Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 66 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De nieuwe Blu Ray hoesjes van US releases..bah!

    Heb jij ze ook al gehad? Die nieuwe hoesjes waarbij er "gaten" achter de disc zitten ipv plastic?

    De disc wordt nu enkel beschermd door de papieren cover en het plastic laagje waaronder de cover huist.
    Echt te gek voor woorden, nog even en we krijgen ze in een blauwe sleeve!!
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  2. #2

    Standaard

    Het is me niet helemaal duidelijk hoe dat er uit ziet. Heeft iemand hier een foto van?

  3. #3

    Standaard

    Ik heb dit bij een paar Sony DVD's. Het lijken enorm goedkope doosjes om de prijs te verlagen. Bij Blu-ray nog niet tegengekomen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #4

    Standaard



    Het heeft dus overduidelijk met het milieu te maken, gezien het recycling logo
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 06-10-2009 om 19:51
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  5. #5

    Standaard

    Net zoals bij de Sony dvd's. Erg jammer en lelijk dit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #6

    Standaard

    Inderdaad zeer jammer en natuurlijk ook erg gevoelig voor beschadigingen aan de inlay of de disc zelf...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    maar wel beter voor het milieu!

    ziet er inderdaad niet uit..

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    maar wel beter voor het milieu!
    Dat dan weer wel...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  9. #9

    Standaard

    Getver.

    Nee, dat ziet er inderdaad een stuk minder degelijk uit.

  10. #10

    Standaard

    Zal dit zoveel uitmaken voor het milieu? Ik heb m'n twijfels.

    It is wel lelijk en slechter! Daar heb ik geen twijfels over!
    The future is Blu

  11. #11

    Standaard

    ik moet maar weer een lading lege hoesjes kopen om deze te vervangen.
    God forbid dat dit de nieuwe standaard wordt :wallbash:
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    maar wel beter voor het milieu!
    En wat doen ze dan met het plastic dat overblijft? Omsmelten?
    Of is dit om de prijs van de doosjes te drukken?

    Verder is dit natuurlijk niet netjes, Blu-Ray's mogen dan wel beter bestand zijn tegen krassen, maar zo'n doosje zit er natuurlijk niet voor niets omheen.
    Nog even en we krijgen de Blu-Ray's een een kartonnetje mee
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 06-10-2009 om 21:07

  14. #14

    Standaard

    Inderdaad heel lelijk en ik denk ook zeer snel stuk.
    Als je zoiets moet opsturen met de post, een beetje gewicht erop en dat barst al!
    Disney - Dreamworks
    Iemand Disney tekoop -> PB me!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Inge1607 Bekijk bericht
    Als je zoiets moet opsturen met de post, een beetje gewicht erop en dat barst al!
    Ik heb hier al een DVD (Christine) van Sony in zo'n keep case die beschadigd is doordat er een gewicht op lag. Gelukkig was er niets aan de disc zelf.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #16

    Standaard

    Doen ze dat nou ook al bij blu-ray`s?
    heb 2 of 3 dvd`s waar dat bij is. Ziet idd. niet uit maar goed, je ziet `t slechts 2 keer (als je de disc uit het hoesje haalt en als je `m er weer uit haalt )
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #17

    Standaard

    Hm, ben blij dat ze dit in NL nog niet doen. Wat schieten ze in godsnaam op met die paar lege vlakken... Het product BR is in feite al best duur, betalen flink veel geld voor releases. Dat ze daar dan maar wat voor afdragen voor het milieu.

  18. #18

    Standaard

    Wat ze opschieten met die lege vlakken?

    Ik zou zeggen, tel de gehele bluray markt in NL bij elkaar op. Zeg dat elk hoesje bijvoorbeeld 1 gram bespaart, dat zou betekenen dat als we 1.000.000 bluray films in nederland hebben, dat er 1.000.000 gram word bespaart. Goed 1000 kg dus.

    Tel dit door over de daadwerkelijke en wereldwijde hoeveelheid bluray doosjes en je komt op een gigantische hoeveelheid. Het heeft dus wel degelijk zin. Alle kleine beetjes maken samen heel veel..

    Dat neemt niet weg dat ik het nog steeds met jullie eens ben. Ze zijn afgrijselijk, fragiel en er komt een grote kans op beschadiging van de schijfjes.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    En wat doen ze dan met het plastic dat overblijft? Omsmelten?
    Of is dit om de prijs van de doosjes te drukken?

    Verder is dit natuurlijk niet netjes, Blu-Ray's mogen dan wel beter bestand zijn tegen krassen, maar zo'n doosje zit er natuurlijk niet voor niets omheen.
    Nog even en we krijgen de Blu-Ray's een een kartonnetje mee
    ja, of zoals ik al zei in een blauwe sleeve

    De hoesjes voelen ook gewoon niet degelijk aan; als er 1 in je handen houdt weet je gewoon dat dit geen afdoende bescherming is voor je dure BR disc. Kijk, dat ze dit nu voor DVD's zouden gaan doen kan ik inkomen; die zijn geen drol meer waard maar juist voor BR dit doen en voor DVD niet dat vind ik gewoon draconisch.

    Denken ze dat ze met deze actie de millieufreaks op blu ray gaan krijgen?
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  20. #20

    Standaard

    Normaal ben ik niet vies van een gaatje meer of minder maar dit gaat te ver.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #21

    Standaard

    Ugly!

    Dan koop ik wel losse bluray hoesjes want dit is echt geen porrem! Werkt dus bij mij avarechts ipv. van plastic besparing.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    maar wel beter voor het milieu!
    F*ck het milieu, ik betaal voor een doosje!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Normaal ben ik niet vies van een gaatje meer of minder maar dit gaat te ver.....
    Een gaatje minder, vertel?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Ugly!

    Dan koop ik wel losse bluray hoesjes want dit is echt geen porrem! Werkt dus bij mij avarechts ipv. van plastic besparing.
    Doel bereikt, als iedereen extra lege doosjes erbij koopt lopen ze binnen op de extra doosjes die verkocht worden :sad:

  25. #25

    Standaard

    Ik zie het probleem niet zo, iedereen is hier toch wel zuinig op zijn of haar films, dat aan de binnenkant dan wat plastic is verwijderd ten einde het milieu minder te belasten doet volgens mij weinig af aan de Blu-ray. Enigste redenen die ik kan bedenken is dat je het lelijk vindt (maar ja, het zit aan de binnenkant!) en dat je er voor betaald. Hoe zit het verder met de kwaliteit van het doosje, wordt het er een stuk minder stabiel op of is het product an sich nog steeds hetzelfde qua stevigheid?

    Misschien is het ook wel een tijdelijke actie waarin ze mensen ook op dit gebied bewust willen maken van het milieu, zo slecht nog niet wat mij betreft.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •