Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 75 van 75 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Nieuw zijn dus The Animated Series op blu-ray en 2 uur aan extra's. Die wil ik allebei wel, maar ik ga er niet de hoofdprijs voor betalen. Ik hoop op TAS als aparte uitgave.

    Er is inmiddels een enorme oproer bij sommigen ontstaan over de nieuwe uitgave van Wrath of Khan. Blijkbaar is er in de scene met de Kobayashi Maru simulatie een verkeerde shot gebruikt (die maar liefst 2 seconden duurt), zie de details hier.

    Grappig genoeg is dit niet opgemerkt in diverse reviews van sites waarvan je wel verwacht dat die de film door en door kennen (trekcore zelf, Bill Hunt).

    Als je nu verdrietig bent en je wilt eens goed lachen om wat overtrokken reacties, lees hier vanaf reactie #1088. Vergeet niet een bakje popcorn mee te nemen. Mensen die totaal uit de film getrokken werden, die het nu pijnlijk vinden om de film te kijken, die hun preorder gingen cancellen......
    Om met George Takei te spreken: Oh My....
    Laatst aangepast door rogue : 08-06-2016 om 18:35 Reden: url hersteld

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nieuw zijn dus The Animated Series op blu-ray en 2 uur aan extra's. Die wil ik allebei wel, maar ik ga er niet de hoofdprijs voor betalen. Ik hoop op TAS als aparte uitgave.

    Er is inmiddels een enorme oproer bij sommigen ontstaan over de nieuwe uitgave van Wrath of Khan. Blijkbaar is er in de scene met de Kobayashi Maru simulatie een verkeerde shot gebruikt (die maar liefst 2 seconden duurt), zie de details hier.

    Grappig genoeg is dit niet opgemerkt in diverse reviews van sites waarvan je wel verwacht dat die de film door en door kennen (trekcore zelf, Bill Hunt).

    Als je nu verdrietig bent en je wilt eens goed lachen om wat overtrokken reacties, lees [URL=http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=275304&page=55]hier vanaf reactie #1088. Vergeet niet een bakje popcorn mee te nemen. Mensen die totaal uit de film getrokken werden, die het nu pijnlijk vinden om de film te kijken, die hun preorder gingen cancellen......
    Om met George Takei te spreken: Oh My....
    Ik zou eerder de woorden van Bill Shatner willen herhalen: "get a life"
    Man man man wat een ellende die reacties.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    (...) Blijkbaar is er in de scene met de Kobayashi Maru simulatie een verkeerde shot gebruikt (die maar liefst 2 seconden duurt), zie de details hier. (...)

    .
    Twee seconden? Wow! Collector's item dus. Overigens ken ik genoeg films waarvan ik het idee heb dat er minuten lang verkeerde shots gebruikt zijn...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #54

    Standaard

    Het is dat 1 iemand het opmerkte, anders hadden, schat ik, 95% van de mensen die nu klagen het niet eens gezien..... Zo gaat het trouwens altijd op dat forum als iemand een fout op een uitgave vindt; veel mensen schreeuwen moord en brand, terwijl ze misschien de film niet eens gezien hebben .
    Ook in dit geval zag ik bij diverse klagers dat ze de eerdere uitgave van WOK niet eens in hun collectie hadden.

  5. #55

    Standaard

    Review van de "nieuwe" versie van Star Trek II: The Wrath Of Khan.

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Review van de "nieuwe" versie van Star Trek II: The Wrath Of Khan.

    LET OP!!!!!
    Die review klopt van geen kant! Op het blu-ray.com forum krijgt de reviewer er (terecht) van alle kanten ervan langs.....

    Het is namelijk een geheel nieuwe transfer die qua kleur al enorm afwijkt van de voorgaande release; de voorgaande release had alleen de TC en niet de DC; het is er is wel nieuwe extra van een half uur; de fout met Sulu wordt helemaal niet aangestipt.

    Het is echt een totale raadsel hoe Liebman tot deze review is gekomen; het lijkt bijna onmogelijk als hij de blu-ray daadwerkelijk heeft gezien. Hij geeft aan dat de film in zijn top 5 films aller tijden staat, dan mag je verwachten dat je weet hoe de film eruit ziet. De enige verklaring is dat hij de blu-ray niet opgezet heeft, maar het lijkt toch een vereiste voor een reviewer lijkt mij? En blijkbaar heeft hij op geen enkele manier info gezocht over de release?
    Deze reviewer lijkt in ieder geval al zijn krediet te hebben verspeeld, want als hij tot deze review komt, dan ga je twijfelen aan al zijn voorgaande.

  7. #57

    Standaard

    Reactie van de reviewer zelf. Hij gaat de review opnieuw doen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #58

    Standaard

    I'm not prepared to say that one disc looks dramatically superior or inferior to the other. Both have their advantages and drawbacks. This is probably as good as I would expect the Director's Cut version of the movie to look. On balance, I think I prefer the old Blu-ray, but I can understand that some fans will feel the opposite.
    Final Thoughts

    More than three decades since its release, 'Star Trek II: The Wrath of Khan' remains the best of all the 'Star Trek' feature films. While there was never anything wrong with the theatrical cut of the movie, the Director's Cut adds a few extra minutes of footage that some viewers may find interesting. Previously only available on DVD, fans and collectors will no doubt be relieved to finally have a Blu-ray edition, for completist purposes if nothing else.


    http://bluray.highdefdigest.com/3235...rek2_wok2.html
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #59

    Standaard

    Die review is nou net niet representatief voor de reviews van deze nieuwe transfer.....de zin "Whatever the reason, the new 1080p/AVC MPEG-4 transfer looks quite a bit different than the previous one." zegt al dat hij niet weet dat de nieuwe transfer veel dichter bij het origineel ligt hoe de film eruit zou moeten zien.

    Hier nog een aantal reviews:

    DVDTalk

    ReDVDit

    Treknews

    Trekmovie

    Trekcore

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Reactie van de reviewer zelf. Hij gaat de review opnieuw doen.
    Tsja, natuurlijk gaat je gezin voor, begrijpelijk. Snap ik nog steeds niet hoe hij tot die review kwam dat hij dacht dat het een heruitgave was van de vorige disc.
    De aangepaste review klopt nog steeds niet trouwens, bijvoorbeeld de extra's.

    Ik heb sowieso de laatste tijd weinig op met de reviews van blu-ray.com; de pro-Criterion houding van Svet Atanasov begint mij enorm tegen te staan. Maar dat ben ik .

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De aangepaste review klopt nog steeds niet trouwens, bijvoorbeeld de extra's.

    Ik heb sowieso de laatste tijd weinig op met de reviews van blu-ray.com; de pro-Criterion houding van Svet Atanasov begint mij enorm tegen te staan. Maar dat ben ik .
    Heb je de nieuwe uitgave? Zo ja, zou je dan willen vertellen wat er anders is aan de extra's en klopt het dat het van een 4K-transfer komt? Zit er behoorlijk op te azen.
    Dat tegenstaan van die pro-Criterion houding van Svet kan ik wel inkomen. Vind hem een prima recensent wat films betreft, maar hij lijkt een nogal arrogante 'air' om zich heen te hebben, een keer een foutje toegeven zit er niet in bij hem.
    Voor mijn horrorfix vind ik Liebman dan weer mijn to-go-guy,

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Heb je de nieuwe uitgave? Zo ja, zou je dan willen vertellen wat er anders is aan de extra's en klopt het dat het van een 4K-transfer komt? Zit er behoorlijk op te azen.
    Dat tegenstaan van die pro-Criterion houding van Svet kan ik wel inkomen. Vind hem een prima recensent wat films betreft, maar hij lijkt een nogal arrogante 'air' om zich heen te hebben, een keer een foutje toegeven zit er niet in bij hem.
    Voor mijn horrorfix vind ik Liebman dan weer mijn to-go-guy,
    Het is inderdaad een nieuwe 4K transfer (er komt later een UHD uit als het goed is). Ik zit er met smart op te wachten, is op de releasedatum verzonden door amazon.com, maar nog niets binnen . Ik heb alvast Star Trek: The Motion Picture opnieuw gekeken als opwarmertje ....hopelijk van het weekend dan.

    Nieuwe extra is The Genesis Effect - Engineering The Wrath of Khan" van een half uur. In de link van DVDTalk is vermeld wat het inhoudt.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is inderdaad een nieuwe 4K transfer (er komt later een UHD uit als het goed is). Ik zit er met smart op te wachten, is op de releasedatum verzonden door amazon.com, maar nog niets binnen . Ik heb alvast Star Trek: The Motion Picture opnieuw gekeken als opwarmertje ....hopelijk van het weekend dan.
    Bedankt voor de info, beetje late reactie.
    4K-schijf al ontvangen en gezien?
    Zie dat Zavvi momenteel de 10-filmset van Star Trek op Blu-ray te koop heeft voor £23,-, dat lijkt mij wel wat.
    Enig idee of die set kwalitatief een beetje goed is?
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 21-06-2016 om 14:09

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Bedankt voor de info, beetje late reactie.
    4K-schijf al ontvangen en gezien?
    Zie dat Zavvi momenteel de 10-filmset van Star Trek op Blu-ray te koop heeft voor £23,-, dat lijkt mij wel wat.
    Enig idee of die set kwalitatief een beetje goed is?
    Het is een 4K transfer, geen 4K schijf . Maar hij is inderdaad ondertussen binnen en bekeken; in 1 woord prachtig! Beeldkwaliteit is verbeterd, ik heb in de oude en nieuwe schijf in twee verschillende spelers gedaan, heen en weer geswitcht, discs onderling weer geruild van speler, en het is toch een verschil.

    Ik weet niet hoe bekend je bent met Star Trek? Ken je bijvoorbeeld de series ook? Het helpt wel (maar is niet absoluut noodzakelijk) als je bijvoorbeeld de aflevering 'Space Seed' hebt gezien van The Original Series, voordat je Wrath of Khan kijkt, dan haal je toch iets meer uit de film en begrijp je nog meer de verhouding tussen Kirk en Khan. Al wordt in de film wel de geschiedenis uitgelegd, maar het is toch wat anders.
    Sowieso zou ik eigenlijk mensen eerst de series aanraden en dan pas de films, dan begrijp je veel meer de impact van de The Motion Picture, de historie, de karakters en hun onderlinge verhoudingen e.d... Maar goed, ik begrijp dat het niet even gedaan is, 3 seizoenen van The Original Series en 7 seizoenen van The Next Generation kijken .

    Welke uitgave/box van de films je ook koopt, de kwaliteit zal hetzelfde zijn want ze zijn (op deze nieuwe uitgave van Wrath of Khan na dus) nog maar 1 keer gemastered, helaas. Die box van zavvi is dus prima, al zou ik zelf wel eten als primaire levensbehoefte hebben trouwens .

    De beeldkwaliteit is wisselend, bij sommige films zijn ze niet zuinig geweest met DNR bijvoorbeeld. Grappig genoeg is de oude uitgave van Wrath of Khan nog de beste van de films met de originele crew. Maar goed, op dit moment is het het beste wat er is voor de films. De hoop was dat er dit jaar remasters zouden komen met het 70 jarig jubileum, maar helaas. De allerbeste van deze 10 films qua beeldkwaliteit is Nemesis, maar die is dan ook het jongste.
    Ik ben ze nu trouwens opnieuw aan het bekijken (The Original Series films dan) en ik heb er eigenlijk nooit zo'n last van de vermeende mindere beeldkwaliteit van sommige films. Maar goed, ik zit ook altijd redelijk snel in de film met Star Trek .

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is een 4K transfer, geen 4K schijf . Maar hij is inderdaad ondertussen binnen en bekeken; in 1 woord prachtig! Beeldkwaliteit is verbeterd, ik heb in de oude en nieuwe schijf in twee verschillende spelers gedaan, heen en weer geswitcht, discs onderling weer geruild van speler, en het is toch een verschil.

    Ik weet niet hoe bekend je bent met Star Trek? Ken je bijvoorbeeld de series ook? .
    Dank voor je uitleg. Bedoelde ook 4K-transfer, maar mijn vingers typten gewoon '4K-schijf', ze luisteren ook nooit naar mij.
    Heb Star Trek: TOS Seizoen 1 & 2 gezien (heb de Blu-rays die achterlijk goed zijn btw, "Hallo Mr. Lucas, leest u even mee?") en seizoen 3 zit nog in de verpakking hier en heb de 2 nieuwste films.
    Heb toen Star Trek (2009) uitkwam in de bioscoop, de eerste 10 films meteen daarna gezien, dus ik ben redelijk bekend met Star Trek, al zeg ik het zelf .
    Jammer om te horen dat er dus DNR gebruikt is, maar zo te horen is het dus een heel aardige set.

  16. #66

    Standaard

    Is er interesse in volgende limited edition box, prijs 149 euro, Scandinavische import dus in principe alles met NL ondertiteling.

    Star Trek: The Original Series Blu-ray
    Star Trek: The Motion Picture Blu-ray
    Star Trek II: The Wrath of Khan Director’s Cut Blu-ray
    Star Trek III: The Search for Spock Blu-ray
    Star Trek IV: The Voyage Home Blu-ray
    Star Trek V: The Final Frontier Blu-ray
    Star Trek VI: The Undiscovered Country Blu-ray
    Star Trek: The Journey to the Silver Screen
    Star Trek: 50th Anniversary Documentary (The New Frontier: Resurrecting Star Trek, Maiden Voyage: Making Star Trek: The Motion Picture, The Genesis Effect: Engineering The Wrath of Khan, The Dream is Alive: The Continuing Mission, End of an Era: Charting the Undiscovered Country)
    Mini Posters for movie 1-6
    20hrs of bonus content
    Special bonus: Star Trek - The Animated Series DVD






  17. #67

    Standaard

    The Animated Series op DVD? Klopt dat wel kristofke? In de VS komt deze op blu-ray uit. Aangezien dit de grootste trekker is van de hele box, zou ik dat nog even goed checken...

    Verder is het eerlijk gezegd een zinloze box. De films zijn veel goedkoper te krijgen, zie bijvoorbeeld hier bij zavvi voor net 22 euro. Dan heb je weliswaar niet de Directors cut van The Wrath of Khan, maar die paar minuten zijn waarschijnlijk alleen aantrekkelijk voor de echte fans. En anders kun je die los kopen.

    Dan hou je 2 uur aan nieuwe extra's over; die zijn ook de hoge prijs niet waard imo.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    The Animated Series op DVD? Klopt dat wel kristofke? In de VS komt deze op blu-ray uit. Aangezien dit de grootste trekker is van de hele box, zou ik dat nog even goed checken...

    Verder is het eerlijk gezegd een zinloze box. De films zijn veel goedkoper te krijgen, zie bijvoorbeeld hier bij zavvi voor net 22 euro. Dan heb je weliswaar niet de Directors cut van The Wrath of Khan, maar die paar minuten zijn waarschijnlijk alleen aantrekkelijk voor de echte fans. En anders kun je die los kopen.

    Dan hou je 2 uur aan nieuwe extra's over; die zijn ook de hoge prijs niet waard imo.
    Helaas uitverkocht momenteel bij Zavvi.

  19. #69

    Standaard

    De review van de DE uitgave met NL subs
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...ay-disc#review
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #70

    Standaard

    Weet er iemand of hier in België/Nederland ook de Star Trek 50th Anniversary box gaat uitkomen?
    Deze bevat de originele films en de originele serie.

  21. #71

    Standaard

    En inderdaad, op The Animated Series lijkt ook los uit te komen (met dank aan een post op blu-ray.com). Weliswaar is dit de Canadese release, maar de Amerikaanse en Engelse zullen ongetwijfeld snel volgen.
    Deze komt al op 15 november uit, toch wel redelijk snel.

  22. #72

    Standaard

    Ik zou graag voor het eerst de oude films eens bekijken. Moet ik dan deze box aankopen?: https://www.amazon.co.uk/Star-Trek-S...9149998&sr=1-1

    Of is er een interessanter box of (nieuwer) Ik lees hier dingen over een heruitgave van Wrath of Khan ? Ik ben niet echt geïnteresseerd om de serie of animatie serie te bekijken. Dus dan is die nieuwe mooie boxset die uitkomt deze week niet zo interessant?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik zou graag voor het eerst de oude films eens bekijken. Moet ik dan deze box aankopen?: https://www.amazon.co.uk/Star-Trek-S...9149998&sr=1-1

    Of is er een interessanter box of (nieuwer) Ik lees hier dingen over een heruitgave van Wrath of Khan ? Ik ben niet echt geïnteresseerd om de serie of animatie serie te bekijken. Dus dan is die nieuwe mooie boxset die uitkomt deze week niet zo interessant?
    Die box is prima. Dan mis je de (remastered) Director's cut van Wrath of Khan (die ook wat afwijkt qua kleur), maar als je de films voor het eerst kijkt, zal je dat niet veel uitmaken. Ook was Wrath of Khan toch al qua beeld al niet slecht.
    Wel haal je veel meer uit de films als je de series hebt gezien, aangezien er personages in voor komen uit de series, maar goed, ik kan mij voorstellen dat je niet eerst 3 seizoenen TOS en 7 seizoenen TNG wil kijken.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die box is prima. Dan mis je de (remastered) Director's cut van Wrath of Khan (die ook wat afwijkt qua kleur), maar als je de films voor het eerst kijkt, zal je dat niet veel uitmaken. Ook was Wrath of Khan toch al qua beeld al niet slecht.
    Wel haal je veel meer uit de films als je de series hebt gezien, aangezien er personages in voor komen uit de series, maar goed, ik kan mij voorstellen dat je niet eerst 3 seizoenen TOS en 7 seizoenen TNG wil kijken.
    Wie weet later ofzo, maar ik heb nog veel te veel andere dingen om te kijken en dan kan ik dat er echt niet nog bijnemen. Box is ondertussen al besteld en valt vandaag in de bus.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wie weet later ofzo, maar ik heb nog veel te veel andere dingen om te kijken en dan kan ik dat er echt niet nog bijnemen. Box is ondertussen al besteld en valt vandaag in de bus.
    Veel kijkplezier dan! Doe je best om niet op de DNR te letten, betere uitgaves zijn er gewoon nog niet .....

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •