Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 144 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=cgYrD-vxqds

    Ik kijk echt wel uit naar deze film maar ik vind dat ze wel erg veel in de trailers laten zien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 31-03-2015 om 20:56

  2. #52

    Standaard

    Ja die laatste is echt teveel van het goede. Ik blijf dat maar niet snappen, ook Southpaw trailer gigantische spoilers.

  3. #53

    Standaard

    Meer Mad Max ?
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=42329

    Persoonlijk zit ik erg in twijfel of dit wel een echte topper gaat zijn en dat komt omdat elke trailer zo druk is.De 1e trailer had bv gewoon een sfeer trailer moeten zijn.
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-04-2015 om 12:44

  4. #54

    Standaard

    Afhankelijk van de resultaten komen er meer Mad Max films..ik vind de trailer erg gaaf eruit zien!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Afhankelijk van de resultaten komen er meer Mad Max films..ik vind de trailer erg gaaf eruit zien!
    Trailers zien er allemaal gaaf uit ja maar geven wel erg veel weg van het spektakel gedeelte.Deze en de nieuwe Avengers laten te veel spektakel in de trailers zien.

    In de jaren 80 en 90 was je blij als je bij de reclame een trailer zag.

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Legacy trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=DWsdx0vmYwY




    Vet hoor dat Mad Max en Star Wars nu weer zo hot zijn.De films waar ik dit jaar het meest op zit te wachten.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-04-2015 om 10:30

  8. #58

    Standaard

    Blijf het spijtig vinden dat Mel Gibson niet mocht/kon/wou terugkeren.
    BD (1243) What i Watch

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Blijf het spijtig vinden dat Mel Gibson niet mocht/kon/wou terugkeren.
    Hardy is toch een goede keuze.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hardy is toch een goede keuze.
    Ja, dat is hij zeker. Maar ik hou er wel van als het de zelfde acteur blijft.
    Had graag een oudere Mel eens willen zien in de rol van Max.
    BD (1243) What i Watch

  11. #61

    Standaard

    Ik ook, maar het zij nou eenmaal zo. Een cameo was wel het minste om te doen. Maar het precies verhaal weet ik ook niet. Wellicht wilde de studio er niet aan vanwege de controverse omtrent Gibson (drank, arrestatie, joden uitspraak etc..)

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ja, dat is hij zeker. Maar ik hou er wel van als het de zelfde acteur blijft.
    Had graag een oudere Mel eens willen zien in de rol van Max.
    Ergens snap ik het ook wel dat men graag een acteur weer terug ziet.Gelukkig kan jij dus ook leven met een brute gast als Hardy.

  13. #63

    Standaard

    Hier nog een trailertje...de FINAL trailer!



    Een tikkie over the top? Mwah....een heel klein tikkie dan
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  14. #64

    Standaard

    Kan er niet anders van maken dan super gaaf!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Een verouderde Mad Max lijkt me inderdaad wel een leuk uitgangspunt, die karaktersmoel is er alleen maar beter op geworden. Maar, hoewel ik doorgaans van mening ben dat ze die films gerust moeten laten, vond ik Tom Hardy van begin af aan wel de juiste keuze. De trailer is naar mijn gevoel net iets teveel van het goede, dit is extreem over the top, maar ik ga hem wel checken.

  17. #67

    Standaard

    Kijkje achter de schermen geeft wel goed weer de complexiteit en grootte van de stunts https://youtu.be/LFIWyda1vVs

    Over 80% of the effects seen in the film are real practical effects, stunts, make-up and sets. CGI was used sparingly mainly to enhance the Namibian landscape, remove stunt rigging and for Charlize Theron's left hand which in the film is a prosthetic arm.
    De film is al vertoond en volgens de eerste berichten schijnt de actie en stunts absoluut geweldig te zijn.

  18. #68

    Standaard

    Kijkje achter de schermen is altijd leuk om te zien.

  19. #69

    Standaard

    Ik vind het altijd mooi als een film veel stunts heeft, geeft de kijker een betere ervaring..en belevenis van de film! De trailer ziet er geweldig uit maar geloof niet dat de hele film stuk op stuk explosie zal zijn. Er zijn geruchten dat de orginele film 3 uur duurt. Imdb geeft een runtime van 120 minuten.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #70

    Standaard

    Here's 18 mins of raw behind the scenes footage from #MadMax https://t.co/Z6iMz9nE0x

  21. #71

    Standaard

    Denk dat ik deze in Eindhoven ga kijken, in Dolby Digital. Iemand hier ervaringen mee? Wil het wel eens doen, ook al is het wat prijzig.

  22. #72

    Standaard

    De eerste zijn reviews zijn uit, en lovend!

  23. #73

    Standaard

    Komende week lukt niet vanwege vrije dagen van de kinderen, maar volgende week zit ik er !

  24. #74

  25. #75

    Standaard

    Ik had niet anders verwacht!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •