Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard Transformers: Revenge of the Fallen (2009)

    REGISSEUR MICHAEL BAY EN UITVOEREND PRODUCENT STEVEN SPIELBERG BRENGEN DE ACTIEFILM VAN HET JAAR

    Transformers: Revenge of the Fallen

    Vanaf 2 december op BLU-RAY en DVD

    Op 2 december brengt Paramount Home Entertainment in samenwerking met Hasbro TRANSFORMERS: Revenge of the Fallen, het tweede spectaculaire avontuur in de populaire Transformers franchise op single disc DVD, 2-disc special edition DVD en Blu-ray. TRANSFORMERS: Revenge of the Fallen bevat nog meer actie en nog meer spanning dan de blockbuster uit 2007.

    Regisseur Michael Bay en uitvoerend producent Steven Spielberg bieden non-stop actie met TRANSFORMERS: Revenge of the Fallen. Centraal in deze film staan grote helden in de vorm van de krachtige AUTOBOTS en de zeer sterke schurk genaamd THE FALLEN. De film bevat de meest sensationele en complexe visuele effecten uit de filmgeschiedenis, met op de achtergrond de meest spectaculaire plekken ter wereld. Naast publieksfavorieten OPTIMUS PRIME en BUMBLEBEE zijn ook de menselijke sterren uit de vorige film terug om te helpen de wereld te redden. Shia LaBeouf (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull), Megan Fox (How to Lose Friends & Alienate People), Josh Duhamel (Las Vegas), Tyrese Gibson (Four Brothers) en John Turturro (The Good Shepherd) schitteren naast de robots in deze intense actiefilm.

    De 2-disc DVD en Blu-ray van TRANSFORMERS: Revenge of the Fallen bevatten meer dan drie uur aan overweldigend bonusmateriaal, waarmee de kijker de wereld van de legendarische ROBOTS IN DISGUISE verder kan ontdekken. Een van vele extra’s is een uit meerdere hoofdstukken bestaande documentaire, inclusief interviews met de cast en de crew, een ‘making of’ van ontwikkeling en design, tot het filmen op locaties over de hele wereld, de samenwerking met het Amerikaanse leger en het creëren van baanbrekende visuele effecten om de grootste film van het jaar te maken. Daarnaast bevatten de discs een kijkje achter de schermen, waarin de beroemde regisseur Michael Bay een dag lang gevolgd wordt, een uitgebreide blik in de “vertrouwelijke informatie” over een aantal TRANSFORMERS karakters uit de film, de meest sensationele actiescènes vanuit verschillende hoeken bekeken en nog veel meer extra’s.

    Als extra bonus bevat de Blu-ray een exclusieve interactieve mogelijkheid voor kijkers om hun eigen robot karakters samen te stellen en een glimp op te vangen van een nieuwe robot. Ook kan er een exclusief interview met Michael Bay worden ontgrendeld, waarin meer informatie wordt gegeven over zijn plannen voor het nieuwste Transformers avontuur.

    Synopsis:
    De strijd om de aarde gaat door in deze actieblockbuster van regisseur Michael Bay en uitvoerend producent Steven Spielberg. Als Sam Witwicky (Shia LaBeouf) achter de waarheid komt over de voorvaderen van de TRANSFORMERS robots, accepteert hij zijn lotsbestemming en sluit hij zich aan bij OPTIMUS PRIME en BUMBLEBEE in hun heroïsche strijd tegen de DECEPTICONS, die sterker dan ooit zijn teruggekeerd met een plan om onze wereld te vernietigen.

    2-Disc Special Edition DVD & Blu-ray:
    De TRANSFORMERS: Revenge of the Fallen 2 disc special edition DVD wordt getoond in breedbeeld voor 16:9 TVs met Dolby Digital English 5.1 Surround. De Blu-ray wordt in 1080p high definition weergegeven met English 5.1 DTS-HD Master Audio. De 2-disc Special Edition DVD is als volgt opgebouwd:

    Disc 1:
    • Commentaar van Michael Bay, Roberto Orci en Alex Kurtzman

    Disc 2:
    • The Human Factor: Exacting Revenge of the Fallen—Deze documentaire, bestaande uit meerdere hoofdstukken, bevat de gehele totstandkoming van de film, inclusief interviews met de cast en crew:
    o Seeds of Vengeance - Development and Design – Hoe kunnen de filmmakers na het overweldigende succes van de eerste Transformers film uit 2007 zichzelf overtreffen?
    o Domestic Destruction – Production: United States - Michael Bay gelooft in groot: grote acties en grote explosies. Cast en crew worden tot het uiterste gedreven als ze de V.S. doorkruisen van New Mexico naar Pennsylvania.
    o Joint Operations – Production: Military – Geen andere filmmaker in de wereld heeft zo’n goede toegang tot het leger als Michael Bay. Hier zien we hoe efficiënt de militairen werken en het respect krijgen van de cast.
    o Wonders of the World – Production: Middle East – Je kunt Egypte niet echt nabouwen, dus op naar Gizeh en Luxor voor opnames.
    o Start Making Sense - Editing – Om de geweldige hoeveelheid filmmateriaal zo snel mogelijk om te zetten op VFX werken vier editors onvermoeibaar door om de film vorm te geven.
    o Under the Gun – Visual Effects – Revenge of the Fallen bevat de meest gecompliceerde VFX in de filmgeschiedenis. Het was zelfs zo ingewikkeld, dat de filmmakers niet zeker waren of ze de deadline wel zouden halen. De DEVASTATOR VFX alleen al vroeg 83% van ILM’s totale rendercapaciteit.
    o Running the Gauntlet – Post-Production and Release –Via 7 dagen tellende werkweken zorgen Michael Bay en de crew ervoor dat de film via sounddesign, Digital Intermediate color-timing en een overweldigend aantal premières in de bioscoop terecht komy.

    • A Day with Bay: Tokyo—Een intiem kijkje achter de schermen bij Michael Bay tijdens zijn reis door Tokyo voor de wereldpremière van de grootste film van het jaar.
    • 25 Years of TRANSFORMERS—Bekijk een nieuwe samenvatting van de mijlpaal van een van Hasbro’s meest succesvolle en populaire franchises.
    • NEST: Transformer Data-Hub—Ontdek 12 artwork concepten die tijdens de productie van de meest populaire AUTOBOTS en DECEPTICONS van de film zijn gemaakt.
    • Deconstructing Visual Bayhem with Commentary by Pre-Vis Supervisor
    Steve Yamamoto— Een serie van sequenties bekeken vanuit meerdere hoeken die kijkers leert hoe sommige van de meest spectaculaire scènes gecreëerd zijn, voorzien van een introductie door Michael Bay.
    • Deleted Scenes
    • Music Video: Linkin Park’s “New Divide”



    BLU-RAY EXCLUSIVE:
    • The ALLSPARK Experiment—Kijkers krijgen de kans de krachten van ALLSPARK op aardse voertuigen los te laten. Begin bij het selecteren en aanpassen van het voertuig met een selectie van onderdelen en accessoires. Voeg dan ALLSPARK toe aan deze creatie en zie wat er gebeurt. Het toevoegen van ALLSPARK aan sommige zelfgemaakte creaties kan vier nieuwe robotkarakters opwekken met speciale krachten. Als kijkers alle vier ontdekken, ontgrendelen ze hiermee een vijfde voertuig die een geheime boodschap over de toekomst van de TRANSFORMERS filmfranchise onthult.
    • NEST: Transformer Data-Hub—Een database van een aantal TRANSFORMERS karakters die in de nieuwe film te zien zijn biedt gebruikers toegang tot vertrouwelijke informatie over iedere robot, inclusief:
    o Een innovatieve 3D galerij van iedere robot
    o Een tijdslijn voor elke TRANSFORMERS karakter die hun afkomst weergeeft, achtergrondinformatie biedt en de designevolutie van speelgoed tot animatieserie, stripboek tot de uiteindelijke film.
    • Giant Effing Movie – Een zeer persoonlijke kijk op de ‘making of’ van de film.
    • The Matrix of Marketing—Een archief van het promotiemateriaal van de film inclusief trailers, posters en televisiereclame.

    TRANSFORMERS: Revenge of the Fallen
    Releasedatum: 2 december 2009
    Speelduur: 142 minuten
    Leeftijd: 12, geweld

  2. #2

    Standaard

    Deze was SLE-HECHT!!!!
    Gaat denk ik wel wat Razzies winnen. Vanaf het moment dat Megan Fox in beeld kwam wist ik het al, dit word bagger......mijn hemel die lippen......en dat overdreven gedoe. Man man man. Ben haar nu al moe.

    Jullie zullen snappen dat ik deze links laat liggen. Is nog niet de moeite waard om als onderzetter te dienen.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Deze was SLE-HECHT!!!!
    Gaat denk ik wel wat Razzies winnen. Vanaf het moment dat Megan Fox in beeld kwam wist ik het al, dit word bagger......mijn hemel die lippen......en dat overdreven gedoe. Man man man. Ben haar nu al moe.

    Jullie zullen snappen dat ik deze links laat liggen. Is nog niet de moeite waard om als onderzetter te dienen.
    Wat vond je van Wolverine?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Wat vond je van Wolverine?
    hahaha
    BD (1243) What i Watch

  5. #5

    Standaard

    Voor een leuk prijsje komt-ie er wel eens in, want ik heb me prima vermaakt met deze ''rotzooi''

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Wat vond je van Wolverine?
    Veeeeeeeeel beter. Maar ja, ben dan ook X-men fan.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  7. #7

    Standaard

    Erg toffe film! En die cover van de BD is vele malen toffer dan de cover van de DVD (en de cover van de internationale BD's) Komt er wel in


  8. #8

    Standaard

    Ik vond hem niet tegenvallen, na alle slechte berichten die ik had gehoord. De eerste film is duidelijk de betere, maar Revenge of the Fallen maakt dat meer dan goed met een stevige portie hakkend metaal.
    Geen film om bij na te denken, maar gewoon lekker kijken met het volume op ''catastrofe'' en een biertje erbij.
    Deze komt er zeker in, DVD en/of BD.


    Heerlijk.

  9. #9

    Standaard

    Ja helemaal mee eens. 10 Dec qua release datum is nog best vroeg,had deze vorig jaar wel verwacht..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ja helemaal mee eens. 10 Dec qua release datum is nog best vroeg,had deze vorig jaar wel verwacht..


    vorig jaar al? da's wel heel erg vroeg!


    ik vond dit ook zeker een toffe film, jammer genoeg niet beter dan de 1e maar toch erg vette actie, ik kwam half doof de bios uit
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #11

    Standaard

    haha dan had ik um al bedoel volgend jaar

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #12

    Standaard

    Op de site van Free Record Shop is nu ook een limited edition 2-disc (net als bij deel 1 bij FRS met miniatuurtransformer) te bestellen / reserveren.

  13. #13

    Standaard

    Is dat deze: http://www.freerecordshop.nl/films/t...-8714865505571

    ala optimus prime als vorig jaar?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Wacht wel even met kopen die Optimus prime was na 2maanden al 10euro gezakt.

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Is dat deze: http://www.freerecordshop.nl/films/t...-8714865505571

    ala optimus prime als vorig jaar?
    Konden ze beter een steelbook of zo doen. Vind het maar niks.

    Gelukkig verkoopt Bol.com ook gewoon meteen de 2-disc, maar dan als keepcase.

  17. #17

    Standaard

    Ind,vind het ook niet echt een dvd verzamel object terwijl Bumblebee 1 van me favoriete transformers is.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #18

  19. #19

    Standaard

    In UK wel, maar die is iets duurder dan de 2 delen apart...

  20. #20

    Standaard

    Op Bol.com staat nu ook een duo-pack...
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Net als deel 1 komt er van deel 2 ook een steelbook uit!! Deze steelbook is al in Amerika te krijgen. Exclusief bij Future Shop.

    Maar wij krijgen hem ook. Van Leest & FRS exclusief Dit is echt een hele mooie steelbook, al zeg ik het zelf. Met de achtergrond kleur en dan het blauwe van Optimus Prime wat perfect matched met elkaar.

    De prijs wordt: 24,99


  22. #22

    Standaard

    Ik ben toch wel blijer met mijn twee disc big screen versie met sleeve. Ik ben niet zo van de steelbooks...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  23. #23

    Standaard

    Hij ziet er super uit, en ik ben best wel een fan van Steelbook, maar ik ga tegenwoordig toch eerst voor een BD uitgave dan voor een DVD uitgave, ook al is het een Steelbook. Als ze ook een Steelbook van de BD zouden uitgeven zou ik overwegen hem aan te schaffen...


  24. #24
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De release datum is vervroegd, volgens Bol.com! Van 02-12-2009 naar 28-11-2009 deze week dus.

  25. #25

    Standaard

    Heb um zojuist bij de free Record gehaald. Single disc met sleeve..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •