heb hem ook gereserveerd.

    Ik zie wel dat de verschijningsdatum er niet meer bijstaat.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  22. #197

    Standaard

    Better Call Saul is vanaf februari 2015 te zien op Netflix in Nederland

    http://www.bettercallsaul.com/

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Better Call Saul is vanaf februari 2015 te zien op Netflix in Nederland

    http://www.bettercallsaul.com/
    Geniale website, vooral die YouTube-filmpjes zijn hilarisch!

    Ik ben wel benieuwd of het een op zichzelf staande serie met een origineel verhaal of een echt duidelijke spin-off van Breaking Bad word. Als fan van Breaking Bad en Saul Goodman ga ik zeker kijken!

  24. #199

    Standaard

    As it stands now — and as of January — Better Call Saul will largely be a prequel

    (bevat spoiler storyline of Breaking bad) http://www.cinemablend.com/televisio...#disqus_thread

    Geloof dat ik zelf liever Better call Saul verhalen had gehad afspelend na het einde van Breaking bad maar met een prequel kan je wel af en toe acteurs uit B Bad een rol geven..Zie link.

    Inmiddels al 7 a 8 episodes van de 10 gemaakt volgens Bob
    https://www.youtube.com/watch?v=nwFYlZS7iqQ
    Laatst aangepast door vista-vision : 29-08-2014 om 10:14

  25. #200

    Standaard

    Als één van de weinigen (voor mijn gevoel) nog geen aflevering van Breaking Bad gezien. Zal er binnenkort toch aan geloven na al die enthousiaste verhalen uit mijn omgeving.

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •