Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 67 van 67 worden weergegeven.

Discussie: dvd.nl ruilbeurs?

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Maar goed, dat ben jij en nu baseer jij de kosten op basis van ik woon niet te ver af..Wat denk je van al die mensen die een aantal uren in de auto moeten zitten, heen en terug?. Ben je gauw € 50 euro aan reiskosten kwijt. Hier bovenop komen al je genoemde kosten. Zit ik al dik boven de 100 euro zelfs. Geeft niet als je genoeg kunt verkopen en meenemen, maar wel verstandig om de kosten reeel in te schatten zodat je weet wat je mee moet nemen en verkopen om uit de kosten te komen, laat staan winst te maken....
    Als je ruilt, maak je in principe ook geen winst. Alleen bij verkoop!

    Uit ervaring weet ik dat de kosten hoger uit zullen vallen dan menigeen denkt.
    Ben het dan ook zeker eens met Albert dat je de kosten reeel moet inschatten, of je moet 50-100 euro reiskosten als hobby kosten gaan zien...

    Opzich is het een leuk idee, alleen geschikt voor mensen die redelijk in de buurt wonen anders lopen de kosten erg hard op...
    Laatst aangepast door hstadman : 02-11-2009 om 12:32

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Als je ruilt, maak je in principe ook geen winst. Alleen bij verkoop!

    Uit ervaring weet ik dat de kosten hoger uit zullen vallen dan menigeen denkt.
    Ben het dan ook zeker eens met Albert dat je de kosten reeel moet inschatten, of je moet 50-100 euro reiskosten als hobby kosten gaan zien...

    Opzich is het een leuk idee, alleen geschikt voor mensen die redelijk in de buurt wonen anders lopen de kosten erg hard op...
    Van ruilen komt huilen....

    Misschien is het handig om vooraf te peilen hoeveel mensen willen komen en dan bijvoorbeeld vooraf stellen dat alle deelnemers de kosten van een kraam gaan delen. Inschijving zou dan pas geldig worden als de kosten per persoon voor de kraam € 2.-- of minder wordt. Hou je alleen de reiskosten over en het broodje van thuis...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Maar goed, dat ben jij en nu baseer jij de kosten op basis van ik woon niet te ver af..Wat denk je van al die mensen die een aantal uren in de auto moeten zitten, heen en terug?. Ben je gauw € 50 euro aan reiskosten kwijt. Hier bovenop komen al je genoemde kosten. Zit ik al dik boven de 100 euro zelfs. Geeft niet als je genoeg kunt verkopen en meenemen, maar wel verstandig om de kosten reeel in te schatten zodat je weet wat je mee moet nemen en verkopen om uit de kosten te komen, laat staan winst te maken....
    Albert, er is een idee geopperd en er staat nog werkelijk niets vast dus waar maak je je druk over? Bovendien niemand verplicht je tot komen. Laten we dit soort discussies in hemelsnaam achterwege laten en vooralsnog elkaar met ideeën bestoken die wellicht haalbaar zijn. Dan kan achteraf een ieder voor zichzelf beslissen of het wel of niet kostendekkend kan zijn.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Albert, er is een idee geopperd en er staat nog werkelijk niets vast dus waar maak je je druk over? Bovendien niemand verplicht je tot komen. Laten we dit soort discussies in hemelsnaam achterwege laten en vooralsnog elkaar met ideeën bestoken die wellicht haalbaar zijn. Dan kan achteraf een ieder voor zichzelf beslissen of het wel of niet kostendekkend kan zijn.
    Allemachtig Edgar waar slaat dit nu weer op?. Probeer gvd alleen maar te helpen met een reeel beeld. Biedt notabene een kostenbesparende oplossing in mijn laatste post......ach, zoek het zelf ook maar uit. Heb niet eens tijd om te komen dus waar maak ik mij inderdaad in hemelsnaam druk over.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Allemachtig Edgar waar slaat dit nu weer op?. Probeer gvd alleen maar te helpen met een reeel beeld. Biedt notabene een kostenbesparende oplossing in mijn laatste post......ach, zoek het zelf ook maar uit. Heb niet eens tijd om te komen dus waar maak ik mij inderdaad in hemelsnaam druk over.....
    Albert wat een woede ineens?
    Ik reageer op de gequotte post en niet op je laatste post omdat ik die nog niet gelezen had. Ik lees uit deze post dat je je nogal druk maakt om kosten wat nog helemaal niet ter sprake is gekomen, alles is nog steeds gebaseerd op een idee. Helaas is een forum, net zoals zoveel online gepraat, alleen maar platte tekst en kan ik niet zien wat jouw onderliggende bedoeling is. Dat je nu zo reageert vind ik een beetje vreemde actie maar goed het zij zo. Iets met verkeerde benen en een bed denk ik. Wel jammer dat je nu al weet dat je niet kunt terwijl wij nog niet eens weten of en zo ja wanneer zoiets uberhaupt gerealiseerd wordt......
    Laatst aangepast door Edgar Smit : 02-11-2009 om 13:39

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Dat kan alleen op een bestaande beurs en dan moet onderverhuur van een kraam wel mogen. Laten we even afwachten wat er nu achter de schermen speelt en zodra er meer informatie bekend is gaan we verder. Maar ideeën mag je natuurlijk altijd blijven posten.
    Dat zou ik overigens wel een goed idee vinden, een aantal dvd.nl-kraampjes op een bestaande DVD/CD-beurs (die bezoek ik regelmatig, zie bijv. hier: http://www.rijnhal.nl/wm.cgi?type=co...2&lng=NL&id=17). Als het (vanuit Nijmegen) verder weg zou zijn dan Arnhem/Den Bosch, dan zou ik zelf echter niet gaan (vanwege de eerder genoemde reiskosten).

    Je mag dan zeker met een aantal mensen 1 kraam huren. Wel van te voren natuurlijk, niet pas ter plaatse. Geen idee wat ze daarvoor vragen trouwens.

    Ik zou als organisator wel vrezen voor 100x dezelfde titels en vraagprijzen hoger dan in de (web)winkels. Als alleen dvd.nl-ers komen om te kopen, zullen er weinig dvd's van eigenaar veranderen. Als je het 'gewone publiek' kunt aantrekken denk ik dat er meer succes wordt geboekt (die kennen de winkelprijzen allemaal niet).
    Laatst aangepast door Oakey : 02-11-2009 om 20:25
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #57

    Standaard

    Jup ik ben alleen benieuwd..maar zijn er geen andere grote DVD beursen waarbij DVD.nl kan aansluiten zodat de members hiermee naar toe kunnen gaan..denk alsnog als dvd.nl deze initiatief neemt dat het qua stand-alone toch moeilijk wordt..klinkt mischien negatief maar locatie en promotie zijn denk ik 1van de belangrijkste aspecten..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Albert wat een woede ineens?
    Ik reageer op de gequotte post en niet op je laatste post omdat ik die nog niet gelezen had. Ik lees uit deze post dat je je nogal druk maakt om kosten wat nog helemaal niet ter sprake is gekomen, alles is nog steeds gebaseerd op een idee. Helaas is een forum, net zoals zoveel online gepraat, alleen maar platte tekst en kan ik niet zien wat jouw onderliggende bedoeling is. Dat je nu zo reageert vind ik een beetje vreemde actie maar goed het zij zo. Iets met verkeerde benen en een bed denk ik. Wel jammer dat je nu al weet dat je niet kunt terwijl wij nog niet eens weten of en zo ja wanneer zoiets uberhaupt gerealiseerd wordt......
    Woede ik? verkeerde been uit bed? je overdrijft hoor. Je hebt mij nog nooit kwaad gezien...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Woede ik? verkeerde been uit bed? je overdrijft hoor. Je hebt mij nog nooit kwaad gezien...
    Sterker nog, ik heb je uberhaupt nog nooit gezien !

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Sterker nog, ik heb je uberhaupt nog nooit gezien !
    Misschien maar beter ook......haha :veryfunny:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Misschien maar beter ook......haha :veryfunny:
    Misschien???????????

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Misschien???????????
    Heerlijk zo'n inkoppertje..haha .
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  13. #63

    Standaard

    Jongens, doe eens volwassen...
    Lijkt me veel leuker om de mogelijkheden van een ruilbeurs te onderzoeken, dan te kissebissen om niks...

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel A. de Vrije Bekijk bericht
    Jongens, doe eens volwassen...
    Lijkt me veel leuker om de mogelijkheden van een ruilbeurs te onderzoeken, dan te kissebissen om niks...
    Klinkt erg volwassen dit gezever....

    Maar als jij denkt DE oplossing te hebben, ventileer dit dan ipv door te zeveren over een paar grapjes..Dus, maak ons gek....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  15. #65

    Standaard

    Ik zou er absoluut graag heen willen gaan (mits het niet te ver weg is uiteraard).
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  16. #66

    Standaard

    Ik zal dit topic eens in de gaten gaan houden, ik ben van plan om in februari te starten met een minor evenementen organiseren. Hier zal dan in de praktijk ook iets georganiseerd moeten worden, een soort dvd-beurs zou daar prachtig in passen natuurlijk. Dan vang ik twee vliegen in één klap, ik m'n studiepunten en jullie een goed georganiseerde beurs! Wanneer ik meer weet ga ik erachteraan!
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  17. #67

    Standaard

    BTW: misschien als dit topic wordt verplaatst naar een drukker bezocht onderdeel van het forum zijn er misschien meer mensen die dit topic tegen komen en zullen reageren?
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •