Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 145 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Boondock Saints 2: The Second Coming

    Een vervolg is in de maak!

    Ok, luister. I.v.m. een zoveelste schietpartij in Amerika is destijds de film Boondock Saints geweerd uit de bioscoop. Het hypergevoelige Amerika sloeg terug met beschuldigingen aan het adres van decadente musici, gewelddadige computer-/videospelletjes en zedenloze films en televisieprogramma's. De film Boondock Saints werd hier het slachtoffer van: niet in de bioscopen, maar 'straight to video', hetgeen over het algemeen een veeg teken is m.b.t. de kwaliteit en commerciële mogelijkheden van een film. Resultaat: de film kreeg en krijgt te weinig aandacht. Een aantal forumleden kennen de film (en vinden hem volgens mij vrijwel allemaal geweldig), de rest zou hem eens moeten lenen/huren/kopen. Zie ook www.theboondocksaints.com voor een indruk van de eerste film.

    Men zit nog in de pre-productie-fase voor Boondock Saints 2. Of Willem Dafoe terugkomt is nog twijfelachtig, maar de Saints zelf hebben er zin in. Normaal heb ik niet veel op met vervolgfilms, maar dit klinkt interessant.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Helemaal te gek een vervolg op Boondock Saints.

    Wat was dat een gave film zeg, kan nu niet wachten op het vervolg. Wicked, aiiiii
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  3. #3

    Standaard Re: Boondock Saints 2: The Second Coming

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Een vervolg is in de maak!

    Een aantal forumleden kennen de film (en vinden hem volgens mij vrijwel allemaal geweldig

    Men zit nog in de pre-productie-fase voor Boondock Saints 2. Of Willem Dafoe terugkomt is nog twijfelachtig, maar de Saints zelf hebben er zin in. Normaal heb ik niet veel op met vervolgfilms, maar dit klinkt interessant.
    * JIPPPPIIIIEEEE

    * Ik vind hem echt geweldig...hij zit in mijn top 10.

    * Ik hoop wel dat Willem DaFoe erbij komt, want ik ben echt een persoonlijke fan van hem. In American Psycho is ie ook geweldig, geweldige film trouwens. American Psycho koop ik wel opnieuw wanneer deel 2 uit is, ik hoop op een nieuwe release.

  4. #4

    Standaard Re: Re: Boondock Saints 2: The Second Coming

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog

    * JIPPPPIIIIEEEE

    * Ik vind hem echt geweldig...hij zit in mijn top 10.

    * Ik hoop wel dat Willem DaFoe erbij komt, want ik ben echt een persoonlijke fan van hem. In American Psycho is ie ook geweldig, geweldige film trouwens. American Psycho koop ik wel opnieuw wanneer deel 2 uit is, ik hoop op een nieuwe release.
    Moet de film nog aanschaffen, want heb gehoord dat het een goede film is. Maar een deel 2 is nooit weg. En American Psycho is is zeker een goede film, is ook een van mijn favorieten uit mijn collectie
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  5. #5

    Standaard Re: Re: Boondock Saints 2: The Second Coming

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    * Ik hoop wel dat Willem DaFoe erbij komt, want ik ben echt een persoonlijke fan van hem.
    Dafoe was inderdaad geweldig 'over the top' (in de positieve zin des woords) in Boondock Saints. Deed me vaag denken aan de gedreven rol van Gary Oldman in Leon. Lullig voor de andere acteurs in zijn scènes, maar hij trok automatisch alle aandacht naar zich toe.
    Op aint-it-cool-news.com staan nog een paar geruchten over het vervolg. Plus een interessante beschouwing over het al dan niet meedoen van Dafoe; De ontwikkeling van zijn personage is eigenlijk afgerond aan het einde van Boondock Saints. Van de belangrijkste karakters zal hij daarom het meest 'overbodig' zijn. Hoe jammer het ook zou zijn.

    Maar nog niets is definitief, dus we mogen blijven hopen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #6
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Re: Re: Re: Boondock Saints 2: The Second Coming

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Moet de film nog aanschaffen, want heb gehoord dat het een goede film is.
    Dan moet je hier eens gaan kijken.

  7. #7

    Standaard Re: Re: Re: Boondock Saints 2: The Second Coming

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Maar nog niets is definitief, dus we mogen blijven hopen.
    Ik hoop wel dat ie erin komt iig.

    Ik heb vanavond de film zitten/liggen kijken en daarin zeggen ze dat ze na Papa Joe te hebben vermoord, naar New York gaan. Dat zeggen ze wanneer ze voor het eerst met Willem DaFoe bellen

  8. #8

    Standaard Re: Re: Re: Re: Boondock Saints 2: The Second Coming

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Dan moet je hier eens gaan kijken.
    Waarom verkoop je hem?

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    okiedokie
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SWXData
    okiedokie
    waar slaat dat op?

  11. #11
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Egelzer (Eygelshoven voor Hollanders)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    waar slaat dat op?
    de meligheid slaat toe, het is zoveel over drie en de chatbox is nog open!
    It's hard to be modest when you're so fucking big! - Robert Peter Maximiliam Williams

    Mijn DVD's

  12. #12

    Standaard Re: Re: Re: Re: Boondock Saints 2: The Second Coming

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik hoop wel dat ie erin komt iig.

    Ik heb vanavond de film zitten/liggen kijken en daarin zeggen ze dat ze na Papa Joe te hebben vermoord, naar New York gaan. Dat zeggen ze wanneer ze voor het eerst met Willem DaFoe bellen
    Voorbereidingen voor opnamen worden getroffen in Boston en Toronto (net als in de eerste film) en als ik het goed heb begrepen ook nog in Ierland(!). Back to the roots?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #13
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Boondock Saints 2: The Second Coming

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Waarom verkoop je hem?
    Hij kan me niet boeien.

  14. #14

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boondock Saints 2: The Second Coming

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Hij kan me niet boeien.
    Moeilijke smaak heb jij hoor Jaded
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  15. #15
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boondock Saints 2: The Second Co

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Moeilijke smaak heb jij hoor Jaded
    Al een geluk ... ik kom nu al geld te kort om de dvd's te kopen die ik wel wil.

  16. #16

    Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Boondock Saints 2: The Second Coming

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t


    Voorbereidingen voor opnamen worden getroffen in Boston en Toronto (net als in de eerste film) en als ik het goed heb begrepen ook nog in Ierland(!). Back to the roots?
    Naja...prima dacht ik zo, ook al iets bekend over het verhaal?

  17. #17

    Standaard

    Ik kom nu steeds op de site van theboondocksaints.com , dan heb ik steeds dat vroplijke muziekje op de achtergrond

  18. #18

    Standaard

    We zijn nu alweer meer dan 2jr verder en er is nog steeds geen nieuws over ALL SAINTS DAY

    Hoop echt wel dat die nog komt!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  19. #19

    Standaard

    Hij komt wel.. alleen is de productie nog niet eens begonnen

    www.theboondocksaints.com

    Willem Dafoe hoeft van mij niet zonodig terug in deel 2. Tuurlijk, hij was briljant, maar dat laat ook ruimte open voor eventuele nieuwe personen. Het meest balen is natuurlijk dat David Della Rocco niet terug kan komen!!! Die vent is hilarisch in deel 1 (I can't buy a pack of smokes without running into 9 guys you f*****!!).
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  20. #20

    Standaard

    is er al meer nieuws?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    is er al meer nieuws?
    Nope...

    Production of the sequel has not started yet. Once things get kicked into high gear this page will bring you the latest news on "All Saints Day", so stay tuned.

    Boondock Web Management
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  22. #22

    Standaard

    shit man ben wel nieuwsgierig!!!

    btw equilibrium goed ontvangen?

    gr johan

  23. #23

    Standaard

    Persoonlijk vind ik Boondock Saints overgewaardeerd, hij is wel vermakelijk maar ik vind het belachelijk als ik sommige mensen hoor zeggen dat ie in het rijtje van bijv. Pulp Fiction thuishoort. Enne Swanski: Equilibrium is kritisch matig ontvangen, is bijna nergens uitgebracht in de bios, heeft bijna geen geld opgebracht, MAAR het is wel een supervette film (vind ik dan) die nu al een flinke cultaanhang heeft.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Persoonlijk vind ik Boondock Saints overgewaardeerd, hij is wel vermakelijk maar ik vind het belachelijk als ik sommige mensen hoor zeggen dat ie in het rijtje van bijv. Pulp Fiction thuishoort. Enne Swanski: Equilibrium is kritisch matig ontvangen, is bijna nergens uitgebracht in de bios, heeft bijna geen geld opgebracht, MAAR het is wel een supervette film (vind ik dan) die nu al een flinke cultaanhang heeft.
    LOL

    Swanski bedoelt of ik Equilibrium goed heb ontvangen, ik heb de R3 versie namelijk van hem gekocht.

    Maar je hebt gelijk, Equilibrium is idd een heerlijke actiefilm. En Swanski, goed ontvangen, bedankt nog!
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  25. #25

    Standaard

    Ik vond het een aardige film maar hoop eigenlijk dat er nog een nette dvd-release uitkomt als er een deel 2 wordt gemaakt, wat toch lijkt te gebeuren.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •