Pagina 9 van 22 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 544 worden weergegeven.

Discussie: Laserdiscs

  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Overigens ook maar kort verkrijgbaar geweest: Released 2 April 1996 - Discontinued 31 December 1996.
    Inderdaad kort. Wat was de marktwaarde van deze disc op het hoogtepunt?

  2. #202

    Standaard

    Kostte toen (1996) ongeveer 225 gulden bij Rodisc (±100 euro) nu gaat die voor $60, voor een goede tweede hands. Daarmee is het volgens mij de kostbaarste Image release.

  3. #203

    Standaard

    Re-Animator, geweldige film, geweldige hoes, geweldige extra's.

    - Two full running commentary tracks (Left Analog: 'Stuart Gordon' [live from on location in Ireland]), Right Analog: 'Brian Yuzna' , Jeffrey Combs (Dr. West), 'Bruce Abbott' (Dan Cain), Barbara Crampton (Meg Halsey) and Bob Sampson (Dean Halsey)
    - Assorted TV and Theatrical trailers
    - Approx. 20 min. of footage shot for R-rated and Television versions
    - "Dream Sequence" segment (never-before-seen)
    - Deluxe gatefold jacket (containing many rare photos).




  4. #204

    Standaard

    Return of the Evil Dead aka El ataque de los muertos sin ojos , het vervolg op Tomb of teh Blind Dead. Aardige sfeervolle Spaanse horrer, met geweldige blind zombies (duidelijk de inspiratiebron voor Peter Jacksons Black Riders)
    Bevat audio commentaar.




  5. #205

    Standaard

    En dan nu de laserdisc met de leukste binnenkant. Met name de Tagline: Who will survive and what wll be left of them" doet 't m.

    Texas Chainsaw Massacre. Zag 'm voor het eerst toen ik net 14 was en de film is me natuurlijk altijd bijgebleven. Later bij elke herziening werd het enkel beter. Prachtig gruwelwerkje dat nog steeds als een huis overeind staat. Prachtige transfer:
    Director's cut. Very good transfer using the "SUPER-SCAN" high-definition process. Tobe Hooper himself commented: "The last time this film looked this good ..... I was looking through the viewfinder".

    Disc bevat ook prachtige extra's:

    - A new stereo mix supervised by the director
    - The original mono soundtrack
    - Audio commentary by Tobe Hooper, Daniel Pearl and Gunnar Hansen
    - 30 minutes of deleted scenes and outtakes
    - Blooper reel
    - Trailers and TV spots
    - Still photos
    - Posters and collectibles




  6. #206

    Standaard

    En dan deel 2, een geweldig grotesk en absurdistisch vervolg. Ik vind het geweldig, evenals de hoes. Disc bevat een aantal zeer leuke deleted scenes.




  7. #207

    Standaard

    Zo dat waren de discs uit de Elite collectie, nu nog wat ander mooi horrorwerk....

    From Dusk Till Dawn, mooie special edition met veel extra's. Vermakelijke film ook, maar niet het meesterwerk dat er in zat.

    - Audio commentary by 'Robert Rodriguez' , Quentin Tarantino, and 'Greg Nicotero'
    - Deleted Scenes and Outtakes
    - "Hollywood Goes to Hell" - a behind the scenes look at the making of "From Dusk Till Dawn" that includes a look at Robert Rodriguez and Quentin Tarantino's friendship, filmmaking similarities and the coming together to make this film as well as never before seen interviews with George Clooney, Harvey Keitel, 'Juliette Lewis' and Lawrence Bender
    - Original Theatrical Trailer
    - Television Spots
    - Music Videos
    - Developmental storyboards
    - Concept drawings and sketches and Production Stills.




  8. #208

    Standaard

    The Howling van Joe Dante, een bijna vergeten en ondergewaardeerde weerwolf film. Erg sterke prent met mooie effecten. Disc bevat o.a. audio commentaar.



    Laatst aangepast door Reinbo : 16-02-2010 om 19:15

  9. #209

    Standaard

    En dan maar wat hardcore cannibalen trash: Cannibal Ferox. Nogal fout exploitatie werkje dat ik nodig moet herzien. In de jaren 80 vond ik er in ieder geval weinig aan.

    Laserdisc bevat tal van extra's en eigenlijk hoort er ook nog een Cannibal ferox kostzak en een vinyl singletje bij, maar helaas niet in mijn bezit. Binnenhoes is wel bijzonder gruwelijk.....




  10. #210

    Standaard

    Laat ik er maar weer eens wat plaatsen.

    Scanners en De Lift beide Japanse discs. Gruwelijk mooi artwork, Japanse hoezen zijn ook veel steviger, beide zijn nog nieuw en in seal.





    Hier nog een geweldige docu over horrorfilms vol met geweldige gore en make up fx. Geweldige binnenhoezen! Wie herkend ze allemaal?






  11. #211

    Standaard

    Hier nog een van mijn top aanwinsten van de afgelopen maanden. Een gloed nieuwe disc van Braindead.




  12. #212

    Standaard

    En een geweldige double feature box van Argento.






  13. #213

    Standaard

    Werkelijk schitterende covers van Scanners en de Lift. Top!...

    Scanners met Ironside. Heerlijke pulp die mij nog steeds op mijn netvlies staat...vooral die scene met dat hoofd. Kaboom.....cool...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #214

    Standaard

    Hier Cannibal Holocaust, wat andere fout Italiaans spul en heel veel moois van grootmeester Fulci.




















  15. #215

    Standaard

    Hier nog een hele brute hoes van Evil Dead.




  16. #216

    Standaard

    Hier nog wat obscuurder werk van Lynch. Hoop er deze week ook On the Air aan toe te voegen.








  17. #217

    Standaard

    Hier nog wat disturbing art work van Deodato en Jodorowski












  18. #218

    Standaard

    Cool Reinbo, maar mijn pc begint langzaamaan vast te lopen met al dit moois.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #219

    Standaard

    Hier twee geweldige boxen van Oliver Stone.


























  20. #220

    Standaard

    Dat zijn wel 2 hele mooie, ben blij dat je weer aan het posten bent, keek een paar maanden geleden altijd uit naar de nieuwe post van de dag
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #221

    Standaard

    Hier wat low budget horrorwerk. Night of the Demons 2 is verrassend leuk, die ander helaas niet.




  22. #222

    Standaard

    En hier ook nog een leuke genummerde box.










  23. #223

    Standaard

    En hier nog wat fijne pulp.
















  24. #224

    Standaard

    En als afsluiting van het weekend nog mijn all time favoriete laserdisc. De Special Numbered Limited Editon, Gold plated uitgave van: The Toxic Avenger _O_

    Compleet met gesigneerde mini poster en speciale editie van de Troma Times.










  25. #225

Pagina 9 van 22 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •