Pagina 14 van 22 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 544 worden weergegeven.

Discussie: Laserdiscs

  1. #326

  2. #327

    Standaard

    deze versie is wellicht korter dan de versie die net door bfi op dvd werd uitgebracht?

  3. #328

    Standaard

    denk het wel,maar zelfs deze is nog niet de volledige versie.....
    this is my boomstick!!!

  4. #329

    Standaard

    Dit is de 109 minuten versie, dus wel uncut, maar niet de extra lange versie die nergens is uitgebracht. Nadeel is wel dat deze fulls screen (pan en Scan) is. Maar het was tot vorige maan de enige uncut versie beschikbaar

  5. #330

    Standaard

    Aha,dacht dat deze nog nooit was uitgegeven....vandaar de opmerking!
    Je hebt een indrukwekkende verzameling,heb je geen totaalfoto van al deze juweeltjes?
    Groetjes,Peter
    this is my boomstick!!!

  6. #331

    Standaard

    Was ook een heftig collector's item, maar die status is hij nu wel deels kwijt.

    Totaal foto zou enkel een lange rij zijkanten opleveren, lang niet zo boeiend als de voorkanten. Ben wel van plan meer thema foto's te maken met alle discs van een regisseur of bepaald thema e.d.. Hier nog een interessante.


  7. #332

    Standaard

    3 maal DTS, De japanse Waterworld schijnt de vetste track ooit te zijn.




  8. #333

  9. #334

    Standaard

    Zijn dat elke keer laserdiscs die je nieuw binnen hebt of nieuwe foto's die je gemaakt hebt van de discs die je al in je bezit had Reinbo?
    Ben zeer onder de indruk van de artwork op deze laserdiscs!
    Ik weet nog dat ik een laserdiscspeler kocht toen deze net uitkwamen en mijn teleurstelling dat ik alleen maar pal discs kon afspelen.....
    Menige keren dat ik jaloers in fame (Amsterdam) rondliep door de import sectie,die ik niet af kon spelen!
    Ik had een pioneer speler maar heb mijn verzameling nooit echt uit kunnen breiden omdat ik de laserdiscs die ik af kon spelen niet echt bijzonder vond!
    Ik volg dit topic ook met grote interesse,gewoon omdat ik stiekem de laserdiscs toch wel mooi vind!
    Mensen willen het nu alleen maar kleiner,zelfs mensen die hun dvd's of blu rays in een mapje doen om ruimte te besparen........ik heb dat nooit begrepen!
    Respect voor jou collectie!
    Prettig weekend gewenst,
    Peter
    this is my boomstick!!!

  10. #335

    Standaard

    dat je alleen de pal versie kon afspelen is raar,
    laserdisc is nooit regiogebonden geweest.
    heb zelf een nederlandse pioneer gehad en speelde gewoon de import af,
    daarna wel vervangen door een pioneer elite

  11. #336

    Standaard

    Misschien dat zijn TV alleen PAL accepteerde, maar ik geen idee of LD spelers dat al konden converteren, dus ik zou het zo maar fout kunnen hebben.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #337

    Standaard

    Je had in den beginne spelers, die alleen maar PAL discs konden afspelen. Later kwamen er spelers die zowel PAL als NTSC afspelen, dus het verhaal van Peter is niet zo vreemd.

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits Bekijk bericht
    Zijn dat elke keer laserdiscs die je nieuw binnen hebt of nieuwe foto's die je gemaakt hebt van de discs die je al in je bezit had Reinbo?
    Ben zeer onder de indruk van de artwork op deze laserdiscs!
    Ik weet nog dat ik een laserdiscspeler kocht toen deze net uitkwamen en mijn teleurstelling dat ik alleen maar pal discs kon afspelen.....
    Menige keren dat ik jaloers in fame (Amsterdam) rondliep door de import sectie,die ik niet af kon spelen!
    Ik had een pioneer speler maar heb mijn verzameling nooit echt uit kunnen breiden omdat ik de laserdiscs die ik af kon spelen niet echt bijzonder vond!
    Ik volg dit topic ook met grote interesse,gewoon omdat ik stiekem de laserdiscs toch wel mooi vind!
    Mensen willen het nu alleen maar kleiner,zelfs mensen die hun dvd's of blu rays in een mapje doen om ruimte te besparen........ik heb dat nooit begrepen!
    Respect voor jou collectie!
    Prettig weekend gewenst,
    Peter
    Het meeste dat ik tegenwoordig plaats heb ik net gekocht. Via ebay, Lddb.com of een aantal Japanse webshops.

    De reden dat ik ze (2 jaar geleden) weer ben gaan sparen is omdat de content altijd beter wordt en tegenwoordig allemaal online voor niets te downloaden is, dus dat is eigenlijk waardeloos. Het volgende format zal weer beter beeld leveren. Maar mooi artwork daarentegen sterft uit, vandaar dat ik juist nu Laserdisc spaar.
    Beste artwork dat films voor thuis gebruik ooit gehad hebben of zullen krijgen. Daarbij vind ik de kwaliteit nog verrassend goed. (Heb een Pioneer Elite 97 en een HD Beamer) Kijk regelmatig laserdisc, ook al heb ik die titel ook op dvd of in HD. Doe videolook bevalt me zeer en het heeft ook een fijne nostalgische feel. Er gaat niks boven een 80's horrorfilmpje op laserdisc. Zag laatst Evil Dead en ik weet zeker dat ik die softe en warme laserdisc liever zie dan de harde scherpe blu ray variant. Ben met die film opgegroeid op video, dat harde digitale past wat mij betreft gewoon minder.

    Hier nog twee mooie discs. En nog bedankt voor je comment. Leuk dat je het hier in de gaten houd, goed om te horen.


    Hauer _O_
    Laatst aangepast door Reinbo : 14-04-2012 om 22:00

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Je had in den beginne spelers, die alleen maar PAL discs konden afspelen. Later kwamen er spelers die zowel PAL als NTSC afspelen, dus het verhaal van Peter is niet zo vreemd.
    Inderdaad,ik was te snel met het kopen van een laserdiscspeler....
    Daarna kwamen de pal/ntsc spelers
    this is my boomstick!!!

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Het meeste dat ik tegenwoordig plaats heb ik net gekocht. Via ebay, Lddb.com of een aantal Japanse webshops.

    De reden dat ik ze (2 jaar geleden) weer ben gaan sparen is omdat de content altijd beter wordt en tegenwoordig allemaal online voor niets te downloaden is, dus dat is eigenlijk waardeloos. Het volgende format zal weer beter beeld leveren. Maar mooi artwork daarentegen sterft uit, vandaar dat ik juist nu Laserdisc spaar.
    Beste artwork dat films voor thuis gebruik ooit gehad hebben of zullen krijgen. Daarbij vind ik de kwaliteit nog verrassend goed. (Heb een Pioneer Elite 97 en een HD Beamer) Kijk regelmatig laserdisc, ook al heb ik die titel ook op dvd of in HD. Doe videolook bevalt me zeer en het heeft ook een fijne nostalgische feel. Er gaat niks boven een 80's horrorfilmpje op laserdisc. Zag laatst Evil Dead en ik weet zeker dat ik die softe en warme laserdisc liever zie dan de harde scherpe blu ray variant. Ben met die film opgegroeid op video, dat harde digitale past wat mij betreft gewoon minder.

    Hier nog twee mooie discs. En nog bedankt voor je comment. Leuk dat je het hier in de gaten houd, goed om te horen.


    Hauer _O_
    Ben het helemaal met je eens,ik vind het ook altijd vreemd als ik een horror uit de jaren 80 kijk met een superscherp beeld!
    Dat softe voegt iets toe aan de film.
    Het artwork is super,de details en de foto's zie je bijna niet meer bij de dvd's/blu rays...(uitzonderingen daargelaten).
    this is my boomstick!!!

  16. #341

    Standaard

    was zelf ook al redelijk snel bezig met dit laserdisc maar nooit geweten dat er ook alleen maar palspelers waren zeker niet van pioneer was toch de voorstander van laserdisc.
    weer wat geleerd

  17. #342

    Standaard

    Squeezed laserdisc (Anamorphic)


  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    was zelf ook al redelijk snel bezig met dit laserdisc maar nooit geweten dat er ook alleen maar palspelers waren zeker niet van pioneer was toch de voorstander van laserdisc.
    weer wat geleerd
    Yep,het was de pioneer cld1600.
    this is my boomstick!!!

  19. #344

    Standaard

    4 discs met toffe psychedelische beelden in 3D. Fijn spul.





  20. #345

    Standaard

    Kreeg je daar ook wat pilletjes bij?
    this is my boomstick!!!

  21. #346

    Standaard

    Nee, dit is ipv een pilletje.

  22. #347

    Standaard

    Wow, wat een hoezen. Ik zou er draaierig van worden, hi hi!!
    Zelf nog in Utrecht afgelopen zaterdag. the Thing, First Knight, Being there (NL ondertiteld) en Daylight DTS gescoord.

  23. #348

  24. #349

    Standaard

    Heb laatst nog een docu gezien over deze film die een behoorlijke fanbase heeft!
    De hele cast gaat dan fanmeetings houden,erg leuke docu,kan alleen niet meer de naam hiervan herrineren!
    this is my boomstick!!!

  25. #350

    Standaard

    Dat was niet Leprechaun, maar Troll 2. (Helaas niet op laserdisc) Docu is Best Worst Movie

    Deze is ook slecht:

    In tegenstelling tot het meesterlijke deel 1 & 4

Pagina 14 van 22 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •