Pagina 16 van 22 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 544 worden weergegeven.

Discussie: Laserdiscs

  1. #376

    Standaard

    We gaan vrolijk verder met onze eigen Renee Soutendijk als sexy cyborg.


  2. #377

    Standaard

    Spielberg



    Laatst aangepast door Reinbo : 06-05-2012 om 12:58

  3. #378

    Standaard

    Wauw!
    En de collectie wordt maar groter!
    Wat zit er nog aan extra's in die "dikkere" et box ?
    this is my boomstick!!!

  4. #379

    Standaard

    Ja, daar zit een geweldige making of in. Geloof dat die langer is dan op dvd. En belangrijker, het is het origineel, en niet de gecensureerde versie.

  5. #380

    Standaard

    Oliver Stone
    Laatst aangepast door Reinbo : 06-05-2012 om 12:58

  6. #381

    Standaard

    James Cameron


    Laatst aangepast door Reinbo : 06-05-2012 om 12:58

  7. #382

    Standaard

    die van jfk is mooi altijd een lastige film geweest om te krijgen op welk medium ook.
    die van platoon heb ik ook gehad is ook een hele mooie
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #383

  9. #384

    Standaard

    dit moois moet je nooit verkopen.
    dvd en bluray is hierbij gewoon k..zooi.
    steelbooks sparen ze nu en andere speciale uitgaves wie nooit speciaal worden omdat er gewoonweg teveel van in massa is gemaakt.
    laserdisc is en blijft de ultieme filmverzameling wie je maar kunt opbouwen.
    mocht ik mijn elite speler verkopen ben jij de eerste omdat ik respect heb voor je verzamling
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Ja, daar zit een geweldige making of in. Geloof dat die langer is dan op dvd.
    Dat was/is bij Jaws zo, ben wel zeer benieuwd of dat ook echt geldt voor E.T. want dan moet ik toch ook maar eens op zoek naar die versie....

  11. #386

    Standaard

    je hebt mij aangestoken
    heb mijn bekende laten weten dat ik mijn hele verzameling terug wilde.
    waren er toch meer dan ik dacht.
    de eerste 7 stapels heb ik inmiddels terug morgen komt de rest terug naar de eigenaar,voel me net een klein kind zo blij
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    je hebt mij aangestoken
    heb mijn bekende laten weten dat ik mijn hele verzameling terug wilde.
    waren er toch meer dan ik dacht.
    de eerste 7 stapels heb ik inmiddels terug morgen komt de rest terug naar de eigenaar,voel me net een klein kind zo blij
    Ik zie hier graag ook jouw foto's tegemoet. En met je Elite speler zul merken dat laserdiscs er ook qua beeld nog steeds vaak erg mooi uit zien.

    Ik weet niet of je op facebook zit, maar daar zitten nog wat actievelingen.
    http://www.facebook.com/groups/273743659320866/
    http://www.facebook.com/groups/217949941599336/
    http://www.facebook.com/groups/2399039197/
    http://www.facebook.com/groups/211729332222849/

  13. #388

    Standaard

    bedankt
    punt is met de moderne apparatuur van nu is dat het moeilijk aansluiten word.
    heb de elite cld 59 word moeilijk aansluiten op mijn huidige tv,en dan heb ik het geeneens nog over het geluid,maar ja.
    gisteren voor het eerst weer de phantasm box in handen gehad met de gouden soundtrack erbij en handtekeningen van de regiseur etc.
    zijn toch maar 2500 van gemaakt.
    veel van criterion zoals robocop een hele mooie,
    ach zijn er gewoon teveel om op te noemen,
    de pioneer editie van cliffhanger met zulke mooie foto s binnenin.
    als je raad weet hoe ik alles het beste kan aansluiten hoor ik het graag van je,vroeger was alles gewoon vanzelfsprekend ging het geluid door mijn onkyo en de dts via de millenium 2.4.6 en s video naar de tv maar die tijden zijn voorbij
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  14. #389

    Standaard

    zat nog even naar je films te kijken maar alle boxsets van et,jaws,terminator,pshyco,alien,the abys,lion king,hellraiser ik heb ze excakt hetzelfde.
    de laatste laserdisc wie ik toen heb gekocht was for love of the game bij rodisc in rotterdam.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  15. #390

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    bedankt
    punt is met de moderne apparatuur van nu is dat het moeilijk aansluiten word.
    heb de elite cld 59 word moeilijk aansluiten op mijn huidige tv,en dan heb ik het geeneens nog over het geluid,maar ja.
    gisteren voor het eerst weer de phantasm box in handen gehad met de gouden soundtrack erbij en handtekeningen van de regiseur etc.
    zijn toch maar 2500 van gemaakt.
    veel van criterion zoals robocop een hele mooie,
    ach zijn er gewoon teveel om op te noemen,
    de pioneer editie van cliffhanger met zulke mooie foto s binnenin.
    als je raad weet hoe ik alles het beste kan aansluiten hoor ik het graag van je,vroeger was alles gewoon vanzelfsprekend ging het geluid door mijn onkyo en de dts via de millenium 2.4.6 en s video naar de tv maar die tijden zijn voorbij
    Bij mij loopt het via mijn (voor) versterker. Je kunt het best de composiet uit nemen voor de video en zit er nog een digitale out op? Als je versterker dts aan kan, wat de meeste tegenwoordig kunnen dat, wordt het signaal gewoon herkend. Dat kan toch beide op een moderne versterker worden aangesloten.

    Je analoge audio uit en composiet video kunnen op elke tv/versterker? Enkel voor je ac3 signaal zul je een decoder nodig hebben....
    Laatst aangepast door Reinbo : 08-05-2012 om 19:54

  16. #391

    Standaard

    thanks.
    zo had ik het mij ook al uitgedacht,dts is altijd wel te krijgen maar de ac 3 lukt natuurlijk niet met mijn huidige versterker,
    volgens mij is daar toch zo n demulator of zoiets voor te krijgen.
    anders gewoon lekker ouderwets dolby surround luisteren wat ook alleen maar op heel veel titels staat.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  17. #392

    Standaard

    demulator is vaak voor 50-75 euro nog wel op marktplaats te krijgen, maar wel heel gedoe om die op je analoge ingang aan te sluiten. Weer 6 kabels meer.....

  18. #393

    Standaard

    heb marktplaats al doorlopen kon tot nu toe niets vinden.
    hoe zit het bij jouw met laserrot weet nog van toen dat eraser bij mij toen al niet meer te kijken was,hopelijk heeft de rest zich allemaal goed gehouden
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  19. #394

    Standaard

    Laserrot komt bij mij zelden voor. Heb een paar discs met een beetje rot en slechts een waar de laatste 5 minuten het niet meer doen. Maar ik heb ze natuurlijk lang niet allemaal gekeken de laatste tijd. Mij Eraser doet het prima.

  20. #395

    Standaard

    En heb je 'm al aangesloten? Ben benieuwd hoe jet het vindt.

  21. #396

    Standaard

    Weer wat aanwinsten. Vooral die laatste twee zijn weer erg gaaf.


    Swordkill

    Spacehunter


    Invaders from Mars

  22. #397

    Standaard

    nog niet aangesloten heb nog geen tijd gehad,morgen ook nog werken dus zal wel zondag worden,laat het je wel weten als ik zover ben.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  23. #398

    Standaard

    Nog maar een toffe verzamelfoto van mijn meest recente aanwinsten.


  24. #399

  25. #400

    Standaard

    Ik blijf je met bewondering volgen!!
    this is my boomstick!!!

Pagina 16 van 22 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •