Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 145 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna
    Ik blijf me erover verbazen dat sommige mensen, die de film blijkbaar helemaal niet goed vonden, het toch nodig vinden om er hele lappen tekst aan te wijden. Ik begrijp niet waar die aandrang vandaan komt. Je zou haast zeggen dat de film toch wel enige indruk moet hebben gemaakt.
    Jep, een zeer negatieve indruk wel te verstaan. Zo negatief zelfs dat je de enorme drang krijgt andere mensen te waarschuwen om vooral niet een paar uur van hun leven aan dit wangedrocht te verspillen.
    I always tell the truth. Even when I lie.

  2. #102

    Standaard

    Bean: The Movie is ook stom!
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  3. #103

    Standaard

    [spoiler:a0885a08d3]Bij deze genomineerd voor meest actieve off-topic topic in 2006![/spoiler:a0885a08d3]

  4. #104

    Standaard

    AH ***!
    SPOILER TOCH GELEZEN!...
    nu heb je het hele verhaal verraden!
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  5. #105

    Standaard

    Ach, laat die knul. Hij heeft 50cent-the-movie. Hij is stoer

  6. #106

    Standaard

    "Boondock Saints" Sequel Update

    Director Troy Duffy posted another video explaining what is going on with the "Boondock Saints" sequel. According to him, the sequel was held back due to a lawsuit, which has now been taking care of. Here is a clip

    "It is a really touchy situations because there is a lawsuit that pertains to this, initiated by us. And for the last four years, the rights to the sequel have been tied up into that lawsuit. We have very recently, and I'm talking in the last 60 to 90 days, gotten those rights untangled, and we are proceeding forth with financing the sequel. We are attempting to get it financed right now and are having a lot of luck with it."

    He went on to mention hat he is working on another film, but if "Boondock 2" can get financed first, then it will be developed first. He says that his money is on "Boondock 2," since they are much further along with it.

    Bron:Worstpreviews
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #107

    Standaard

    cool
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #108

    Standaard

    Ik was van plan om via www.boondocksaints.com.
    de ketting met het keltische kruis erop te kopen...voor 61 euro (uit amerika)
    Toch maar niet gedaan...te veel gedoe
    Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul.

    Eén ring om hen te regeren, één ring om hen te vinden, één ring die hen brengen zal, en in de duisternis binden.
    -------------------------------------------------------
    LOTR

  9. #109

    Standaard

    Ik dacht dat deze sequel al eeuwenlang van de baan was, maar volgens de regisseur gaan ze er binnenkort dan toch aan beginnen. Hier wordt het plot van de film beschreven door Mr. Duffy.

    Zelf zit ik er niet op te wachten, maar ik laat het toch even weten voor de fans van de eerste film

  10. #110

    Standaard

    Lijkt me vet, ik vond deel 1 echt geweldig.

  11. #111

    Standaard

    Dat is alles behalve positief nieuws...

  12. #112

    Standaard

    EINDELIJK !!!!!!!!!!!!

    Morgen beginnen ze met de eerste opnames ! Kan iemand mij aub wakker schudden ! Een droom die uitkomt voor mij.

    http://www.boondockfans.com/index.php

    It seems to be our most popular question, when is our sequel coming? Well we are about to share some of the details of the sequel and hopefully clear things up.
    The Sequel will be entitled “All Saints Day”. The start date is August 25, 2008 that will be our first day of shooting. We are currently in the casting process for all new roles that will be in the sequel. Both Brothers are coming back too! I know that has been on some peoples’ minds. Once filming begins, we will have streaming video from the set weekly. Writer/Director Troy Duffy is due to start pre-production at the end of June.
    “IF” there is going to be an “open casting call” we will let you know on our Websites, MySpace, Newsletter, etc. If you’re not already signed up for our newsletter, the sign up form is on this website.
    There is not an official release date set, but we are hoping for spring 2009. When that becomes available we will update everyone.
    All of us at Boondock would to thank the fans for their loyal support over theses years and keeping the faith! If it wasn’t for you, “the fans”, this would not have been possible!


    http://www.slashfilm.com/2008/07/21/...plot-revealed/

    http://www.youtube.com/watch?v=6XWnw...nts.hyves.net/
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  13. #113

    Standaard

    Huh he wat? Beginnen!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #114

    Standaard

    alsjeblief niet zeg... dit kan alleen maar verkeerd aflopen. De eerste was een geniale underdog, en nu gaan voortbeduren op dat succes. Van mij hoeft het niet...

  15. #115

  16. #116

    Standaard

    Dus... Ze zijn gisteren dus begonnen met filmen? Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat het niet waar is Aangezien het bericht ook al een half jaar oud is (maar had ik dit ook al niet ergens anders op dit forum gelezen? )


  17. #117

    Standaard

    De opnames zijn wel degelijk begonnen en al afgerond

    http://www.youtube.com/watch?v=P-B9MI9p3IY

    Ben zeer benieuwd. Boondock Saints is geweldig en smaakt naar meer.
    Laatst aangepast door Miro : 26-01-2009 om 23:01

  18. #118
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #119

    Standaard

    man man ik hoopte niet dat dit zon zwakke vervolg film zou worden met een tikkeltje guy richie..
    maar na het zien van die zwakke trailer vrees ik voor het ergste..
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  20. #120

    Standaard

    Mwah, ik weet het niet zo goed eigenlijk. Ziet er niet heel onaardig uit, maar heb ook niet meteen zoiets van, "Goh, die wil ik echt zien!". Maar ga hem vast wel kijken

  21. #121

    Standaard

    Ben benieuwd of de overgang van Cult tot commercie film goed gelukt is

    Ga em zeker zien maar ja de film is (als ik af ga op de trailer) een dubbeltje op z'n zij... Kan goed wezen of heel fout...

  22. #122

    Standaard

    Ik vond Boondock Saints echt een vreselijk domme film. Totally overrated.

  23. #123

    Standaard

    Jammer dat Sean er niet in zit,heb niet echt een wow gevoel als bij de trailer van het 1e deel. Muziek verpest het een beetje, en die pa hmm

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik vond Boondock Saints echt een vreselijk domme film. Totally overrated.
    Dude!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Jammer dat Sean er niet in zit,heb niet echt een wow gevoel als bij de trailer van het 1e deel. Muziek verpest het een beetje, en die pa hmm
    De pa maakt het juist af
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #125

    Standaard

    Ik heb the Boondock Saints eerlijk gezegd nog nooit gezien..Best zonde zo te horen.
    Misschien dat ik hem binnenkort maar even ergens bestel.
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •