Pagina 10 van 22 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 544 worden weergegeven.

Discussie: Laserdiscs

  1. #226

    Standaard

    Begin wel een beetje door het echt mooie werk heen te geraken, maar hier nog een van de allerleukste komedies die ik ken. Helaas nooit op dvd uitgebracht: Up the Creek (1984)




  2. #227

    Standaard

    Society, een leuke en bizarre splatter van Yuzna, vooral bekend als producer van het briljante Re-animator.




  3. #228

    Standaard

    John Carpenter's They Live is enkel in Japan widescreen uitgebracht.




  4. #229

    Standaard

    Nog een mooie van Bava. Leuke film ook.






  5. #230

    Standaard

    Hier nog een apart geval. een zogenaamde Squeezed (ofterwel anamorphic) laserdisc van Cliffhanger. Qua beeldkwaliteit dus gelijkwaardig aan dvd. Er zijn een stuk of 15 titels op deze wijze uitgebracht.




  6. #231

    Standaard

    Pink Floyd - The Wall, bevat een weergaloze AC3 track. Heb ook The Wall in Berlin, ben zelf nog bij dat concert geweest, maar was veel te groot van opzet. Ik zat geloof ik wel op 80 meter van het podium, vond de registratie die ik de volgende ochtend (Nachttrein terug) op tv (opgenomen) zag, veel leuker.








  7. #232

    Standaard

    Erg leuk topic dit....Ik ga zelf morgen een LD speler halen via Marktplaats; een Pioneer CLD-1850. Volgens mij wel een aardige speler en voor 50 euro inc 3 LD's (do the right thing, Staurday Night Fever en The Golden Child) wel een goede prijs. Ik koop em omdat ik wel benieuwd ben naar het fenomeen. Ik ben pas achter het LD tijdperk gekomen toen het eigenlijk al afliep en ik bij de Videoland een bak zag met ex rentals, dat was ergens rond 2000. En toen was ik helemaal into DVD dus heb ik verder nooit iets met die nieuwsgierigheid gedaan. Nu dus wel, ben benieuwd!
    BTW: ik zie veel de afkortingen CLV en CAV staan. Wat betekenen deze en wat is het verschil?

  8. #233

    Standaard

    CLV is een soort van snel play met 60 minuten per kant. CAV is een andere manier van opslag, waarbij elk frame analoog is vastgelegd. Die discs kan je dus beeld voor beeld bekijken. 40 minuten er zijde.

  9. #234

    Standaard

    Hier nog een leuk collector's item. http://www.moviemeter.nl/film/5848 van onze eigen Ate de Jong, deze camp klassieker is gek genoeg nooit op dvd uitgebracht.



    Laatst aangepast door Reinbo : 16-05-2010 om 08:07

  10. #235

    Standaard

    Nog een paar horror klassiekers gevonden.








  11. #236

    Standaard

    En nog een leuk minder bekend horrorwerkje. Geweldige cover.




  12. #237

    Standaard

    Hier nog een geweldig Aziatisch cult filmpje met de drie super babes van de Hong Kong Cinema uit de jaren 90; Michelle Yeoh, Anita Mui en Maggie Cheung. Het geweldige Heroic Trio.

    Gesigneerd door de cameraman, die ook Who Am I? draaide.




  13. #238

    Standaard

    Hier nog een mooie HK film Chinese Ghost Story deel 3




  14. #239

    Standaard

    Nog en leuke hoes. Best aardige film ook.




  15. #240

    Standaard

    Hier nog een mooie met twee afleveringen van een Italiaanse horrorreeks van Argento. In het Italiaans met Japanse ondertitels, dat wel...




  16. #241

    Standaard

    Net een mooie slag geslagen en 70 laserdiscs gekocht in Belgie. Veel boxen en pulp. Hier alvast een voorproefje.














    Laatst aangepast door Reinbo : 24-05-2010 om 13:50

  17. #242

    Standaard

    Ik ben nu ook de gelukkige eigenaar van de hele Puppet Master Collectie. Is dat wat?









  18. #243

    Standaard

    En hier het nieuwe pronkstuk van mijn collectie: Texas Chainsaw Massacre: The Ultimate Edition. Met schitterend hoesontwerp, een magazine met diepte interviews met o.a. Leatherface (in het Japans) en een schitterende gedecoreerde laserdisc. Een unicum!












  19. #244

    Standaard

    Ik ben van plan een aan te kopen. Iemand enig advies waar ik het best voor ga?

  20. #245

  21. #246

    Standaard

    Als speler kan ik aanbevelen de Pioneer DVL-919E, LD-DVD combi speler, echt een fantastisch apparaat, speelt ook DTS laserdiscs af met een punch waar je u tegen zegt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GlennD Bekijk bericht
    Ik ben van plan een aan te kopen. Iemand enig advies waar ik het best voor ga?

  22. #247

    Standaard

    Net drie hele mooie aanwinsten gescoord.



    Vampires, nieuw en seald



    Cherry 2000



    Class of Nuke 'm High

  23. #248

    Standaard

    Waarschijnlijk een van de mooiste uitgaves ooit.


    Voorzijde

    Open box

    Posters en storyboard

    Japanse en US versie


    Scenario

    Boek





    Achterzijde

  24. #249

    Standaard

    Weer wat moois op de kop getikt.


    De box _O_

    LD

    Achterzijde

    35 mm Filmcel

    Boekje (32 pagina's, Engels)

    CD

    Lobby cards

    Lobby cards

  25. #250

    Standaard

    Hier nog mooi alternatief (Japans) artwork voor Starship Troopers. Ik vind vooral de 50's feel van de binnenkant er goed gedaan.






Pagina 10 van 22 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •