Pagina 6 van 22 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 544 worden weergegeven.

Discussie: Laserdiscs

  1. #126

    Standaard

    Had eigenlijk vandaag weer bij de A willen beginnen, omdat ik van de week een mooie partij laserdiscs op de kop heb getikt, maar ik heb nog niet de tijd gevonden ze te fotograferen.

    De Wizard of Oz dan maar. Een geweldige musical uit het top jaar 1939. Geweldige yellowbrick hoes ook. En de rode schoentjes.

    Extra's:
    - Audio commentary by film historian Ron Haver
    - Excerpts from the 1903 stage production and 1925 silent film version
    - Publicity and advertising footage
    - 1956 re-release trailer
    - Production materials from director Victor Fleming's notebook
    - The deleted "Jetterbug" scene featuring Buddy Ebsen as the "Tin Man"
    - Behind-the-scenes footage, including costume and make-up tests.




  2. #127

    Standaard

    Z, goede film va Costa Gravas, Nog nieuw in seal.

    Geen extra's.





    Morgen gaan we weer verder bij de A.

  3. #128

    Standaard

    Arsenic and Old Lace, een film die mij weinig zegt. Schijnt een klucht te zijn, niet echt mijn genre. Geen extra's, misschien maar eens kijken in de kerstvakantie.




  4. #129

    Standaard

    Misschien een gekke vraag, ik heb er niet zo veel verstand van. Maar voegen die Laserdiscs nu ook echt iets toe qua beeld en geluid kwaliteit? Of is het gewoon hetzelfde of minder? Het ziet er wel leuk uit natuurlijk.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  5. #130

    Standaard

    Beeld is net minder dan een goede dvd, geluid is maximaal de dts hd ma core van blu ray. Zeker niet slecht voor zo'n oude schijf.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #131

    Standaard

    Ten opzicht van VHS was het een flinke verbetering, qua beeld doen ze iets onder voor dvd. Zeker de nieuwste dvd's hebben een veel strakker plaatje. Laserdiscs met AC3 geluid blazen wel dvd van tafel, die zijn vergelijkbaar met blu ray qua geluid. Maar het zijn met name de hoezen waarom ik ze spaar. Zulk mooi artwork krijg je nooit meer, alles wordt straks gewoon in downloads aangeboden en dan mag je zelf een hoesje printen.

    The Blob, ken enkel de remake, ben erg benieuwd naar dit 50's scifi werkje. Extra's: Interview with Steve McQueen and trailers for both the 1958 and 1988 versions.



    Laatst aangepast door Reinbo : 12-12-2009 om 11:59

  7. #132

    Standaard

    Boyz N the Hood van John Singleton, de jongste regisseur die ooit een Oscar nominatie kreeg. Aardige film, moet 'm nog eens zien, want hij heeft me nooit echt overtuigd. Met Singleton ging het hierna ook berg afwaarts. Heeft nooit de belofte van zijn talent weten waar te maken.

    Extra's: Audio commentaar, 2 deleted scenes en auditie tapes van o.a. Ice T.




  8. #133

    Standaard

    'Breaker' Morant, een Australische film die ik niet ken. Schijnt een goed militair rechtbankdrama te zijn a la Paths of Glory, dus mijn interesse is gewekt.




  9. #134

    Standaard

    La Cage Aux Folies, een bekende Franse klucht waarvan in enkel de zwakke remake ken. (Birdcage). Hoes is nog nieuw in seal en dat zij hij ook wel blijven, omdat ik ook niet erg benieuwd ben naar deze film. Nog eentje en dan komen er weer wat titels aan waar ik wat enthousiaster over ben.




  10. #135

    Standaard

    @Reinbo

    Ken je deze dingen:



    Play & Display, die zijn ook heel mooi voor LD's denk ik.
    Heb er zelf 3 thuis en ben van plan eens op zoek te gaan naar wat LD's met mooie hoezen.

  11. #136

    Standaard

    Nee, ken ze niet. Ik weet wel dat http://www.laserdiscvault.com adverteert met het framen van laserdiscs. Is natuurlijk meer bekend bij Vinyl. Zit er soms over te denken, maar heb niet echt plek om ze op te hangen. Wellicht ooit.

    De volgende.

    Carnal Knowledge van Mike Nichols met Jack Nicholson en Art Garfunkel. Moet 'm nog kijken.

    Extra: Music and sound effects track on the right analog channel.





  12. #137

    Standaard

    Chasing Amy van Kevin Smith, een hele leuke komedie met tal van extra's en hele leuke informatie aan de binnenzijde van de hoes over alle personen uit het Askewiniverse. Ook over Mallrats, mijn favoriete Kevin Smith Movie.

    Extra's:
    - Audio Commentary by 'Kevin Smith' , Scott Mosier and Ben Affleck
    - Ten deleted scenes
    - Outtakes
    - Theatrical Trailer
    - Special video introductions from the cast and crew
    - "The Akewniverse Legend", a guide to the characters in the "New Jersey trilogy".




  13. #138

    Standaard

    Dead Presidents, de tweede voortreffelijke film van de Hughes Brothers. Heb 'm gister avond nog gekeken en het is een aanrader voor een ieder die m nog niet kent. Geweldige all star cast ook en prachtige hoes.

    Extra's:
    - Audio Commentaar
    - AC-3
    - Deleted Scenes
    - Trailers
    - Electronic Press kit
    - Dr. Boyles guide o exploitation movies
    - Epilogue to the story
    - Music video



    Laatst aangepast door Reinbo : 18-12-2009 om 09:05

  14. #139

    Standaard

    Omdat de laserdiscs soms sneller binnenstromen dan ik ze hier kan plaatsen, vandaag nog maar eentje.

    Adventures of Robin Hood met Errol Flynn. Heb 'm vroeger vast wel eens gezien, maar kan me er niet veel van herinneren. Leuk voor een middag in de kerstvakantie.

    Extra's: Audio commentary by Rudy Behlmer.




  15. #140

    Standaard

    Heb de Criterion versie dubbel binnen gekregen maar wat bleek het had een uitvouwhoes ipv een box. Wel zo mooi. Blijkt dat latere persingen in een uitklaphoes zin uitgebracht. Plaats voor het overzicht even alle CEOT3K discs di ik in bezit heb.

    Close Encounters of the Third Kind. Criterion editie (2x) & Collector's edition.










  16. #141

    Standaard

    The films of Ray & Charles Eames - Volume 1. Zegt me helemaal niets dit, maar het is uitgebracht op Criterion, dus er moet wel iets bijzonders mee zijn. Is ook nog een volume 2. Binnenkort maar eens kijken.



    Laatst aangepast door Reinbo : 21-12-2009 om 09:07

  17. #142

    Standaard

    En voor vandaag Evita van Alan Parker. heb 'm gister gezien en was best aardig, maar hij haalt het niet bij zijn muzikale meesterwerk Pink Floyd; The Wall

    Extra's:

    - Audio commentary by director 'Alan Parker'
    - Trailers
    - Television spots
    - The music video "You Must Love Me"
    - Documentary "The Making of Evita"
    - Parker's shooting script, illustrated with his sketches and production stills
    - archival footage with stills and articles on the Perons and Argentina.






  18. #143

    Standaard

    The Great Escape. Excuus voor de foto, die is wat wazig. Redelijke film IMO, beetje te veel het 10 kleine negertjes verhaal. Wel heel veel extra's:

    - Audio commentary by director 'John Stuges'
    - Original theatrical trailer
    - Planning an escape
    - Publicity photos
    - Production photo gallery
    - From script to screen
    - Continuity photos
    - The real Stalag Luft III
    - Color bars.




  19. #144

    Standaard

    Gister niets gepost, omdat ik de foto's nog moest maken. Vandaag dus 2.

    Twee maal Laurence Olivier en Shakespeare. Hamlet en Henry V. Beide nieuw en verzegeld en beide zonder extra's. Ik ken enkel Henry V, die ik persoonlijk minder goed vind dan de versie van Brannagh. Zijn volgens mij niet door Criterion op dvd uitgebracht.




  20. #145

    Standaard

    How to get ahead in Advertising, heb deze film gisteren gekeken en het bleek een hilarische komedie met een glansrol van Richard E Grant. Raadselachtig dat deze film in de vergetelheid dreigt te raken. Absolute aanrader.




  21. #146

    Standaard

    Jason and The Argonauts, een film waar ik veel stukjes van gezien heb, maar nooit helemaal. Moet 'm binnenkort maar eens gaan kijken, want het is wel een bijzondere productie.

    Extra's:
    Audio commentary by Harryhausen and Bruce Eder.
    Many special disc features.
    This movie was filmed full frame and protected to 1.85:1 for the cinema. The disc is full frame at the request of Harryhausen.




  22. #147

    Standaard

    Mijn laatste aanwinst: The Killer van John Woo. Geweldige film, prachtige hoes en met een hele berg extra's waaronder 11 trailers van John Woo films.

    Extra's:

    - Audio commentary by 'John Woo'
    - Complete bio-filmography of John Woo, including a student film
    - A "bluffer's guide" to the best of Hong Kong cinema
    - Trailers from eleven John Woo films, including _Killer, The (1989)




  23. #148

    Standaard

    The Last Picture Show van Peter Bogdanovich. Ik vond 'm best aardig, maar heb ook niet zo veel met opgroeien in de jaren 50. Wel verpakt in een mooie CAV box.

    Extra's:
    - Audio commentary
    - production notes
    - trailers.


  24. #149

    Standaard

    The Last Temptation of Christ, een van de Scorsese's die mij niet wist te bekoren, wellicht ooit nog eens het audio commentaar beluisteren. Dat is altijd erg prettig en inzichtelijk bij Scorsese. Wie weet dat de waardering nog eens komt. Maar Kerst is net voorbij, dus misschien met Pasen.

    Extra's:

    - Audio commentary by director Martin Scorsese, actor Willem Dafoe, screenwriters 'Paul Schrader' and Jay Cocks
    - Productions stills
    - Locaction production footage and a video interview with composer Peter Gabriel.




  25. #150

    Standaard

    Man Bites dog, aka C'est Arrivé près de chez Vous. Geweldige git zwarte komedie uit Belgie. Op de disc staat ook nog en interview en een korte film




Pagina 6 van 22 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •