De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sea Monsters: Een Prehistorisch Avontuur 3-D [Blu-ray Disc]

    Sea Monsters: Een Prehistorisch Avontuur 3-D

    Het gevaarlijke leven onder de zeespiegel, ruim 80 miljoen jaar geleden.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    vind dat 3d maar niets, ook in de bios is het vervelend, mede omdat het beeld een stuk donkerder is

  3. #3

    Standaard

    Een paar weken geleden gekocht bij de FRS voor een smak geld. Op zich wel geinig, maar dat 3D-gebeuren is niks voor mij. De kids vonden het wel leuk.

    Informatief wel aardig, maar dan ook niet meer dan dat.

    Als ik hem van tevoren had gezien, zou ik er niet meer dan € 5,- voor neer willen leggen.

  4. #4

    Standaard

    Heb je voor het bekijken van de 3D versie nog vereisten nodig met betrekking tot de gebruikte hardware.
    Misschien een beetje off-topic, maar als dit ook met een reguliere lcd tv bekeken kan worden, wat is dan de meerwaarde van een zogenaamde echte 3d tv (want bij de meeste moet je hier toch alsnog een soort brilletje voor dragen?)...

  5. #5

    Standaard

    Ik heb m idd ook voor de volle mep gekocht bij frs voor de kids, en ben het eens dat deze voor max 10 aangeschaft dient te worden.
    Is leuk om 1 keer naar te kijken, daarna moet je nl aan de ibu voor je hoofdpijn.
    Ik heb op de beamer gekeken, en had idd ook constant moeite met scherp stellen, vooral bij de life beelden.
    Lenen is voldoende

  6. #6

    Standaard

    Komop, 40 minuten materiaal voor de volle mep. Dat gaan we dus maar even niet doen he :sad:
    Ongeacht de kwaliteit kun je dat gewoon niet maken vind ik.
    Ik zal hem ooit nog wel willen hebben maar 10 euro is dik betaald als je het mij vraagt. Dat 3D gebeuren geef ik persoonlijk trouwens al helemaal niets om.
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •