De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Frame of Mind [Blu-ray Disc]

    Frame of Mind

    Bar slechte samenzweringsthriller, van en met schrijver/regisseur/acteur Carl Evans.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Alleen die hasses op het hoesje al zorgt ervoor dat ik hier met een grote boog omheen al lopen...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  3. #3

    Standaard

    Het gaat nog net niet zover dat het ultieme plan van de schurk is om het luxe drielaags toiletpapier van de held te vervangen door ruw enkellaags gerecycled toiletpapier.
    Haha, zou meer iets voor een film met Leslie Nielsen zijn.

  4. #4

    Standaard

    Als ik de screenshots zo bekijk, lijkt het mij dat deze film is opgenomen met digitale videocamera's en niet film-camera's..
    Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik toch vaak van dit soort muk-films kan genieten (behalve als het echt met video is opgenomen), ik blijf er namelijk bij dat je gewoon af en toe een slechte film MOET zien om de betere films werkelijk te kunnen waarderen.
    maargoed ik kan weinig zeggen over deze film omdat ik em nog niet gezien heb, koop em wel zodra deze weer rond de 4 euro ligt zoals de oude BBI-bluray collectie welke toch wel enkele leuke titels bevatten.. BBI is tenminste al 1 van de maatschappijen die blurays voor weinig op de markt brengt en dat is toch al een hele prestatie op zich vindt ik, ook al zijn het misschien niet jouw soort films..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •