Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 77 worden weergegeven.
  1. #26
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    In de voorwaarden staat dat ze prijzen niet verhogen, maar klopt dat wel? Anders gaat het ze veel geld kosten.
    Welke voorwaarden? Een winkel mag toch gewoon vragen voor producten wat ze willen?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander V Bekijk bericht
    Welke voorwaarden? Een winkel mag toch gewoon vragen voor producten wat ze willen?
    Op http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html staat het volgende:

    Media Markt verhoogt haar prijzen voorafgaand aan acties niet om vervolgens de korting te verlenen. Alleen de prijzen van tijdelijke aanbiedingen die in de week voor de actie in flyers en advertenties zijn verschenen, worden aangepast naar het prijsniveau van voor de uiting in de flyer of advertentie.

  3. #28
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Maar dat heeft natuurlijk niks te maken met het feit dat een DVD de ene week 40 euro is, een week later 45 en inmiddels 50. Zelfs al zouden DVDs meedoen met de actie speelt dit ruim voordat deze aangekondigd was. Zelf weinig te klagen, nieuwe TV, camera en espressomachine gekocht met die BTW dagen...

  4. #29

    Standaard

    Komende week op alle CD's, DVD's en Blu-ray's: 3 halen, 2 betalen (alle combinaties mogelijk, goedkoopste artikel gratis).

  5. #30

    Standaard

    Aankomende week weer 3 halen 2 betalen, op alle dvd's, blu ray's, cd's en lp's
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WitteGijt? Bekijk bericht
    Aankomende week weer 3 halen 2 betalen, op alle dvd's, blu ray's, cd's en lp's
    Hebben ze ondertussen de prijzen al verhoogd?

  7. #32

    Standaard

    Morgen is even kijken of ik er 3 leuke dingen uit kan vissen... Ik wil nog steeds het eerste seizoen van Vikings, maar 40 euro vind ik wel erg veel...

  8. #33

    Standaard

    Goed nieuws voor de Belgische forumleden en misschien ook voor onze Nederlandse filmfreaks die in de grensstreek wonen.

    Vanaf 26/11 t.e.m. 02/12 is het weer een 2 halen 1 gratis actie.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Goed nieuws voor de Belgische forumleden en misschien ook voor onze Nederlandse filmfreaks die in de grensstreek wonen.

    Vanaf 26/11 t.e.m. 02/12 is het weer een 2 halen 1 gratis actie.
    ben geweest... toch niets meegenomen kan gebeuren
    DVD & Blu-Ray collectie

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pazke70 Bekijk bericht
    ben geweest... toch niets meegenomen kan gebeuren
    Ik ook niet. Ik wacht tot volgende week maandag en dinsdag. Dan hopen dat de vele nieuwe release voor volgende week al in de rekken liggen.

  11. #36

    Standaard

    @Pastichio Rocker: Edge of Tomorrow 3D van 29,99 naar 39,94!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    @Pastichio Rocker: Edge of Tomorrow 3D van 29,99 naar 39,94!
    Dat bericht van hem was van 2 jaar geleden .

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat bericht van hem was van 2 jaar geleden .
    1 jaar , maar wel weer relevant, want op het forum van Budgetgamer.nl heb ik gelezen dat ze volgende week weer zo'n actie hebben!

  14. #39

    Standaard

    sinds kort, toch dat ik weet, kan je op mediamarkt.be ook films kopen, kleine selectie, maar het is toch al een begin!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    1 jaar , maar wel weer relevant, want op het forum van Budgetgamer.nl heb ik gelezen dat ze volgende week weer zo'n actie hebben!
    Kijk, dat is weer goed nieuws !

  16. #41

    Standaard

    Na de Belgen nu de Nederlanders die kunnen genieten van de 3 halen 2 betalen actie van 01 t.e.m. 07 december.

  17. #42

    Standaard

    Vanaf 1 april t.e.m. 8 april is het weer 2 + 1 gratis in de Belgische vestigingen.

  18. #43

    Standaard

    Vandaag even bij de MM is Hasselt geweest. Deze heeft op sommige films aanzienlijk betere prijzen dan de MM in Eindhoven... Ik heb zelf Black Sails, Vikings seizoen 2 en Sleepy Hollow op blu-ray mee genomen.

  19. #44

    Standaard

    En wat heeft dit met Aanbiedingen meerdere DVD's te maken?

  20. #45

    Standaard

    Ik was zojuist even bij de Blokker en de dvd's zijn daar aanzienlijk goedkoper dan bij de Media markt in Urk.

  21. #46

    Standaard

    Vandaag bij Utrecht - Hoog Catharijne

    Complete tv series :

    Married With Children 49.00
    Bewitched 49.00
    Thats 70 show 25.00
    Prison Break 79.00 ( dacht ik )
    Stargate 99.00
    Bassie en Adriaan in caravan verpakking 88.00
    Police Academy 29.00
    Charmed ?
    En nog paar andere series.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loader Bekijk bericht
    Vandaag bij Utrecht - Hoog Catharijne

    Complete tv series :

    Married With Children 49.00
    Bewitched 49.00
    Thats 70 show 25.00
    Prison Break 79.00 ( dacht ik )
    Stargate 99.00
    Bassie en Adriaan in caravan verpakking 88.00
    Police Academy 29.00
    Charmed ?
    En nog paar andere series.
    Nou jij kan de rest van de maand alleen nog maar droog brood eten!
    I Love My Sci-Fi

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarcelS1 Bekijk bericht
    Nou jij kan de rest van de maand alleen nog maar droog brood eten!
    Hij geeft het alleen aan; ik geloof niet dat hij ze gekocht heeft .

  24. #49

    Standaard

    Dit weekend (vanaf morgen) -50% op aantal boxen, films en series aangeduid in de winkel althans in MM Oostakker. https://m.facebook.com/MediaMarktOos...72143772811091

  25. #50

    Standaard

    Ik geef ze inderdaad alleen aan.... Sowieso vind ik droog brood lekker
    Heb alleen Bewitched gekocht, was ik al lang naar op zoek, maar tot nu toe alleen in spindels en nu eindelijk in normale verpakking.

    Die van Bassie en Adriaan was mooi. In caravan vorm en er zat ook een vouwmodel van de rode auto erin, die kun je uitvouwen en voor de caravan zetten. Het is dat ik NL ondertiteling nodig heb ( doof ) , anders had ik hem gekocht.

    MASH lag er ook, Planet of Apes met apenhoofd, Big Bang Theory 1 -7 met Sheldon poppetje, Harry Potter met poppetje. en paar detective series ( Morse en Maigret ) en Friends, Breaking Bad.

    Het waren er veel . Zal wel vanwege feestdagen zijn.

    En Monty Phyton 40 jarige bestaan verpakking van Holy Grail. Er zit kasteel muur bij en 2 koeien en wat andere dieren, kun je zo over de muur slingeren.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •