Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 144 van 144 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Wat valt die box office van $235.3 million toch tegen bij deze film tot nu toe.
    Lekker belangrijk maar het viel me gewoon op

  2. #127

    Standaard

    Het is beneden de verwachtingen, zeker met zo'n ongeziene positieve mond-aan-mond reclame van zowel publiek als critici. Maar alles in acht genomen ziet het er in ieder geval niet naar uit dat hij zal onderpresteren, in tegendeel. Gelukkig.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Wat is dit eigenlijk? Een verzameling van DC comics of gewoon wat filmgerelateerde art? Het is me niet helemaal duidelijk :

    http://www.bol.com/nl/p/mad-max/9200...specifications
    Je had ondertussen zelf wat gevonden, maar de tekst die er bij bol bijstaat klopt blijkbaar niet. Het zijn losse tekeningen gemaakt door verschillende artiesten, zie hier het filmpje.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Het is beneden de verwachtingen, zeker met zo'n ongeziene positieve mond-aan-mond reclame van zowel publiek als critici. Maar alles in acht genomen ziet het er in ieder geval niet naar uit dat hij zal onderpresteren, in tegendeel. Gelukkig.
    Tsja, de film heeft wel een R-rating, dat zal ook de inkomsten verminderen. Maar dan nog: zeker in de VS vind ik het wat teleurstellend. Het enige land waar hij nog uitkomt is Japan, dus ik vermoed dat ze niet boven de $300 miljoen uitkomen.

  4. #129
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk dat veel mensen toch denken, "dat is niets voor mij al dat nutteloze geweld!".
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #130

    Standaard

    Tsja. Wat moet ik zeggen over deze film. Heb deze zo'n twee weken terug gezien en ben er niet van overtuigd. Het ziet er bloedmooi uit, is fantastisch gefilmd en het spectrum is fantastisch gevuld (Immortan, Rictus vind ik als villains zeker iets hebben, Nux steelt de show). Commentaren van mensen hier op Hardy als Max vind ik ZEER onterecht. Max was/is een loner, die altijd zijn weg kiest. Dat zet hij in deze film zeer goed neer, heeft een goede motivatie (proloog) en vond zijn accent voor de film opvallend treffend. Probleem ligt voor mij daarom vooral bij de motivatie van Furiosa; dat is op zich wel belicht, maar niet goed gestructureerd. Daardoor val je meer in het verhaal en ben je aan het inhalen; Dit zorgt ervoor dat bepaalde details niet (hoeven) worden uitgelegd. Absoluut kudos voor Miller, hoe hij dit heeft opgezet (Rated R!), maar in de afwerking van verhaal zijn voor mij paar punten blijven liggen. Zou voor mij een absolute BR aanschaf zijn, maar sla deel 1 & 2 nu hoger aan.
    Laatst aangepast door gompier : 31-05-2015 om 03:14

  6. #131

    Standaard

    [QUOTEGezien en twee uur lang geknald en met een big smile gezeten. Volgens mij komt er nog wel een unrated versie want qua bloed en smerigheid werd er steeds vakkundig weggesneden. Toch knap hoe je met zo'n dun verhaal twee uur kunt vullen. Je krijgt geen ruimte om adem te halen......knallen, knallen en knallen. Vette film!QUOTE]

    Nada

    http://www.movie-censorship.com/news.php?ID=9002
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #132

    Standaard

    A graphic tale: the visual effects of Mad Max: Fury Road

    http://www.fxguide.com/featured/a-graphic-tale-the-visual-effects-of-mad-max-fury-road/

  8. #133

    Standaard

    vanmiddag gezien... 2 uur 'volle bak', in een vrij dun verhaal en een zeer droge Max... maar knallen deed het inderdaad
    DVD & Blu-Ray collectie

  9. #134

    Standaard

    Wat een geweldige vette film zelf vindt ik 3 het leukste
    maar deze geweldig alleen een beetje meer splatter graag vooral toen die gasten met de kettingzagen kwamen dacht ik hier komt wat moois maar die waren net zo snel weg als dat ze kwamen
    Enige minpunt voor mij hadden ze er geen bekende sterren in hoeven doen gewoon onbekende acteurs zoals deel 1 nog was
    maar vooral goed genoten van deze rit

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locomotive Bekijk bericht
    Wat een geweldige vette film zelf vindt ik 3 het leukste
    maar deze geweldig alleen een beetje meer splatter graag vooral toen die gasten met de kettingzagen kwamen dacht ik hier komt wat moois maar die waren net zo snel weg als dat ze kwamen
    Enige minpunt voor mij hadden ze er geen bekende sterren in hoeven doen gewoon onbekende acteurs zoals deel 1 nog was
    maar vooral goed genoten van deze rit

    Een punt of komma hier en daar doet wonderen voor de leesbaarheid....

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb nog net het boek 'The Art of Mad Max Fury Road ontvangen. Even doorgebladerd, ziet er prachtig uit. De komende dagen ben ik wel zoet met de lezen .

    Ondertussen ben ik bijna door het boek heen. Ik kan het iedereen ten zeerste aanraden, die de film kan waarderen en belangstelling heeft voor de productie en achtergronden van de film.
    Het staat ook boordevol prachtige foto's, ontwerpen, storyboards e.d..
    I.m.o. is de €25 wat het boek kost een schijntje t.o.v. wat je ervoor terug krijgt. Sowieso heb ik veel liever zo'n boek naast de film dan een aparte steelbook. Ieder zijn ding natuurlijk, maar dit boek heeft écht toegevoegde waarde.

  12. #137

    Standaard

    Toch wel een aardig filmpje. Al wordt ik niet warm van de special effects in het begin met die zandstorm. Verder begin ik wel gestoord te worden van dat hele oranje/blauwe gedoe in films... K zit naar allemaal sinaasappel kleurige huidjes te kijken. Bloed irritant deze trend in films...

  13. #138

    Standaard

    Dat komt dan goed uit voor je dat George Miller een zwart/wit versie wil op blu-ray. Het is nog niet definitief bevestigd, maar het zou heel goed kunnen dat het op de blu-ray zit.

    Dan krijg je zoiets (geen officiele uitgave):


  14. #139

    Standaard

    Ja cool hé.

    Is wel al lang bekend dat hij dat wil.

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ja cool hé.

    Is wel al lang bekend dat hij dat wil.
    Het is al sinds mei bekend, maar niemand post het .....

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zwart-wit versie op Blu-ray.
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=43220

    Kijk dat is interessant.
    Jawel hoor.

  17. #142

    Standaard

    Als je de making off kijkt, zie je juist hoe gaaf de special effects uiteindelijk zijn. Echt 1 van de beste films van 2015.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #143

    Standaard

    Ik wil geld toe als ik deze flutfilm nog een keer moet zien.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik wil geld toe als ik deze flutfilm nog een keer moet zien.
    Dat je de film niet goed vond, was al duidelijk uit je eerdere reacties . Dat deze flutfilm toch nog een 5 van je krijgt, valt dan nog mee.
    Ik snap trouwens niet dat je steeds maar energie en moeite verspilt aan een topic van een film die je niet goed vond, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •