Pagina 8 van 22 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 544 worden weergegeven.

Discussie: Laserdiscs

  1. #176

    Standaard

    Vooral wat ik leuk vind, soms zit daar ook iets tussen wat ik normaal niet zou kopen (Shine zou ik bijvoorbeeld nooit los gekocht hebben). Hangt natuurlijk ook van de prijs af, heb stiekem wel de ambitie ooit eens alle Criterions te beziten. Daarnaast ben ik vooral geïnteresseerd in box sets, cult en horror.

    Maar nu eerst: West Side Story van Robert Wise, een film die ik tot mijn grote schande nog nooit gezien heb, zal er binnenkort wel eens van komen.

    Extra's:
    - Casting notes
    - New York City's West Side photos
    - Directors 'Robert Wise' and Jerome Robbins's shooting schedule
    - Memos from production designer Boris Leven
    - Set designs
    - Storyboard excerpts
    - Trailers (original, gala premiere)
    - Audio interview with Robert Wise (split over 3 audio tracks)
    - Notes on music and film.


  2. #177

    Standaard

    Dharmaga Tongjoguro Kan Kkadalgun a.k.a.Why Has Bodhi-Dharma Left for the East? van Yong-Kyun Bae. Een soort voorloper van Spring, Summer, Autumn, Winter and Spring. Ook Zuid Koreaans.

    Maar dat heb ik enkel van horen zeggen, moet 'm nog kijken.




  3. #178

    Standaard

    En de laatste van mijn Criterions:
    Zulu van Cy Endfield.

    Geen Extra's





    Zal verder gaan met de mooiste boxen en SE's

  4. #179

    Standaard

    The Signature Collection, het special Edition label van Universal. het kent vele klassiekers, maar ook een aantal films waarvan je je afvraagt wie er op het idee gekomen is. Zowel boxen als twee discs editie's.

    bij het uitkomen van 12 Monkey's waren SE's al heel populair, dus deze film van Criterion lieveling Gillam werd door Universal zelf uitgebracht. Prachtige editie met goede documentaire (Vaak geen audio commetaar bij de Signature Collection)






  5. #180

    Standaard

    De volgende uit de Signature Collection: The Blues Brothers. Geweldige muzikale komedie van John Landis.

    Bevat zeer uitgebreide documentaire, hilarische film met geweldige muziek. _O_




  6. #181

    Standaard

    The Frightners, The Director's Cut is na Brazil waarschijnlijk de meest uitgebreide Special Edition die er is. Het was lange tijd een fel begeerd collector's item dat voor boven de 300 euro van eigenaar verwisselde....tot de dvd met de DC uitkwam. Jammer, wat dit pracht excemplaar verdient een fors prijskaartje. Geweldig leuke film ook






  7. #182

    Standaard

    Sla zomaar en Signature Edition over, misschien wel een nog mooiere: De Limited Edition van E.T. Ik heb nummer 2610 van 10.000.

    Inclusief gouden cd met de soundtrack en een bijna 2 uur durende making of.














  8. #183

    Standaard

    Nog een prachtbox vol met extra's en het boek van Benchley. De docu die hierop staat duurt nog 40 minuten langer dan die op de dvd. Uniek materiaal dus, maar nog nieuwe in het cellofaan.




  9. #184

    Standaard

    Nog prachtige laser discs toegevoegd, en de conditie ziet er uitstekend uit. Woendag in Breda op de grote markt is er standard een antiek markt, ik zag daar nog wat laser discs oa Rambo 3..mischien een tip voor je?
    Laatst aangepast door RobinB : 25-01-2010 om 15:03

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #185

    Standaard

    Vrees dat dat de Nederlandse disc is, die zijn full screen met vaste ondertitels, niet echt mijn ding. Kosten indertijd ook maar 5 gulden. Maar bedankt voor de tip, zoek nog wel een Amerikaanse Rambo 3.

  11. #186

    Standaard

    The Jackal, aardige remake met Richard Gere.

    Extra's:
    - Audio commentary by director Michael Caton-Jones
    - Documentary "The Making of the Jackal" featuring interviews with Michael Caton-Jones, Bruce Willis, Richard Gere, Sidney Poitier, 'Diane Lenora' , and 'Michael White'
    - Behind-the-scenes footage
    - An alternate ending
    - Production stills
    - Theatrical trailer.




  12. #187

    Standaard

    Out of Sight, erg goeie romantische zwarte komedie van Steven Soderberg en als ik mij niet vergis de doorbraak van Clooney als filmster.

    Exxtra's:

    - Audio commentary by director Steven Soderbergh and writer 'Scott Frank'
    - "Inside Out of Sight", an original documentary on the making of the movie featuring behind-the-scenes footage and interviews with Steven Soderbergh, George Clooney, 'Jennifer Lopez' , 'Albert Brooks' , Don Cheadle, Ving Rhames, Steve Zahn, Elmore Leonard and 'Scott Frank'
    - Deleted scenes
    - Theatrical trailer.



    Laatst aangepast door Reinbo : 27-01-2010 om 19:26

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Out of Sight, aardige komedie van Steven Soderberg en als ik mij niet vergis de doorbraak van Clooney als filmster.
    Ik zou daar zelf "erg goeie romantische zwarte komedie" van maken. En het bewijs dat Jennifer Lopez ooit erg goed kon acteren.

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik zou daar zelf "erg goeie romantische zwarte komedie" van maken. En het bewijs dat Jennifer Lopez ooit erg goed kon acteren.
    Gedaan.

  15. #190

    Standaard

    Psycho, niet mijn favoriete Hitchcock, moest er ook flink aan wennen. Vind het meer een misdaad die uit de hand loopt film, dan de slasher waar hij bekend om staat. Wel geweldige soundtrack, mooie bosx ook. Zeer uitgebreide editie met inzichtelijke making of.

    Extra's:
    - Documentary "The making of Psycho" featuring new interviews with Janet Leigh, Hitchcock's daughter Patricia Hichtcock O'Connell, writer 'Joseph Stefano' and Hilton A. Green
    - Isolated music score by 'Bernard Herrmann'
    - A censored scene
    - Newsreel footage
    - The infamous shower scene with and without music
    - Original theatrical trailer.






  16. #191

    Standaard

    Universal was wel heel actief met Laserdisc. De beste uitgaven op Laserdisc lijken vooral van Criterion en Universal afkomstig te zijn.

  17. #192

    Standaard

    Wacht maar het Elite label komt er nog aan.

  18. #193

    Standaard

    Maar nog eerst Street Fighter, een razend slechte film met Jean Claude Van Damme, die zelfs als retro 80's film niet weet te bekoren. (Wat waarschijnlijk is omdat hij uit 1994 komt.) Zou de extra's eens moeten bekijken om te ontdekken waarom Universal deze film in de Signature collection hebben uitgebracht, maar aan de andere kant, ze hebben zelfs Liar, Liar uitgebracht die nog een stuk infantieler is....)

    Extra's:

    - Audio commentary by 'Steven E. De Souza'
    - The making-of featurette
    - Deleted scenes
    - Pictures from the official "Street Fighter" internet home page
    - Excerpts from the "Street Fighter" games
    - Storyboards
    - Productions stills
    - Advertising and publicity materials.




  19. #194

    Standaard

    The Thing, het tijdloze meesterwerk van John Carpenter. Special make up effects zijn wat mij betreft nog steeds onovertrokken. Geweldige extra's en erg leuk ado commentaar van Russel en Carpenter. Een van mijn meest geliefde discs.

    Extra's:

    - Audio commentary by director 'John Carpenter' and actor 'Kurt Russell'
    - Documentary "John Carpenter's The Thing: Terror Takes Shape" featuring interviews with 'John Carpenter' , 'Kurt Russell' , make-up designer Rob Bottin, matte artist 'Albert Whitlock' , and other cast and crew members, plus outtakes, work-in-progress special effects footage and behind-the-scenes footage
    - The original theatrical trailer
    - Outtakes
    - Behind-the-scenes photographs
    - Storyboards and conceptual art
    - An annotated production archive.





    Beschik daarnaast ook nog over deze editie. (Prachtig hoes ontwerp)




  20. #195

    Standaard

    En dan nu de Elite Collection, de natte droom van elke rechtgeaarde horrorliefhebber. Waarom? Hou deze topic de komende twee weken maar in de gaten.

    We beginnen met: Dawn of the Dead, het zombiemeesterwerk van George A. Romero. (Moet tot mijn grote spijt bekennen dat ik de schitterende Elite uitgave van Night of the Living Dead (nog) niet heb.)

    Extra's:

    - Audio Commentary by George Romero, Tom Savini and Michael Gornick
    - 2 alternate scenes
    - Behind the scene footage en stills
    - Trailers
    - TV- radio spots
    - Posters
    and the entire original script (including the suicide ending).


  21. #196

    Standaard

    Day of the Dead, het gore en geestige vervolg. Bubba steelt de show.

    Bevat audio commentaar.




  22. #197

    Standaard

    The Evil Dead van Sam Raimi. Prachtige box met twee versies van de film. Eentje met de originele mono soundtrack in CAV (twee gouden discs) en eentje met de geremixte dolby digital soundtrack. Bovendien is dit de laatste en beste editie waarin Evil Dead nog in zijn originele 1:1,33 formaat getoond wordt. De dvd is 1:1,85 en mist dus informatie boven en onder. Kan ook nooit wennen aan dat formaat. Deze film hoort gewoon in 4:3. Hilarisch audio commentaar overigens.

    Extra's:

    - Audio commentary
    - Behind-the-scenes footage
    - Theatrical trailers
    -Photo library.




  23. #198

    Standaard

    Lady in White, is een niet zo heel sterke fantasyfilm, zeker geen horror. Wel sfeervol met sterke fotografie van Russel (Titanic) Carpenter. Mooie hoes.

    Extra's:

    - Supplements: Audio commentary by director Frank LaLoggia
    - Soundtrack remastered in Dolby Digital 5.1
    - Theatrical trailers
    - TV spots
    - Still photo gallery
    - Promotional short
    - Behind-the-scenes footage.




  24. #199

    Standaard

    Maniac Cop, geweldig filmpje van William Lustig. Persoonlijk is deel 2 mijn favoriet. Bevat Audio Commentaar.




  25. #200

    Standaard

    a Nightmare on Elm Street, de cult hit van Wes Craven. Ik vind dit een van de meest briljante hoesontwerpen (voor de niet kenners; het is het moitief van Freddy's trui.)

    Twee disc editie staat ook vol met prachtige extra's:

    - Audio commentary by Wes Craven, 'Heather Langenkamp' , John Saxon and 'Jacques Haitkin'
    - Original theatrical trailers
    - Alternate takes
    - Original script
    - Cast and crew biographies.
    - Limited Edition. Brand new digital widescreen transfer supervised by director of photography 'Jacques Haitkin' . The digital tracks contain a newly mixed stereo surround soundtrack.

    Overigens ook maar kort verkrijgbaar geweest: Released 2 April 1996 - Discontinued 31 December 1996.




Pagina 8 van 22 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •