Pagina 7 van 22 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 544 worden weergegeven.

Discussie: Laserdiscs

  1. #151

    Standaard

    De laatste van dit jaar: Midnight Cowboy, een film die ik hoognodig eens moet herzien.

    Extra's: audio commentaar van John Schlesinger.




  2. #152

    Standaard

    Gisteren vergeten te posten, dus vandaag maar twee. Beide Monty Python: The Holy Grail en Life of Brian. Ben niet zo'n fan van Python en al zeker niet van het flauwe Holy Grail (Maar misschien moet ik die eens in de herkansing gooien) Vind de acteur individueel wel erg goed en Gilliam een briljant regisseur, maat in de mix te flauw en te stupide.

    Beide discs bevatten audio commentaar van de Pythons, dat is dan weer wel leuk. LoB zelfs 2

    - Two audio commentary tracks by John Cleese, Terry Gilliam, Eric Idle, 'Terry Jones' , and Michael Palin
    - The original theatrical trailer
    - Five deleted scenes
    and "The Pythons" documentary shot on location during the shooting of "Life of Brian".








  3. #153

    Standaard

    goede film vinda wel alle film van hem goed
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 03-01-2010 om 22:44

  4. #154

    Standaard

    The Producers van Mel Brooks, een komedie met Gene Wilder, lijkt me niet heel erg leuk, dus hij kan lekker ingepakt blijven.




  5. #155

    Standaard

    Richard III, van Laurence Olivier. Ken enkel de versie uit 1995, ben wel benieuwd hier naar.

    Extra's: audio commentaar van Russel Lees en diverse interviews.




  6. #156

    Standaard

    Paar dagen geen tijd gehad nieuwe te posten,

    Secret Honor, van Robert Altman. Schijnt een erg goede film te zijn, helaas is die nog nieuw en verzegeld.




  7. #157

    Standaard

    A Night at The Opera van de Marx Brothers. Moet de film eens in zijn geheel zien, ken enkel flarden. Volgens mij best leuk. Laserdisc bevat een audio essay en wat promotie materiaal.




  8. #158

    Standaard

    The Princess Bride van Rob Reiner.
    Extreem hoog gewaardeerd op IMDB, ik vond het niet erg bijzonder allemaal.
    Geen extra's




  9. #159

    Standaard

    Robinson Crusoe on Mars was lange tijd de Holy Grail van de Criterion Laserdiscs. De film was immers op geen enkel ander format te krijgen en ging voor boven de 200 euro op ebay. Totdat Criterion zelf de film op dvd uitbracht. Nu is de film voor een heel wat schappelijkere prijs te krijgen (waar ik 'm ook voor heb) maar het blijft wel een van de meest gewilde discs.

    Extra's:
    - Audio commentary by screenwriter Ib Melchior, actors Paul Mantee and Vic Lundin, production designer Al Nozaki and special effects designer Robert Skotak
    - excerpts from a rare interview with director Byron Haskin
    - excerpts from Ib Melchior's original, illustrated screenplay
    - production design sketch book
    - Robert Skotak's article on the history and making of the film
    - trailers.
    Ik ga 'm zeer binnenkort eens kijken.




  10. #160

    Standaard

    Wat een collectie en een genot om deze thread te lezen. Bij mij is onlangs het Laserdisc virus weer opgedoken. Daarom deze vraag: je hebt The Killer van John Woo, in welke taal is deze en is de film ondertiteld?

    Groeten Peter

  11. #161

    Standaard

    Die in het Cantonese en in het Engels ondertiteld.

  12. #162

    Standaard

    Nog maar eentje vandaag, lekker voor het slapen gaan:

    Salo, het schandaal meesterwerk van Passolini. Ik kon er wel om lachen, een fascinerend stukje film. Geen extra's.




  13. #163

    Standaard

    Scaramouche, een Sissi-achtig drama van George Sidney

    Exra's: Auido interview with 'Stewart Granger' .




  14. #164

    Standaard

    Ik had de single disc editie al gepost, maar heb nu ook de CAV box van Sex, Lies & Videotapes van Soderbergh.

    Deze heeft wel wat extra's: - Interview met Soderbergh, Deleted Scenes en een korte film van Soderbergh (Winston) en enkle trailers plus het screenplay

    Laatst aangepast door Reinbo : 12-01-2010 om 17:39

  15. #165

    Standaard

    Shine van Scott Hicks met Geoffrey Rush. Publiekslieveling van het IFFR, ik vond het maar een sentimenteel werkje. Disc zat in een groter pakket, was niet iets wat ik los zou aanschaffen. Disc bevat wel audio commentaar.




  16. #166

    Standaard

    Mooie collectie... Met welke reden spaar je Laser Disc's als ik vragen mag..Lijkt me een unieke en mishien op dit moment moeilijke verzamel hobby..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #167

    Standaard

    Vanwege de geweldige hoezen met veelal goede informatie en sommige extra's die nergens anders te vinden zijn. Ze zijn overigens ook nog prima aan te kijken. Op zich kan je de bekende titels voor vrij weinig kopen op marktplaats, voor de wat zeldzamere titels moet je op ebay zijn. Sommige zijn best prijzig (tot wel een paar honderd euro), maar vroeger kostten ze ook tussen de 40 en 100 euro. Dus het verzamelen nu is een stuk goedkoper dan vroeger.


    Hier de volgende, een minder bekende titel. Na het sentimentele Shine, tijd voor wat fris tegen geluid:

    Sid & Nancy van Alex Cox. Helaas niet zo goed als zijn debuut Repo Man, maar wel een erg leuk filmpje weer en barstens vol extra's:

    - Audio commentary by Abbe Wool, Gary Oldman, 'Chloe Webb' and Elliot Kidd
    - The documentary "England's Glory"
    - A Bill Grundy interview, A telephone interview with Sid and Nancy
    - Music videos.

    Disc is sealed, dus de binnenhoes blijft geheim



    Laatst aangepast door Reinbo : 13-01-2010 om 07:51

  18. #168

    Standaard

    Silverado, beetje flauwe western van Lawrence Kasdan.

    Extra's:
    - Split screen film to Storyboard comparison
    - Evolution of teaser
    - Trailers
    - Interviews with director, cast & production crew


  19. #169

    Standaard

    Moet zeker zeggen dat het mooie collectors items zijn.Hoeveel heb je er nu al? Silverado is in mijn ogen een fantatische westeren!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #170

    Standaard

    Zal ze weer eens tellen, in ieder geval over de 150 Criterions en meer dan 550 in het totaal, maar daar komen er vandaag weer een kleine 100 bij, waaronder heel veel moois.

    This is Spinal Tap. Leuke mockumentairy van ROb Reiner over een fictieve Hard Rock band.

    Heel veel extra's:
    - Two full second-audio-track commentaries by Chris Guest, Harry Shearer, Michael McKean, Rob Reiner, producer Kame Murphy, and editors Robert Leighton and Kent Beyda
    - Over one hour of deleted scenes
    - Original industry and theatrical trailers
    - Twenty-minute demo reel "Spinal Tap: The Final Tour"
    - "Heavy Metal Memories" ad
    - "Hell Hole" video
    - Treatment
    - Screenplay
    - "Tons of promotional shorts"
    En een guitar pick _O_






  21. #171

    Standaard

    Zeer cool en respect dat je dat deze dage nog spaart. Volgens mij is het ook een uitdaging op bepaalde laser discs te vinden..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #172

    Standaard

    Ja, maar ik heb er vandaag een stuk of 20 aan de haak geslagen, waarvan ik niet had verwacht ze ooit tegen te komen. In ieder geval niet voor een goede prijs.

  23. #173

    Standaard

    Pink Flamingo's van John Waters. Gister gezien, maakt zijn reputatie volledig waar,wat een bizarre vaak smerige film. Goed dat Criterion ook dit soort rommel uitbrengt. Best geestig wel.

    Extra's;
    - Audio commentary with 'John Waters'
    - Never before seen extra footage
    - The original theatrical trailer
    and clips from 'Steve Yeager' 's documentary "Divine Trash"




  24. #174

    Standaard

    Unbearable Lightness of Being, mooie film van Philip Kaufman.

    Audio commentary by director 'Philip Kaufman' , screen writer Jean-Claude Carrière, editor Walter Murch, and actress 'Lina Olin' .




  25. #175

    Standaard

    Koop je nu ook alles wat je niet hebt? of alleen maar wat je ook leuk vind?
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

Pagina 7 van 22 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •