De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1
    Erwin_W
    Guest

    Standaard Assassin's Creed (2016)

    Vandaag zijn er de eerste beelden verschenen van de film: Assassin's Creed - Lineage. In deze preview wordt er aardig wat informatie gegeven waar het verhaal nu precies om draait, en het verhaal dat zich vooraf heeft afgespeeld, dus de reden voor de moorden, enzovoort. Dit gedurende 14 minuten en 11 seconden. Denk hierbij wel om spoilers.

    http://www.youtube.com/watch?v=ct2kbLBuSOg

    Bron: http://ps3life.nl/nieuws/4678-eerste...eview-beelden/

    Vind het zelf niet echt spectaculair..
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-05-2016 om 22:43

  2. #2

    Standaard

    Tis stylish opgenomen en het spel had wel een leuk verhaal maar om hier gelijk weer een game-verfilming van te maken is misschien net iets te veel van het goede
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  3. #3

    Standaard

    is geen game verfilming, er komen een aantal korte films uit die info geven over hoe en wat, als ondersteuning van de game, dus geen volledige speelfilm
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Het wordt toch een normale speelfilm lijkt me:

    [QUOTE]Assassin's Creed Adds Michael Kenneth Williams
    Omar comin' to the game adaptation

    07 July 2015 | Written by James White | Source: Variety
    Michael Kenneth Williams is a man in demand. Just hours ago, word broke that he was joining Andy Garcia and Matt Walsh in Paul Feig’s Ghostbusters. Now comes the news that he’s also closing a deal to play one of the key supporting roles in Assassin’s Creed.

    Justin Kurzel is directing the game adaptation, which reunites him with his Macbeth stars Michael Fassbender and Marion Cotillard. Fassbender has the lead role of an everyman kidnapped by a mysterious, high-tech organisation and forced to relive the memories of his assassin ancestors as he locates powerful artefacts.
    How Cotillard, Ariane Labed and now Williams fit in to the plot are still being kept locked in a treasure chest, though Variety has discovered that Williams’ character will have a major stake in the story and is likely to continue if the first film births a franchise, promoting him to co-star. Read into that what you will.[QUOTE]

  6. #6

    Standaard

    De eerste trailer is er:


  7. #7

    Standaard

    Kaa-uu-tee muziek en totaal niet passend in de franchise, maar desondanks kijk ik hier toch wel naar uit.

    Ben ik trouwens nou de enige die zich stoort aan de spelfout in de titel?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Kaa-uu-tee muziek en totaal niet passend in de franchise, maar desondanks kijk ik hier toch wel naar uit.
    Ja ik ook! Hopelijk wordt die muziek alleen in de trailer gebruikt...

    Ben ik trouwens nou de enige die zich stoort aan de spelfout in de titel?
    Valt me nu pas. Maar aangezien de TS niet meer echt een actieve poster is denk ik dat de mods dit moet oplossen

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Done.

    Er circuleert al een fanmade-trailer zonder die foute muziektrack. Je bent dus niet de enige Dennis.
    Misschien dat ik na het zien van de film eindelijk eens precies begrijp hoe het nou zit. Ik ben fan van de serie dus kijk er ook naar uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #10

    Standaard

    Er is een nieuwe trailer:


  11. #11

    Standaard

    Ik vind deze trailer nu iets meer tegenvallen dan de eerste. Het ziet er wel goed uit maar toch mist het iets.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #12

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    Vind het gaaf, ademt echt de sfeer van de games uit. Ben hier erg benieuwd naar.

  14. #14

    Standaard

    Gaat de eerste artistieke flop worden voor Justin Kurzel, film is de grond in geschreven. Niet verwacht, afgaande op de beelden en sfeer uit de trailer. En ook met deze geweldige acteurs.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Gaat de eerste artistieke flop worden voor Justin Kurzel, film is de grond in geschreven. Niet verwacht, afgaande op de beelden en sfeer uit de trailer. En ook met deze geweldige acteurs.
    Ik hou nog een slag om de arm, ook door de trailer idd. Misschien is het echt zo'n film die je alleen als liefhebber van de game kan waarderen, net zoals Warcraft.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb nog nooit een goede film gezien die gebaseerd is op een game.Sterker nog ik vind het iets raars.
    Laatst aangepast door jeroeni : 20-12-2016 om 18:18

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •