Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 144 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Empire geeft 5 sterren!

    Vanavond weer een andere trailer in de bioscoop gezien en het zag geweldig uit, gaan we donderdag maar ff checken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #77

    Standaard

    Morgen om 15:00 zit ik in de zaal, Dolby Atmos XD.

  3. #78

    Standaard

    Het was geweldig! Echt non-stop actie, geweldige stunts en een daverende soundtrack. Zat in Dolby Atmos zaal en het was werkelijk overrompelend om mee te maken op groot scherm.
    Theron steekt de show, en je vergeet Max eigenlijk wel. De 3-D ben ik niet kapot van, maar in een film zoals deze geeft het wat meer diepte en beleving aan de actie en beelden van de woestijn en achtervolging. De soundtrack van Junkie XL is beestachtig, de bass knal aan alle kanten en sluit perfect aan bij de actie. Films zoals deze worden zelden meer gemaakt, de passie voor beelden en stunts straalt er vanaf. Het deel na pauze is het beste, met name de shots in donker/avond, soort van blauwe filter over de camera gok ik, kraakheldere beelden.

    Dus, ga dit zeker zien in de bioscoop, liefst zo groot mogelijk scherm.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Theron steekt de show, en je vergeet Max eigenlijk wel.
    dit las ik ook in de review op blu-ray.com en dat vind ik stiekem wel jammer. Ben zeker nog wel benieuwd, maar deze films gaan voor mij toch wel om de beslommeringen van Max.

  5. #80

    Standaard

    Dan zul je teleurgesteld worden, Max vind ik een van minst interessante personages.
    Maar wat een film, lange tijd niet meer zo'n gave actiefilm gezien, echt hele dikke pluim voor de crew! Niet alleen regisseur is 70, ook cameraman 72, due geven even les actie regisseren en filmen.

  6. #81

    Standaard

    Zojuist ook geweest en precies alles wat Tyler zegt. Ik was vooral overdonderd door het camerawerk en cinematografie. Geweldig. En idd Max was een beetje tegen gevallen, maar als het een opbouw van zijn karakter is naar meerdere delen, dan neem ik het voor lief.

  7. #82

    Standaard

    Mad Max: Fury Road
    Naar mate de release dichter bij kwam ging ik er steeds meer naar uitkijken. In het begin had ik hier helemaal niets mee: weer een remake, de zoveelste in ideeënarm Hollywood. Maar de trailers stemden me hoe langer hoe positiever en dus besloot ik `m toch te gaan kijken.
    Waar we de laatste jaren worden dood gegooid met saaie en bloedeloze remakes en vervolgen laat George Miller hier zien hoe het wél moet. Totaal over the top, met een cool verhaal,gigantisch hoog tempo, 3D uitvoering die wel goed is en wat toevoegt aan de film ervaring. En ondanks dat er serieuze punten worden aangesneden neemt t zich zelf gelukkig niet te serieus.Zo moet een blockbuster dus zijn. Heerlijk!
    Van de fantastische openingssequentie tot en met het (wel enigzins voorspelbare) einde: ik heb twee uur lang genoten!

    9,0/10
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #83

    Standaard

    Ik zag deze film gisteren in de cinema. Crazy, full of action and big budget. Ga hem ook zeker kijken op het grote scherm. Mensen die angst hebben na het zien van de trailer hebben ongelijk. De trailer geeft enkel beelden weer uit de eerste 30 minuten van de film en de actie is goed verdeeld. Deze film is één grote achtervolging vol met stunts en mooie geluidseffecten.

  9. #84

    Standaard

    Ik vond MM4 top en tot nu toe de beste bioscoopfilm van 2015 die ik heb gezien.
    "A man's got to know his limitations", ...

  10. #85
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben benieuwd, ik ga vanavond!
    Helaas geen Atmos, ik moet het vooralsnog met IMAX doen, maar het was een last minutje...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Het was geweldig! Echt non-stop actie, geweldige stunts en een daverende soundtrack. Zat in Dolby Atmos zaal en het was werkelijk overrompelend om mee te maken op groot scherm.
    Theron steekt de show, en je vergeet Max eigenlijk wel. De 3-D ben ik niet kapot van, maar in een film zoals deze geeft het wat meer diepte en beleving aan de actie en beelden van de woestijn en achtervolging. De soundtrack van Junkie XL is beestachtig, de bass knal aan alle kanten en sluit perfect aan bij de actie. Films zoals deze worden zelden meer gemaakt, de passie voor beelden en stunts straalt er vanaf. Het deel na pauze is het beste, met name de shots in donker/avond, soort van blauwe filter over de camera gok ik, kraakheldere beelden.

    Dus, ga dit zeker zien in de bioscoop, liefst zo groot mogelijk scherm.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Dan zul je teleurgesteld worden, Max vind ik een van minst interessante personages.
    Maar wat een film, lange tijd niet meer zo'n gave actiefilm gezien, echt hele dikke pluim voor de crew! Niet alleen regisseur is 70, ook cameraman 72, due geven even les actie regisseren en filmen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Mad Max: Fury Road
    Naar mate de release dichter bij kwam ging ik er steeds meer naar uitkijken. In het begin had ik hier helemaal niets mee: weer een remake, de zoveelste in ideeënarm Hollywood. Maar de trailers stemden me hoe langer hoe positiever en dus besloot ik `m toch te gaan kijken.
    Waar we de laatste jaren worden dood gegooid met saaie en bloedeloze remakes en vervolgen laat George Miller hier zien hoe het wél moet. Totaal over the top, met een cool verhaal,gigantisch hoog tempo, 3D uitvoering die wel goed is en wat toevoegt aan de film ervaring. En ondanks dat er serieuze punten worden aangesneden neemt t zich zelf gelukkig niet te serieus.Zo moet een blockbuster dus zijn. Heerlijk!
    Van de fantastische openingssequentie tot en met het (wel enigzins voorspelbare) einde: ik heb twee uur lang genoten!

    9,0/10
    Top verwoordingen.

    En voor mij blaast MM4 die suffe Play-Station PG-13 Hollywood superhelden films helemaal van de planeet
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #87

    Standaard

    Ik heb hem afgelope donderdag in de Imax gezien, en ik heb in geen 10 jaar tijd meer zoon ongelooflijke actie film meer gezien!
    Dit is hoe een actiefilm er uit moet zien!

  13. #88

    Standaard

    Worldwide: $109,440,000

    Niet slecht voor een R-rated film, ben benieuwd of ze uit de kosten gaan komen. Productie was 150 miljoen, en dan nog marketing erbij, zit je snel op 225-250

  14. #89

    Standaard

    Gisteren ook geweest tijdens een rustige middagvoorstelling. Bij het zien van de eerste trailer had ik zoiets, dit ziet er niet uit... waarom zou ik dit willen zien. De laatste trailer zag er wat beter uit, en toch maar besloten om samen met de vriendin deze film te gaan kijken. Ow wat zat ik fout! Genoten van begin tot eind! Dus als je de kans krijgt kijk hem gewoon

  15. #90

    Standaard

    Wat een film! De trailer maakte alles waar! Erg gave en mooie film..actie was super. Vond het niet erg dat Max weinig in de film zei, maakte hem meer mysterieus..snapte alleen de bedoeling niet van "bloodpack"..Dit is hoe een actiefilm eruit moet zien. Had de making of al gezien en het eindresultaat is echt fantastisch. Heerlijke sound, overdreven karakters en mooie wagens.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #91

    Standaard

    Met stipt de slechtste film die ik tot nu toe in de bios heb gezien. Leuke actie, maar geen verhaal en bordkartonnen personages. Hardy als Max heeft ook niet de uitstraling die Gibson wel had en vervult hier eigenlijk een bijrol. Theron doet het overigens wel goed. Ook vreemd dat er in de toekomst alleen nog maar blanken zijn. Geen zwarten gezien in de film. Het geheel deed erg 80's aan. Eigenlijk kan dit niet meer in 2015. Nee, net zoals Gravity flink overrated wat mij betreft. Ik kijk liever de oude trilogie dan dat ik deze nog eens opzet. 5/10

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Met stipt de slechtste film die ik tot nu toe in de bios heb gezien. Leuke actie, maar geen verhaal en bordkartonnen personages. Hardy als Max heeft ook niet de uitstraling die Gibson wel had en vervult hier eigenlijk een bijrol. Theron doet het overigens wel goed. Ook vreemd dat er in de toekomst alleen nog maar blanken zijn. Geen zwarten gezien in de film. Het geheel deed erg 80's aan. Eigenlijk kan dit niet meer in 2015. Nee, net zoals Gravity flink overrated wat mij betreft. Ik kijk liever de oude trilogie dan dat ik deze nog eens opzet. 5/10
    Tja, meningen verschillen. Maar ik denk dat je hier toch behoorlijk verkeerd mee zit. Een geweldig film. Maakte het wachten wel waard. Hardy is een prima Max, lekker nors en duister. En dan maar niet te spreken over Charlize, geweldig is ze..
    Nu maar wachten op een mooi release van de blu ray....

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Het geheel deed erg 80's aan. Eigenlijk kan dit niet meer in 2015. Nee, net zoals Gravity flink overrated wat mij betreft. Ik kijk liever de oude trilogie dan dat ik deze nog eens opzet. 5/10
    Je vond het erg 80's aandoen maar je vond de originele films, notabene uit the 80's wel leuk, beetje tegenstrijdig. Juist goed toch dat ze de originele 80's sfeer behouden hebben...

  19. #94

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Met stipt de slechtste film die ik tot nu toe in de bios heb gezien.
    Ook vreemd dat er in de toekomst alleen nog maar blanken zijn. Geen zwarten gezien in de film. 5/10
    Complimenten voor deze kritiek. Gaaf dat iemand tegengas bied. Ik ga komende week kijken en ik hoop dat ie de verwachtingen waarmaakt.
    En het is inderdaad ouderwets dat blijkbaar de wereld in de toekomst alleen uit blanken bestaan. Beetje irritant nu je het zo zegt eigenlijk. De Fast & Furious-series zijn daarin veel beter en gelukkig bestaan de vele verfilmde comic-strips ook niet alleen meer uit blanken. Eh, waarschijnlijk ook geen Maori's (meer) te zien vermoed ik?

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    Complimenten voor deze kritiek. Gaaf dat iemand tegengas bied. Ik ga komende week kijken en ik hoop dat ie de verwachtingen waarmaakt.
    En het is inderdaad ouderwets dat blijkbaar de wereld in de toekomst alleen uit blanken bestaan. Beetje irritant nu je het zo zegt eigenlijk. De Fast & Furious-series zijn daarin veel beter en gelukkig bestaan de vele verfilmde comic-strips ook niet alleen meer uit blanken. Eh, waarschijnlijk ook geen Maori's (meer) te zien vermoed ik?
    Ik denk dat hier iedereen wel tegengas durft te geven maar als een film goed is dan is ie goed punt uit.

    Ik heb even andere kosten [Nieuw scherm] dus ik wacht op de Blu-ray.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-05-2015 om 15:02

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door drTree Bekijk bericht
    En het is inderdaad ouderwets dat blijkbaar de wereld in de toekomst alleen uit blanken bestaan. Beetje irritant nu je het zo zegt eigenlijk. De Fast & Furious-series zijn daarin veel beter en gelukkig bestaan de vele verfilmde comic-strips ook niet alleen meer uit blanken. Eh, waarschijnlijk ook geen Maori's (meer) te zien vermoed ik?
    Ik neem aan dat je Aboriginals bedoelt. En gezien de houding van de Australische regering tegen deze bevolkingsgroep is het niet ondenkbaar dat ze bij het wegvallen van het dunne laagje beschaving weer openlijk onder aan de ladder staan -en dus uitgeroeid of uitgestoten worden door de blanke overlevers. Zo raar is dat dus nog niet. En aangezien het over een heel beperkt gebiedje post-apocalyptisch Australië gaat (dus zeker niet representatief voor de hele wereld), gaat de vergelijking met een hedendaagse actiefilm die zich in een land afspeelt waar diversiteit veel vanzelfsprekender is niet echt op.

    Niks mis met kritiek, maar deze vind ik de plank misslaan. Spijkers op laag water. Ik zou bovendien zeggen: Bekijk de film eerst zelf en vorm je eigen mening.
    Laatst aangepast door mark t : 25-05-2015 om 14:10
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Ik neem aan dat je Aboriginals bedoelt. En gezien de houding van de Australische regering tegen deze bevolkingsgroep is het niet ondenkbaar dat ze bij het wegvallen van het dunne laagje beschaving weer openlijk onder aan de ladder staan -en dus uitgeroeid of uitgestoten worden door de blanke overlevers. Zo raar is dat dus nog niet. En aangezien het over een heel beperkt gebiedje post-apocalyptisch Australië gaat (dus zeker niet representatief voor de hele wereld), gaat de vergelijking met een hedendaagse actiefilm die zich in een land afspeelt waar diversiteit veel vanzelfsprekender is niet echt op.

    Niks mis met kritiek, maar deze vind ik de plank misslaan. Spijkers op laag water. Ik zou bovendien zeggen: Bekijk de film eerst zelf en vorm je eigen mening.
    Het mag dan wel een Australische film zijn, maar daarom speelt het zich daar nog niet per se af. Deze zgn. post-apocalyptische wereld is immers een fantasiewereld en kan zich op tal van plekken afspelen. Een meer gevarieerde afspiegeling had daarom op zich best mogelijk geweest. Kortom, deze kritiek op de vorige kritiek slaat dus net zo goed de plank mis

    Waar gaat dit over mensen!?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het mag dan wel een Australische film zijn, maar daarom speelt het zich daar nog niet per se af.
    Volgens mij spelen de Mad Max-films zich wel degelijk in Australië af. Alleen al de eerste film -waarin de maatschappij in verval is i.p.v. volledig post-apocalyptisch- laat daarover weinig misverstand bestaan. En ook in de tweede en derde film zitten aanwijzingen die duidelijk maken dat het om Australië gaat.

    En het gaat over een kritiekpunt wat volgens mij misplaatst is. 't Blijft toch het sub-forum wat gewijd is aan filmdiscussies.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  25. #100
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tijdens wat research voor mijn recensie kwam duidelijk naar voren dat het over de Australische outbacks ging. Maar volgens mij zitten er ook geen Chinezen, Hindoes, Aboriginals Mauri's, Italianen enzovoort in de film. Maar waarom moet dat?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •