De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Unhappy DVD naar video (VHS)

    Ik heb van een videocamera (via zolid) een DVD gemaakt, deze wordt op de PC en mijn DVD-speler perfect weergegeven. Nu had ik graag een kopie gemaakt van deze DVD voor familie, deze kopie werkt niet op hun DVD-speler. Nu had ik gezegd ik zal het gauw op een video zetten. Ik heb de scart van de DVD-speler aangesloten op de scart van de video en de 2de scart naar TV toe, op het scherm zie ik de DVD perfect afspelen. Nu wanneer ik de video wil afspelen, is dit zwart-wit en filkkeren beeld. Weet hier iemand raad mee ?

  2. #2

    Standaard

    Dat is een soort macroprotectie, ingebouwd in nagenoeg iedere DVD speler om het kopieeren van dvd's tegen te gaan (vroeger).

    Ik denk dat je het best de DVD met een ander brandprogramma op de laagste snelheid kunt branden.

    Gebruik je wel bestanden die door iedere dvdspeler gelezen kunnen worden?
    Laat ze anders de DVD in een computer of laptop stoppen!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    Ik kan deze DVD op mijn DVD-speler afspelen en heb nog een TV met ingebouwde DVD-speler, op deze beide kan ik ze afspelen. Nu had ik nog eens een vraagje, indien er een beveiliging opzit en ik maak van deze DVD een mpg of avi(divx) bestand is dan de beveiliging verwijderd of niet ?

  4. #4

    Standaard

    Niet iedere DVD speler kan AVI, XVID, DIVX, MPG oid lezen.
    Daar zit dus ook de fout, je moet er een .iso van maken en deze branden op de dvd. Dan zou e.e.a. moeten werken.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  5. #5

    Standaard

    Wanneer ik deze formaten mpg of avi brand op een CD als VCD. Is dan elke beveiliging verwijderd ? VCD zou deze DVD-speler wel kunnen lezen (ik heb al films gebrand als VCD en deze daar afgespeeld), maar ik zit een beetje verveeld met die beveiliging.

  6. #6

    Standaard

    Alvast sorry voor het omhoog halen van een oud topic, maar ik heb een beetje hulp nodig.

    De situatie is als volgt: Ik heb een paar films thuis (gewoon origineel natuurlijk), zoals Westside Story en De hel van '63. Nu is mijn oma jarig, die wil ze heel graag nog een keer zien, dus ik wil ze graag voor haar verjaardag geven. Het is echter zo, dat zij alleen een videorecorder heeft en daarbij heeft ze soms al hulp bij nodig voor het omzetten van de tijd, dus het geven van een dvd-speler is niet echt een idee.

    Weet iemand of het nog mogelijk is om de dvd's op video te zetten?
    (De films zijn ook niet op marktplaats te koop op video)

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen, in ieder geval alvast bedankt.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  7. #7

    Standaard

    koop voor haar verjaardag een dvd-speler van een paar tientjes

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    koop voor haar verjaardag een dvd-speler van een paar tientjes
    Zoals ik al aangaf, is dat helaas geen optie..
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •