De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alexander Revisited: The Final Cut [Blu-ray Disc]

    Alexander Revisited: The Final Cut

    De derde versie van Oliver Stones historisch epos, met een duur van 3,5 uur.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Is deze eigenlijk op gewone DVD ook te verkrijgen?
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont Bekijk bericht
    Is deze eigenlijk op gewone DVD ook te verkrijgen?
    Nee. Alleen in het buitenland.

  4. #4

    Standaard

    Mijn probleem met deze film - in welke versie dan ook - is en blijft Colin Farrel.
    Om hem maar eens flink te schofferen, rollen met ook maar iets van diepgang zijn niet aan hem besteed.
    Heb hem in een aantal leuke films gezien waar hij uitstekend speelde maar dit was 3x niks.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rood Bekijk bericht
    Mijn probleem met deze film - in welke versie dan ook - is en blijft Colin Farrel.
    Om hem maar eens flink te schofferen, rollen met ook maar iets van diepgang zijn niet aan hem besteed.
    Heb hem in een aantal leuke films gezien waar hij uitstekend speelde maar dit was 3x niks.
    De film had zoveel meer kunnen zijn maar blijft steken op een niet meer dan gemiddelde film...hoeveel versies ze er ook van maken...

  6. #6

    Standaard

    Zoals Pieter reeds aanhaalde werd deze versie niet in de benelux uitgebracht op dvd.

    De final cut dvd is echter in regio 2 verkrijgbaar

    Ik bestelde mijn exemplaar in de UK.

    (Op Amazon.co.uk is deze 2-disc dvd nu verkrijgbaar voor net geen 5 pond.)

    Als enige extra bevat deze 2-disc dvd een korte docu (+- 5 min.) waarin Oliver Stone ons uitlegt waarom deze versie zijn beste is.

    goede bespreking van de drie versies en waarom de laatste versie de beste is:
    http://www.variety.com/review/VE1117...ryid=1023&cs=1

    In tegenstelling tot forumlid Hstadman vind ik deze film erg geslaagd, maar ik zag enkel de Final Cut.
    Laatst aangepast door Andrew-Kenneth : 06-10-2009 om 17:34

  7. #7

    Standaard

    Ik heb m vorige week nog gezien en was erg blij verrast door het uitstekende beeld.
    De soundtrack van Vangelis is fantastisch!
    Ja, het is even wennen aan Collin F. maar toch weet hij wel te overtuigen.

    Het is een lange zit (die sneller om is dan gedacht) en al met al vind ik de film toch wel erg goed.. ondanks wat tekortkomingen en een laag tempo.
    Voor mij waren de veldslagen toch de tegenvaller... Had wat meer verwacht (vooral van de laatste).

  8. #8

    Standaard

    Ik heb zelf de US versie, op 2 discs. Nadeel is dat deze enkel Dolby Digital geluid heeft, maar het klinkt allemaal prima.
    Wees alleen niet zo dom als ik, om disc 2 erin te stoppen, en de film dan uit te kijken. Vervolgens met een vreemd gevoel achterblijven en dan ontdekken dat je maar een halve film hebt gezien
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  9. #9

    Standaard

    Ik heb deze versie (dvd) via amazone.uk.com besteld. Ik hou van dit soort films, maar Collin Farrel vond ik echt een verkeerd keuze.
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Wat denk je zelf bij een A-film titel?

    Mensen, denk eens logisch na!

  12. #12

    Standaard

    Ik vind je reactie niet zo aardig, Jaap.....

    Toevallig gaat het in de laatste paar posts over de DVD-versie en niet de Blu-Ray-versie...

    Maar ik heb de DVD versie al opgezocht bij Play.com en daar staat niets over NL-subs, dus het zal wel niet.

  13. #13

    Standaard

    Kijk, ik wil niet onaardig doen, maar deze vraag wordt zowat elke dag gesteld, terwijl je door even logisch nadenken d'r heel snel zelf achter komt.

    Want independent BD's hebben in 9 van de 10 gevallen geen NL subs in UK, zoals DFW, A-film, RCV.
    Heeeeeeel soms komt het wel eens voor dat ze een pan-europese master gebruiken, zoals bij Sea Monsters, maar dit komt ZELDEN voor.

    Bovendien, als er enkel en alleen NL en/of Franse subs op een BD staan, is die versie NOOIT gelijk aan de UK versie.

    Snappie?

    Maar de UK versie van deze film heeft geen NL subs, geen enkele versie.

  14. #14

    Standaard

    Ik vond het idee dat Angelina jolie de moeder was van Colin Farrel wel erg grappig. Zeker niet een onaardige film, beter dan de criticasters ons deed geloven.

  15. #15

    Standaard

    Ik heb deze versie nog niet gezien. Ik heb gisteren net de Blu Ray uit Amerika mogen ontvangen. Ik zal hem binnenkort eens gaan kijken. Ik hoop dat de film wat beter "loopt" dan de versie die ik tot dusver kende (de director's cut). Het blijft moeilijk om Farrell aan te zien als Alexander maar de rest van de film is meer dan de moeite waard. Ik neem Farrell wel voor lief maar wat een afschuwelijke casting is dat toch geweest zeg
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  16. #16

    Standaard

    Gisteren mogen bewonderen. Beeld en geluid zijn uitstekend, niks mis mee. Hij heeft geen extra's slechts een vaste ondertiteling en dat is wel jammer, maar waar ik vooral van heb gebaald is het feit dat O. Stone de volgorde heeft verwisseld. Zo krijg je twee veldslagen in het begin en op het eind te zien. Daar tussenin zitten heel veel dialogen. Het is jammer dat de opbouw nu door elkaar zit. 10 jaar terug, 10 jaar verder. Gemiste kans had ie niet moeten doen!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  17. #17

    Standaard

    Ik vond Colin Farrel absoluut niet fijn om naar te kijken in deze deze rol

  18. #18

    Standaard

    Ik lees overal veel kritiek over Colin Farrel, maar ik heb totaal geen moeite met zijn rol. Vind juist dat hij het uitstekend doet in Alexander. Hij laat zijn zwakheden goed zien buiten zijn slagvelden. Dat ie ook kwetsbaar is komt ook goed in het verhaal voor. Als je Colin zo niet wil zien, is dat meer te wijten aan de regiseur dan aan hem zelf vind ik.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  19. #19

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Wat denk je zelf bij een A-film titel?

    Mensen, denk eens logisch na!
    Ik las dit toevallig en kan je vertellen dat de A-film blu-ray van The Mission (1986) in de US en UK uit is op Warner Home Video met beter beeld en geluidskwaliteit en....NL ondertitels!!!

  20. #20

    Standaard

    voor 5 euro te krijgen bij de mediamarkt nu..

    Grootste nadeel van deze release zoals ik nu zie, is dat de ondertiteling half in beeld en half in de balk staat ipv compleet in beeld, en de PS3 kan (nog steeds) niet de subs verplaatsen..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •