Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.

Discussie: This is it van MJ?

  1. #1

    Standaard This is it van MJ?

    Komt de film van Michael Jackson This is it ook op blu-ray uit of niet
    Blu-ray = Future

  2. #2

    Standaard

    hij moet nog in de bios komen, dus daar is natuurlijk nog geen zinnig woord over te zeggen. Maar waarschijnlijk is het wel natuurlijk...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    De film word ook maar 2 weken gedraaid in de bios dus ik weet niet of hij ooit op Blu zal uitkomen...


  4. #4

    Standaard

    Jazeker komt die op BR uit, want ze willen hem voor de kerst in de winkels hebben. Volg het MJ nieuws op de voet nog steeds, en heb meerdere verhalen gelezen dat de film maar 2 weken draait om

    1. In korte tijd zo veel mogelijk mensen binnen te krijgen.
    2. Em zo snel mogelijk klaar te stomen voor de winkels.

    Als ik meer weet zet ik het hier meteen neer.

    http://www.amazon.com/Michael-Jackso.../dp/B002R0EIXG

  5. #5

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden: In de verpakking van de soundtrack zit al een kaartje met een afbeelding van de BR en DVD, dus die gaan er zeker komen (zoals al in feite 99% bekend was).

  6. #6

    Standaard

    Laatst aangepast door Sylver : 28-10-2009 om 23:18

  7. #7

    Standaard

    The plan was to release This is it on DVD and Blu Ray close
    to Christmas.. It now seems like it will come out in 2010.
    This is a joint venture between Sony/Disney/Universal
    In most of Europe it will be released by Universal. In the
    US and UK Sony will handle it themselves.

    It will feature loads of bonus and maybe the 3D scenes and
    a couple of 3D glasses will be incl.

    Sincere

    /Lars Haakon
    http://www.mjjackson.com



    Sony Pictures Home Entertainment have announced the UK DVD and Blu-ray Disc release of Michael Jackson’s This Is It on 25th January 2010. Michael Jackson’s This is It offers a rare, behind-the-scenes look at the performer as he developed, created and rehearsed for his sold-out concerts that would have taken place beginning summer 2009 in London’s O2 Arena. Chronicling the months from April through June, 2009, the film is drawn from more than one hundred hours of behind-the-scenes footage, featuring Jackson rehearsing a number of his songs for the show.

    Available on DVD and Blu-ray, features are outlined below…

    DVD
    • Anamorphic Widescreen
    • English DD5.1 Surround
    • Subtitles: Arabic, Bulgarian, Croatian, Czech, Danish, Dutch, English (UK), Estonian, Finnish, French (Parisian), German, Greek, Hebrew, Hindi, Hungarian, Icelandic, Italian, Lithuanian, Norwegian, Polish, Portuguese (Portugal), Romanian, Russian, Serbian, Slovak, Slovene, Spanish (Castilian), Swedish, Turkish, Ukrainian
    • Creating A Comeback - Two-part Making of Documentary
    • The Gloved One Featurette: Costumes
    • Memories of Michael Featurette
    • Auditions: Searching for the World's Best Dancers featurette
    Blu-ray Disc
    • 1080P 1.78:1 Widescreen
    • English 5.1
    • Subtitles: Arabic, Bulgarian, Croatian, Czech, Danish, Dutch, English (UK), Estonian, Finnish, German, Greek, Hebrew, Hindi, Hungarian, Icelandic, Italian, Lithuanian, Norwegian, Polish, Portuguese (Portugal), Romanian, Russian, Serbian, Slovak, Slovene, Spanish (Castilian), Swedish, Turkish, Ukrainian
    • Meet the Dancers Featurette
    • Meet the Band Featurette
    • Meet the Vocalists Featurette
    • Dancing Machine - Choreography Featurette
    • This Is It: The Photo Collection
    • The Unfinished Rehearsals featurette
    • movieIQ(tm) featuring the "This Is It" Playlist and BD-Live connect you to real-time information on the cast, music, trivia and more while watching the movie!
    • Thriller Vignette
    • Smooth Criminal Vignette
    • Making Smooth Criminal Featurette
    • Creating A Comeback - Two-part Making of Documentary
    • The Gloved One Featurette: Costumes
    • Memories of Michael Featurette
    • Auditions: Searching for the World's Best Dancers featurette
    http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=79515

  8. #8

    Standaard

    Dus geen extra disc meer met enkel concertbeelden (weliswaar uit de repetities)?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Dus geen extra disc meer met enkel concertbeelden (weliswaar uit de repetities)?
    Nee, alleen de film zelf denk ik..
    Ik hoopte ook op extra scenes en dat soort dingen, maar volgens die features zit dat er dus ook niet in. Helaas, aangezien ze meerdere malen spraken over de 100 uur aan beeldmateriaal die ze hadden..

  10. #10

    Standaard

    Jammer dat ie pas gereleased word op 25 Januari, en dus niet voor de kerst.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Jammer dat ie pas gereleased word op 25 Januari, en dus niet voor de kerst.
    Nog niets is bevestigd en het zal mij dan ook niets verbazen als hij gewoon begin December te krijgen is in de US. Kan me namelijk voorstellen dat ze deze wel graag met kerst in de winkel hebben willen liggen.

    En natuurlijk gaan ze nog niet met datums strooien voordat de film is uitgedraaid in de bioscoop, daar willen ze ook maar wat graag mensen heen hebben.

  12. #12

    Standaard

    Gister gezien in de bios, speciale voorpremiere in Pathe de Kuip, en heb echt genoten.
    Heel jammer dat hij overleden is en dat de shows niet doorgingen.

  13. #13

    Standaard

    Wat ik trouwens ook hoop is dat ze de overige 98 uur gebruiken om uit te brengen in documantaires, of weet ik het veel, maar is zonde om dat niet te gebruiken.

    Misschien niet alle 98 uur uitbrengen, maar een groot gedeelte wel, in welke vorm of hoedanigheid dan ook.

  14. #14

    Standaard

    ach dat kun je dan wel voor iedere artiest gaan doen ik denk dat zel wel 10000 uur aan beeldmateriaal hebben om te gebruiken, maar dan wordt MJ alleen nog meer overrated

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Gister gezien in de bios, speciale voorpremiere in Pathe de Kuip, en heb echt genoten.
    Heel jammer dat hij overleden is en dat de shows niet doorgingen.
    En keek je hiervoor ook nog steeds zo naar hem als een ster? Als iemand die je helemaal te gek vond? Vind het raar dat iedereen nu dat ie dood is doet alsof hij zo populair was. Iedereen spuugde hem uit en nu ineens vind iedereen het te gek.... vreemd. (bedoel dit nu niet persoonlijk richting jouw hoor Marcel, maar in het algemeen).

  17. #17

    Standaard

    ik wil er ook echt graag heengaan vind het echt een verlies voor de muziekwereld.

    vond hem voor zijn dood ook al een fantastisch performer en een geniale muzikant. had al een x aantal cd's dvd's en meer dan 40 muziekvideos op mijn pc van hem dus het is bij mij niet gekomen na zijn dood dat ik een mj fan ben
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    ik wil er ook echt graag heengaan vind het echt een verlies voor de muziekwereld.
    mwa verlies, wat hij kon bieden is al erg lang gelednen bereikt, misschien is het beter zo, zodat hij ook niet minder kan worden

    het was een goede artiest, maar kritisch gezien was het het niet meer je van het

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    En keek je hiervoor ook nog steeds zo naar hem als een ster? Als iemand die je helemaal te gek vond? Vind het raar dat iedereen nu dat ie dood is doet alsof hij zo populair was. Iedereen spuugde hem uit en nu ineens vind iedereen het te gek.... vreemd. (bedoel dit nu niet persoonlijk richting jouw hoor Marcel, maar in het algemeen).
    Muzikaal had en heb ik hem altijd erg hoog zitten. Als kleine Marcel hing mijn kamer al vol posters, maakte ik plakboeken enz enz. Ging ook alleen naar De Kuip naar de Bad tour en was toen helemaal verkocht. Populair is hij altijd gebleven, dat was niet alsof zoals jij het noemt. De man heeft heel veel betekend voor de muziekwereld en voor veel mensen. Alle rare shit in zijn leven vond ik nooit zo interessant, heb sowieso niet zo de behoefte aan dat gekoekeloer in andersman leven. Dat mensen hem beoordelen op zijn priveleven moet ze zelf weten, muzikaal was hij gewoon één van de beste aller tijden.
    Dit is gewoon goed te zien in de film, de show zat zo strak in elkaar. Dat zou echt een meesterwerk worden, qua podium, effecten en andere zaken. Dit waren slechts de repetities, dus hoe de shows zouden zijn geworden kunnen we alleen maar raden, maar denk toch wel een stapje hoger nog.

  20. #20

    Standaard

    Zonet ook de film gaan zien... de concerten in Londen zouden fantastisch geweest zijn, daat staat als een paal boven water!

    Viel me ook op dat tijdens de repetities alles live gespeeld en gezongen werd; iets wat bij vorige tours niet altijd het geval was...
    Een zeer strakke band die zijn typische "sound" heel goed kon neerzetten - chapeau!

    Viel me trouwens op dat de beelden die precies in een 4:3-formaat waren, beduidend minder waren qua beeldkwaliteit.
    Waarschijnlijk niet echt in high-definition, in tegenstelling tot de rest dat er echt wel mooi uitzag...

    Dit wordt alvast uitkijken naar de blu-ray!

  21. #21

    Standaard

    Gisteravond naar This is It geweest. Erg naartoe geleefd en gelukkig wist de film het waar te maken. Was aangenaam verrast dat ze zoveel vrijwel complete nummers in de film hebben gekregen, velen zelfs met een goede indruk van hoe het zou zijn geweest tijdens het concert. Jammer van het wat sentimentele einde (in de kring), maar muzikaal gezien en qua dans maakte de film alles goed. Top dat ze dit materiaal uitgebracht hebben en hoorde ergens zelfs dat Ortega 3 uur aan extra materiaal op de DVD/BR wil gaan zetten. Weet alleen even de bron niet meer maar is vast wel te vinden op internet.

    Deze gaat er zeker in komen op blu ray (hopelijk in december).

  22. #22

    Standaard

    This Is It (Kenny Ortega, 2009)
    Erg dubbel gevoel aan overgehouden. Als documentaire (als je This is It al zo kan bestempelen) een behoorlijke tegenvaller. Het zijn eigenlijk alleen beelden van de repetities met daartussen mierzoete reacties van fans en crew, dat laatste vond ik nogal een storende factor. De beelden van de repetities zelf wisten me wel positief te verrassen, man wat was Michael nog in topvorm! Zang en dans waren prima en hij was een erg perfectionistisch, het moest een knaller van een afsluiter van zijn indrukwekkende carrière worden. Je zag hem af en toe genieten als een klein kind en hij leek er ook echt plezier in te hebben, niet enkel iemand die de optredens moest geven om geld binnen te halen. En die shows, ik denk echt dat het onvergetelijke concerten waren geworden. Wat dat aan gaat was het pijnlijk om te zien, wetende dat het concert waar ik in januari naartoe zou gaan nooit gaat plaatsvinden. De aankondiging gister dat This is It toch langer gaat draaien is geen verrassing aangezien het een enorme hit is geworden, wel een behoorlijk misleidende marketingcampagne. 6.0

  23. #23

    Standaard

    Eerste review van de blu-ray: http://www.blu-ray.com/movies/Michae...y-Review/7924/

    Zoals te verwachten, deze heeft werkelijk topgeluid!
    Hopende is onze Europese versie even goed!

  24. #24

    Standaard

    Komt er zeker in! maja, een schrale troost voor het verlies deze zomer..

  25. #25

    Standaard

    Waar gaat de steelbook allemaal uit komen?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •