Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 75 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star trek I-X films remastered

    Wow, kwam net die box tegen op the hut.com voor 150 eurokes.

    http://www.thehut.com/blu-ray/star-t.../10054087.html

    Wat een prachtige box, heb dan maar direkt mijn pre-order voor TNG movies gecancelled, heb de eerste reeks blu rays al, maar dit is toch wel veel mooier.
    Ik vraag me af of de films op zich een betere kwalitiet zullen hebben als de eerder gerelease blu-ray films.
    Ik hoop dat er hier opnieuw nl ondertittels opstaan.
    Laat het maar snel midden november zijn.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomaske Bekijk bericht
    Ik vraag me af of de films op zich een betere kwalitiet zullen hebben als de eerder gerelease blu-ray films.
    Nee, dat zal al de eerder uitgebrachte blu-ray films. Trust me. De director's cut van deel 1 en deel 2 zitten er niet bij. Ik had namelijk gelezen dat de director's cut van deel 1 opnieuw moeten worden geremasterd naar HD vanwege de vernieuwde SFX. Dat was enkel geoptimaliseerd voor dvd/sd kwaliteit.

  4. #4

    Standaard

    Zou ik spijtig vinden.
    de eerste uigave van blu ray box is nu niet echt wow van verpaking en de beeldkwaliteit is ook niet om van achterover te vallen.
    Ik heb ergens trouwens gelezen dat in the undiscovered coutry er zelfs stukjes zijn van tussen gehaald.
    En in een van de eerste films looppt het echt mis met enkele achtergronden.

    Nu ja afwachten, maar ik denk toch maar de nieuwe box te gaan bestellen indien deze nl subs heeft.

  5. #5

    Standaard

    Deze box verkopen ze die wel of niet in nederland?
    Blu-ray = Future

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Egon Bekijk bericht
    Deze box verkopen ze die wel of niet in nederland?

    Hoi,

    ik heb er geen idee van. Heb wel ergens bij een nl webshop deze box tegen gekomen waar ze zeiden dat het import was en geen nl subs heeft.
    Afwachten dus

  7. #7

    Standaard

    Hoi,
    ik heb vorige week in frankrijk de dvd box versie tegen gekomen, met nl subs, dus de kans bestaat wel dat we hem hier ook gaan krijgen.
    Weet er iemand al of de BD films echt geremasterd zijn, of zijn het dezelfde versies als de films uit de BD box 1-6 en 7-10 ?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomaske Bekijk bericht
    de beeldkwaliteit is ook niet om van achterover te vallen
    Die beeldkwaliteit heeft alleen maar te maken met de toegepaste filters. Er is extreem veel DNR toegepast waardoor vooral deel IV een verschrikking is om naar te kijken. Erg spijtig.

  9. #9

    Standaard

    Zijn er hier ook mensen die problemen hebben met het afspelen van de disc van Star Trek V: The Final Frontier? Op m'n ene speler (een Philips BDP 7500) weigert ie af te spelen en op de andere (een Samsung BD-P1500) heeft ie veel moeite om op gang te komen. Ik heb de disc zelf bekeken, maar daar viel niets vreemds aan te zien. Iemand dit ook tegengekomen?

  10. #10

    Standaard

    Bij mij (LG BD390) speelt ie goed af (tijdje terug gekeken). Het laden duurt wel wat langer dan wat ik gewend ben, maar dit was bij de voorgaande ST films (helaas) ook het geval.

  11. #11

    Standaard

    Geen problemen hier met Star Trek V op mijn BDP 9600. Ik neem aan Richard dat je de allerlaatste firmware op je speler gezet hebt. Anders het toestel toch eens voor reparatie aanbieden want je zal waarschijnlijk toch nog garantie hebben. Ik hoop dat er daar een reparatiecentrum in de buurt is.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Geen problemen hier met Star Trek V op mijn BDP 9600. Ik neem aan Richard dat je de allerlaatste firmware op je speler gezet hebt. Anders het toestel toch eens voor reparatie aanbieden want je zal waarschijnlijk toch nog garantie hebben. Ik hoop dat er daar een reparatiecentrum in de buurt is.
    M'n Philips (die trouwens de nieuwste firmware had) is al ter reparatie aangeboden, maar dit was evengoed de enige disc uit een aantal van ruim 200 die hij totaal niet wilde afspelen. Zoals gezegd kon ik hem op m'n Samsung wel afspelen maar dat kostte wat moeite. Ik denk dat het aan de disc ligt.

  13. #13

    Standaard

    Dan zou het inderdaad wel eens aan de disc kunnen liggen. Maar misschien toch goed dat je het toestel ter reparatie hebt aangeboden want ik had gelezen dat je er nog andere problemen mee had.

  14. #14

    Standaard

    Weet iemand al of er iets bekend is over een eventuele Blu-Ray DC uitgave van The Motion Picture and The Wrath of Khan?
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Weet iemand al of er iets bekend is over een eventuele Blu-Ray DC uitgave van The Motion Picture and The Wrath of Khan?
    Ben ik ook wel benieuwd naar; ik heb speciaal de 2 DVD's gehouden tot de tijd tot die op BD uitkomen.

  16. #16

    Standaard

    Volgens mij zijn er vooralsnog geen plannen om de DC van beide films uit te brengen. Ik hoop wel dat dit in de toekomst gaat gebeuren, maar dan moeten ze (bij deel 1 tenminste) alle toegevoegde special effects opnieuw doen, want de resolutie van de huidige special effects is niet geschikt voor HD.

  17. #17

    Standaard

    M.b.t. een nieuwe release voor de Star Trek films op Blu-Ray zou ik persoonlijk nog even wachten tot een paar maanden voor de release van Star Trek 2 (Abrams).
    Grote kans dat ze die release aangrijpen voor flink wat nieuwe Star Trek gerelateerde producten.

  18. #18

    Standaard

    Heb een vraagje:

    Is het de moeite waard als je nog nooit een aflevering van Star Trek hebt gezien om de ''originele motion picture box'' aan te schaffen? Of is het niet te volgen voor een nieuweling... Ik ben namelijk wel sci-fi liefhebber.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb zelf nooit een aflevering van de televisieseries gezien en ik vind de films makkelijk te volgen.

  20. #20

    Standaard

    Je zal wellicht (grotendeels) onbelangrijke weetjes missen, maar niets van het echte verhaal. De films zijn gewoon heel goed en zouden nimmer zo'n groot succes zijn geworden als de bioscoopbezoeker perse de serie hadden moeten hebben gezien. Ik heb zelf ook nooit de original series gevolgd, maar dat was echt geen belemmering.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  21. #21

    Standaard

    Ik geloof dat enkel Star Trek 2 een personage terug brengt die in de originele serie te zien was. Khan, die wraak wil nemen op aartsvijand Kirk, maar het is geen verplichting om die episode te zien om van deze uitstekende film te kunnen genieten. Verder zijn ook de rassen, Klingons, Romulans, Vulcans enz. genoeg uitgelegd in de films, waardoor je begrijpt waar ze voor staan als je er nog nooit hebt van gehoord.

    Ben ook een kind van de films, niet de TV-reeks(en).

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Heb een vraagje:

    Is het de moeite waard als je nog nooit een aflevering van Star Trek hebt gezien om de ''originele motion picture box'' aan te schaffen? Of is het niet te volgen voor een nieuweling... Ik ben namelijk wel sci-fi liefhebber.
    Het is op zich prima te volgen. Wel is het erg leuk om de diverse links te ontdekken tussen de div. films en de series.
    Een voorbeeld: in de laatste Star Trek kom je erachter waarom Dr. McCoy van de originele serie Bones wordt genoemd en hoe dat nu zit met Spock zn vader en moeder.
    Ik noem maar wat. Kortom: imo heeft het zeker nut de div. series te bekijken, maar zonder kun je het ook wel volgen.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    in de laatste Star Trek kom je erachter waarom Dr. McCoy van de originele serie Bones wordt genoemd
    Ja en nee.
    Het klopt dat in Star Trek XI wordt gezegd waar Bones vandaan komt ('all I've got left is my bones' zegt hij, want zijn ex heeft hem figuurlijk uitgekleed) maar dit is een alternate tijdslijn.
    In TOS (en dus de tijdslijn van de series en de andere 10 films) slaat Bones op 'sawbones'; een bijnaam voor artsen.

  24. #24

    Standaard

    Er is nu een nieuwe box uit met de 10 films:

    In de UK al uit, in NL komt deze in juni (volgens bol.com); de UK-versie heeft echter ook NL subs.
    Laatst aangepast door Oakey : 27-05-2013 om 20:20

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Er is nu een nieuwe box uit met de 10 films:

    In de UK al uit, in NL komt deze in juni (volgens bol.com); de UK-versie heeft echter ook NL subs.
    Dit is gewoon een repack van de eerdere releases.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •