Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 110 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Dat valt me weer van je tegen

    RECHTSONDER in de taakbalk zie je een opstaand rechthoekje (rechts naast de tijd/datum), Klik daar maar eens op en daarna nog een keer of zoek je nog wat anders ?

    Roger.
    Dat is 'em, die zat eerst altijd links
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B Bekijk bericht
    Een groot nadeel vind ik dat er geen mailprogramma meer bij Windows 7 zit.
    Vind ik niet.
    Gebruik Gmail en dat vind ik vele malen beter werken als outlook of andere mailclienten.

    Verder vind ik Win 7 echt super werken.
    Makkelijk in gebruik,snell en overzichtelijk,makkelijk met zoeken naar progjes of muziek foto's enz.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Theo B Bekijk bericht
    Een groot nadeel vind ik dat er geen mailprogramma meer bij Windows 7 zit.
    Je kunt toch nog wel Windows Live Mail downloaden en gebruiken onder Windows 7?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Je kunt toch nog wel Windows Live Mail downloaden en gebruiken onder Windows 7?
    Is inderdaad een mogelijkheid, maar ik heb de mail liever lokaal op mijn laptop staan zodat ik deze ook offline kan lezen.

  5. #30

    Standaard

    Incredimail 2 werkt btw ook prima hier op Windows 7.

    Of de eerste versie van Incredimail ook goed werkt weet ik niet.

    Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  6. #31

    Standaard

    @ Roger:

    Wat heeft dat er nu weer mee te maken dan? 'Een wijven computer'? Kom op zeg. Ik werk al jaren met een iMac en moet nog iets tegenkomen dat mijn iMac niet aankan. En dan heb ik niet eens de snelste uitgezocht.

  7. #32

    Standaard

    dus als ik het goed begrijp...
    wijvencomputers doen het goed en Roger wil een groot zwart geval.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    @ Roger:

    Wat heeft dat er nu weer mee te maken dan? 'Een wijven computer'? Kom op zeg. Ik werk al jaren met een iMac en moet nog iets tegenkomen dat mijn iMac niet aankan. En dan heb ik niet eens de snelste uitgezocht.
    Dat is dan toch mooi voor jou, als een iMac het voor jou is. Ik ben btw nog niets tegengekomen dat mijn pc niet aankan.

    Ik wil best een MAC maar dan wel een die MIJ aanspreekt, en dat is in elk geval geen iMac, sorry voor jou.

    Zelfs een iMac 27" (21" is voor mij te klein) kost nog aardig wat en dan kan het toetsenbord en de muis gelijk naar de kinderkamer, want zo f...... klein is dat gemaakt.
    En dat is niet alleen mijn mening.

    Fijn dat ze verliefd zijn op Jan de Bouvrie, maar functionaliteit is ook van belang.

    En ik moet aan een computer kunnen sleutelen als ik daar zin in heb. Met een aio wordt dat erg lastig.

    Het begon zo'n beetje met het geweldige design



    en toen de nog veel mooiere


    ach en de volgende is best leuk,



    Maar IK kan er niets mee, sleutelen modificeren sleutelen modificeren sleutelen, dat begrijp je of je begrijpt het niet.

    Dus dan wordt het ;



    En die zijn mij helaas te prijzig, en ik weet zeker dat die dingen heel fijn werken aangezien ik er wel vaker met MAC heb kunnen werken.



    Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 25-10-2009 om 02:05
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    dus als ik het goed begrijp...
    wijvencomputers doen het goed en Roger wil een groot zwart geval.
    Ding dong

    Ik wist wel dat zich iemand aangesproken ging voelen, hahaha.

    Enne, ik heb niet gezegd dat jij een groot zwart geval moet nemen

    Of misschien zou je het toch eens moeten doen.

    Grt Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 25-10-2009 om 02:43
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Ding dong

    Ik wist wel dat zich iemand aangesproken ging voelen, hahaha.

    Enne, ik heb niet gezegd dat jij een groot zwart geval moet nemen

    Of misschien zou je het toch eens moeten doen.

    Grt Roger.
    waarover aangesproken?
    en ik heb net een nieuwe pc gekocht ik blijf niet aan de gang.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    waarover aangesproken?
    en ik heb net een nieuwe pc gekocht ik blijf niet aan de gang.
    Over die "wijvencomputer",

    Dat is niet negatief bedoeld richting dames, die respecteer ik in het algemeen zoals dat hoort en was dus ook totaal niet kwetsend bedoeld.

    Ik denk ook dat het specifieke gedeelte waar ik het met Marc over had echt over het algemeen een "mannenaangelegenheid" is.
    Die knutselen/sleutelen vaak graag aan computers. En ik zelf moet geen design apparaat hebben of dat nu in de vorm van een pc of MAC is.
    Of ik moest in een modern designhuis wonen en centen genoeg hebben.

    Eerlijk is eerlijk, ik geef de voorkeur aan een MAC, maar zoals eerder gezegd is de uitvoering die ik dan zou willen te prijzig.

    Daarom doe ik het met een zelf in elkaar gebouwde pc.

    Die is eergisteren nog verhuisd naar een nieuwe behuizing.

    Wat heb jij gekocht Evie ? Kant en klaar systeem, of op jou eisen afgestemd ?

    Mijn pc is nu voelbaar zeer sneller, dat vooral merkbaar is met videobewerking en dergelijke.

    Groet Roger.
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 25-10-2009 om 11:20
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  12. #37

    Standaard

    Lekker os, werk er nu een half jaar mee denk ik, Ultimate 7 64 bits, R.C. loopt als een zonnetje op mijn laptop, met core2duo en 4 GB ram.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #38

    Standaard

    ik ben niet gekwetst.. ik vertaalde wat jij zei in en taal die ik begrijp. wat dacht jij dan wel niet waar ik het over had?

    ik heb een ACER aspire M3641

    mooi dingetje hoor, compleet met Vista en de rest van het zootje, ach zolang ik internet heb en Youtube filmpjes kan maken ben ik tevreden.


    en inderdaad in elkaar zetten van dingen is een mannending.. het slopen van spullen dat vind ik geweldig! al heb ik wel de wasmachine aangesloten in plaats van afgebroken.
    do your balls hang low,
    can you swing them to and fro
    can you tie them in a knot
    can you tie them in a bow

    do you get a funny feeling
    when they're hanging from the ceiling
    oh, you’ll never be a sailor
    if your balls hang low

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    ik ben niet gekwetst.. ik vertaalde wat jij zei in en taal die ik begrijp. wat dacht jij dan wel niet waar ik het over had?

    ik heb een ACER aspire M3641

    mooi dingetje hoor, compleet met Vista en de rest van het zootje, ach zolang ik internet heb en Youtube filmpjes kan maken ben ik tevreden.


    en inderdaad in elkaar zetten van dingen is een mannending.. het slopen van spullen dat vind ik geweldig! al heb ik wel de wasmachine aangesloten in plaats van afgebroken.
    Leuke pc inderdaad, ook handig die usb aansluitingen en hoofdtelefoonaansluiting voorop.

    Nou een vrouw die een wasmachine aansluit is toch al aardig modern dacht ik zo

    Groet Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YvieYvonne Bekijk bericht
    dus als ik het goed begrijp...
    wijvencomputers doen het goed en Roger wil een groot zwart geval.
    Offtopic: Roger kijkt op zijn profielfoto ook een beetje zuur. Net als die man in die Mac commercials die 'PC' speelt

    Ontopic: Sleutelen kan inderdaad niet aan een iMac en dat is ook wel jammer. Ik baal daar zelf ook wel van maar heb gelukkig tot op heden niet echt de drang gehad om een nieuwe te kopen. Nou ja...die 27" lonkt wel natuurlijk...

  16. #41

    Standaard

    Roger vergeet 1 generatie iMac (de mooiste wat mij betreft, ik zit er namelijk nu achter ):



    Op m'n iMac en MacBook heb ik beide Windows 7 geinstalleerd via bootcamp. (18 euro via surfspot.nl )
    Ik gebruik het nauwelijks, OSX 10.6.1 is voor mij veel gebruiksvriendelijker,maar mac's blijven wel de beste Windows computers

  17. #42

    Standaard

    Krijg morgen W7 Ultimate upgrade binnen(69,75 bij slim.nl voor studenten), ga Vista er gelijk afgooien, vervelende OS, te vaak blue screens gehad, vastlopers... etc.

    Iig zeer benieuwd naar W7..

  18. #43

    Standaard

    Ben bezig met nachtelijk voorbereiding op een presentatie, excel open, knippen en plakken, meerdere documenten openen. Het werkt niet echt fijn. Je wilt toch met 1 klik terug gaan naar je powerpoint of excel bestand, nu moet je steeds naar die bibliotheekmap. Iemand een idee hoe ik onderaan gewoon meerdere vensters kan krijgen zoals vroeger (xp en vista)?

  19. #44

    Standaard

    Onderaan vensters? Je bedoelt wat anders denk ik, knoppen op de taakbalk? Je hebt nu de iconen in de taakbalk gegroepeerd. Je kunt ook gewoon binnen excel MET [CTR] + [Tab] wisselen van sheet binnen in de applicatie.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Ben bezig met nachtelijk voorbereiding op een presentatie, excel open, knippen en plakken, meerdere documenten openen. Het werkt niet echt fijn. Je wilt toch met 1 klik terug gaan naar je powerpoint of excel bestand, nu moet je steeds naar die bibliotheekmap. Iemand een idee hoe ik onderaan gewoon meerdere vensters kan krijgen zoals vroeger (xp en vista)?
    Er bestaat ook zoiets als switcher...

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Er bestaat ook zoiets als switcher...
    Laat ik het zo zeggen. Bij windows xp had ik bijvoorbeeld 2 word en 2 explorers openstaan. Dus zag ik 4 "vensters" onderaan. Dat wil ik. Ook al heb je bij win7 vijf word bestanden open staan, je krijgt maar 1 venster te zien en daarop krijg je zo'n preview effect. Dat vind ik onhandig omdat het niet accuraat/precies is, kan op een verkeerde klikken en moet je weer de preview te voor schijn halen. Kortom voor mij tijdverlies. Zeker als je met administratie bezig bent met tig excel bestanden.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Laat ik het zo zeggen. Bij windows xp had ik bijvoorbeeld 2 word en 2 explorers openstaan. Dus zag ik 4 "vensters" onderaan. Dat wil ik. Ook al heb je bij win7 vijf word bestanden open staan, je krijgt maar 1 venster te zien en daarop krijg je zo'n preview effect. Dat vind ik onhandig omdat het niet accuraat/precies is, kan op een verkeerde klikken en moet je weer de preview te voor schijn halen. Kortom voor mij tijdverlies. Zeker als je met administratie bezig bent met tig excel bestanden.
    Als ik over zo'n preview ga, bijvoorbeeld, ik heb 5 internet explorer vensters, dan springt elke preview waar ik overheen zoef levensgroot in beeld. zo ook met publishervensters enzovoort. I don't see the problem. Ik vindt het erg handig gemaakt, maar goed, je kunt het nooit voor iedereen goed doen

    Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  23. #48

    Standaard

    Ik ben benieuwd...


  24. #49

    Standaard

    Even een vraagje. Ik heb net Windows 7 geinstalleerd, maar ik werk graag via het "snelstarten" bij de taakbalk beneden. Is er een mogelijkheid om het bureaublad gewoon toe te voegen aan de taakbalk onderaan? Want als ik deze nu toevoeg dan wilt hij deze altijd aan de Windows Verkenner toevoegen. Voor de rest zeer tevreden over de nieuwe Windows. Gaat voor mij toch veel vlugger dan Vista.
    Laatst aangepast door Lorre : 31-10-2009 om 10:50
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #50

    Standaard

    Het snelstartknopje van Bureaublad staat nog wel steeds in de taakbalk, maar helemaal rechtsonder (zie ook een van de eerste posts in dit topic).
    Het is even wennen, maar uiteindelijk gaat het wel.
    Volgens mij is het (nog) niet mogelijk om dit te verplaatsen naar de snelstart balk.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •