Pagina 17 van 22 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 544 worden weergegeven.

Discussie: Laserdiscs

  1. #401

    Standaard

    pff,
    op mijn tv die in de dedicated ht hangt zit geen composiet op en dat heeft de elite wel.
    snel even aangesloten op de tv in de woonkamer en weer perfect,speler nog als nieuw en inderdaad alles nog goed te kijken.
    nu weet ik dus niet wat ik moet doen,heb nu 1 hele slaapkamer vol met laserdisc staan en kan ze gewoonweg daar niet kijken.
    of ik hou alles en een manier vinden of doe de hele handel in de verkoop.
    heb jij die van dances with wolves ook met die soundtrack en dat mooie boekwerk erin,blijft allemaal wel heel mooi om te zien.
    de devils advocate is nog de originele waar je het sculptuur nog wel ziet,zo krijg je de film ook nooit meer te zien.
    mischien kan jij mij advies geven.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  2. #402

    Standaard

    denk dat ik een beamer koop en hem dan voor laserdisc gebruik.
    hoeft ja ook geen hd beamer te zijn,kan hem zo aan het plafond hangen de steun is al ingebouwd in het plafond en laat het scherm dan over mijn tv heen hangen en terug.
    elke beamer heeft s video dus dat moet lukken.
    als ik nu maar 50 laserdisc had was het jammer maar denk dat ik er nu meer dan duizend heb en lijkt mij dan de inverstering wel waard is toch ook zonde om zo n grote verzameling te verkopen vind je ook niet.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  3. #403

    Standaard

    Een beamer kopen is natuurlijk nooit een slecht idee. Ik zou dan wel voor een hd beamer gaan, met een goede chip. je wilt als je het beeld gaat opblazen wel dat er een goede linedubbelaarsfunktie in zit.

    Maar heb je geen versterker waar je je video mee kunt schakelen tussen de tv en de a/v bronnen staan? Anders kun je natuurlijk ook een losse omvormer kopen.

    http://www.allekabels.nl/HDMI-Omvorm...-Omvormer.html

    Succes ermee.
    Laatst aangepast door Reinbo : 14-05-2012 om 08:06

  4. #404

    Standaard

    en daar had ik dus nog niet aan gedacht een omvormer.
    super bedankt
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  5. #405

    Standaard

    heb er nog even over nagedacht en aangezien ik ook niets meer kan met het geluid met name de ac 3 en ik weer een omvormer moet kopen sluit ik ook niets meer aan.
    heb mijn verzameling weer terug en ga sommige hoezen mooi inlijsten en neer hangen in mijn bios.
    mocht je nog belang hebben in de elite speler en films moet je het maar zeggen.
    ga je alleen geen lijst geven van wat ik heb want het zijn er gewoon teveel.
    mocht je belangstelling hebben nodig ik je uit en kun je zelf kijken wat je nog graag wilt hebben.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  6. #406

    Standaard

    Heb zeker interesse, stuur je wel een pm.

  7. #407

  8. #408

  9. #409

    Standaard

    mooi hoor rein,
    ben er van overtuigd dat je binnen korte termijn wel weer wat moois scoort
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  10. #410

    Standaard

    Verheug me er erg op. Vooral benieuwd naar wat er allemaal tussen zit.

  11. #411

    Standaard

    the trail,gouden laserdisc da s pas coool
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  12. #412

    Standaard

    En eindelijk mijn holy grail weten te scoren!


  13. #413

    Standaard

    OMG,1 van mijn favoriete films aller tijden!!
    Staan hier nog extra's op zoals bv. de docu :"good taste made bad taste"?
    this is my boomstick!!!

  14. #414

    Standaard

    Nee, het is enkel de film in open matte presentatie. Een erg mooie transfer moet ik zeggen.

  15. #415

    Standaard

    had je al weer verwacht op het forum of ben je nog steeds niet overgekomen na 2 uur rijden.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  16. #416

    Standaard

    Weer wat aanwinsten. (Nog niet die Jamie verwacht, die komen nog, moet eerst effe de boel uitzoeken. )












  17. #417

  18. #418

    Standaard

    Die thx hoes is geweldig,lekker eenvoudig maar heel mooi!
    this is my boomstick!!!

  19. #419

    Standaard

    Paar discs uit die ik in het verre oosten van ons land onlangs heb opgepikt.










  20. #420

  21. #421

    Standaard

    zitten ook nog wel mooiere tussen vanuit het verre oosten
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  22. #422

    Standaard

    Er volgen er vast nog meer, maar ik zit nu nog even in mijn horror en scifi vibe.

  23. #423

  24. #424

    Standaard

    mmm ben ook maar weer begonnen aan laserdisc...
    Ben Madonnafan en heb de laserdiscs van haar al 22 jaar in de kast staan en nooit bekeken..
    maar nu heb ik er een gekocht en heb ook al weer 77 films erbij...is echt wel nostalgie...
    Heerlijk om al die films weer eens te zien
    Heb nu ook Mars attacks ,Invaders from mars en lifeforce weten te kopen..

    Dus Reinbo je weet niet wat je aan richt hier.. haha ben ook maar weer begonnen met verzamelen alleen niet zoals jij maar gewoon de films die ik graag zie..

  25. #425

    Standaard

    Erg leuk. Mooi he! Ik heb nog wel een Madonna disc die je voor weinig mag hebben. The Immaculate Collection, of heb je die al?

    Heb ook weer een leuke oogst.




Pagina 17 van 22 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •