De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Warner: 3 Complete Seizoenen Boxsets vanaf 14 oktober verkrijgbaar

    Warner: 3 Complete Seizoenen Boxsets vanaf 14 oktober verkrijgbaar



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de Friends box vandaag ontvangen (uit UK, maar is dezelfde box, met NL subs). Het is een mooie box met deze keer single-sided dvd's (dus niet meer van die dvd's die je moet omdraaien); 4 per seizoen. En er zit een mooi boekwerkje bij met een totaaloverzicht van alle afleveringen.

    Stukken beter dan alle vorige boxsets die van Friends zijn uitgebracht!

    Aanrader!!!

  3. #3

    Standaard

    Zit heel erg te twijfelen over de Friends box. Ik heb alle seizoenen al in de digipacks namelijk al.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

    Post

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ik heb de Friends box vandaag ontvangen (uit UK, maar is dezelfde box, met NL subs). Het is een mooie box met deze keer single-sided dvd's (dus niet meer van die dvd's die je moet omdraaien); 4 per seizoen. En er zit een mooi boekwerkje bij met een totaaloverzicht van alle afleveringen.

    Stukken beter dan alle vorige boxsets die van Friends zijn uitgebracht!

    Aanrader!!!
    Wat kost die box eigenlijk?
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mad dog Bekijk bericht
    Wat kost die box eigenlijk?
    Ik heb de box besteld bij Amazon.co.uk (met NL subs) en inclusief porto kostte hij me 84,48 (in euro's).
    En hij werd binnen 3 dagen geleverd!

  6. #6

    Standaard

    Mooie prijs inderdaad Zelfs nog iets goedkoper bij Zavvi (77 euro inc verzenden)
    Of natuurlijk bij Bol voor 149 Euro :wallbash:

  7. #7

    Standaard

    Pfff. nee, ik wacht wel tot ze een bluray versie gaan uitbrengen voordat ik er misschien over ga denken om mijn dvd-set (de oude snappers, verzameld in die grote central-perk doos) te vervangen.. Het is IMHO wel 1 van de beste series ooit (waar binnenkort ook een film van gaat komen net zoals bij Sex and the city het geval was), maar voor die paar scenes ga ik niet nu em weer kopen op dvd..

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik Bekijk bericht
    Mooie prijs inderdaad Zelfs nog iets goedkoper bij Zavvi (77 euro inc verzenden)
    Of natuurlijk bij Bol voor 149 Euro :wallbash:
    volgens mij is het meer an 77 euro, nml €83,93,maar toch altjd het goedkoopst

  9. #9

    Standaard

    Ben benieuwd wat ie hier gaat kosten
    Ik wacht wel lekker dat de UK versie in de aanbieding gaat
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •