Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    zo te zien zijn de topic's samengevoegd.
    Klopt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #27

    Standaard

    Fox prikt releasedatum voor de 'Fantastic Four' reboot



    Er is een releasedatum geprikt voor Josh Tranks Fantastic Four-reboot. Twentieh Century Fox wil de film uitbrengen op 6 maart 2015, waarmee het de deadline waarop de rechten op de franchise terugvloeien naar Marvel zal halen. Daar werd eerder over getwijfeld, maar nu blijkt dit te zullen lukken.

    Michael Green en Jeremy Slater schreven het scenario van de reboot, waarvan het nog niet bekend is waar deze over zal gaan. Al sinds augustus 2009 wordt er gewerkt aan de film, en al enige tijd probeert Marvel versneld de rechten op de franchise terug te krijgen. Volgens de laatste berichten is dat zo omdat de studio Silver Surfer en Galactus wil gebruiken in een film over de Defenders.

    Wel weten we dat Fox een andere richting met de franchise in wil slaan dan regisseur Tim Story met de eerste twee films voor ogen had. Die films waren vrij luchtig en zaten vol humor, maar nu is het de bedoeling dat de film serieus wordt, met als sleutelwoord ‘duister’.

    Castinggeruchten zijn er natuurlijk ook. Zo zouden Adrien Brody en Jonathan Rhys Meyers allebei de rol van Mr. Fantastic willen spelen, zou Amber Heard graag Sue Storm, ofwel the Invisible Woman willen spelen en Kevin Pennington zou de rol van Johnny Storm, ofwel the Human Torch voor ogen hebben.

    Bron : Filmtotaal.nl

  3. #28

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #29

    Standaard

    Ik ben niet meteen onder de indruk, maar ik ga 'm toch wel kijken in de bioscoop. Zoals eerder gesteld is het een stuk minder luchtig dan de eerste twee films, die ik eigenlijk nog steeds wel redelijk vind.

  5. #30

    Standaard

    Ik ben helemaal niet onder de indruk. Qua sfeer zal dit misschien beter aansluiten bij de comics, hoewel dat afwachten blijft natuurlijk, maar veel slechter dan de eerdere films kan haast niet. Voor zware comicbookfans en lezers zoals als ik, konden ze niet verder van het bronmateriaal afzitten als bij die films. Als films op zich was het misschien nog wel te pruimen, maar ze hadden voor mij weinig te maken met de comics. Een zeer teleurstellende en totaal niet dreigende Doom, een zeer miscaste Mr Fantastic en veel te veel humor.
    Van deze nieuwe versie snap ik totaal niet waarom ze gaan met een donkere Human Torch. Alleen omdat de regisseur perse met die acteur wilde werken en daarom moeten ze zijn achtergrond herschrijven. Dit herschrijven dient namelijk geen enkel doel en is voor mij persoonlijk lichtelijk heiligschennis.

  6. #31
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja, ik denk er hetzelfde over en hoe kunnen Johnny en Sue nu familie zijn? Een wel erg grote concessie, toch ben ik wel benieuwd naar de film straks, maar enige scepsis zal ik zeker houden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, ik denk er hetzelfde over en hoe kunnen Johnny en Sue nu familie zijn? Een wel erg grote concessie, toch ben ik wel benieuwd naar de film straks, maar enige scepsis zal ik zeker houden.
    A brother from another mother? Of a sister from another mister? Er zal wel een oplossing gezocht worden.

    Ik zelf heb toch ook wel een redelijke comicverzameling (5000+) en heb tot een X aantal jaren geleden bijna alle FF comics wel gelezen. Maar met de jaren stoor ik er steeds minder en minder aan als de film wat anders met het materiaal omgaat....

  8. #33

    Standaard

    Hij zal wel geadopteerd zijn ofzo, dus voegt werkelijk niks toe aan het geheel die wending.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Tja, ik denk er hetzelfde over en hoe kunnen Johnny en Sue nu familie zijn?
    Simpel. Sue is geadopteerd. Papa Storm wordt gespeeld door Reg E. Cathey bekend van de TV serie The Wire.

    http://moviepilot.com/posts/2014/09/...ically-2299645

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zelf heb toch ook wel een redelijke comicverzameling (5000+) en heb tot een X aantal jaren geleden bijna alle FF comics wel gelezen. Maar met de jaren stoor ik er steeds minder en minder aan als de film wat anders met het materiaal omgaat....
    Sterker nog. De nieuwe FF film is gebaseerd op geen enkele comic issue van de FF. Alleen de namen en hun superpowers komen overeen m.a.w. het enige wat Jack Kirby en Stan Lee heeft kunnen aanleveren if you know what I mean.
    De rest is verzonnen door Simon Kinberg, Jeremy Slater & Josh Trank.
    Dat is bevestigd door Simon Kinberg.

  10. #35

    Standaard

    Officiële trailer:

    Laatst aangepast door PN250 : 14-07-2015 om 19:44

  11. #36
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ja, nummer 3 dan. Staat er ook bij in de titel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou ja, nummer 3 dan. Staat er ook bij in de titel.
    Je hebt gelijk Claudio, dom van me...had zelf nog geen trailer gezien en ging er vanuit dat dit de eerste was.

  13. #38

    Standaard

    Na deze trailer nog geen enkele aanwijzing dat deze beter zal zijn dan de andere 2. Ik sla hem over denk ik.

  14. #39

    Standaard

    De trailer heb ik inmiddels een paar keer in de bios gezien. Nog steeds is er niet het gevoel dat het allemaal geweldig wordt. Maar goed, toch wil ik 'm wel in de bioscoop zien.

  15. #40

    Standaard

    Zoveel slechte recensies, zulke lage cijfers (imdb, moviemeter).
    Vandaag toch de moed gevonden deze reboot eens te bekijken.
    Heel eerlijk gezegd vond ik het helemaal geen slechte film, maar goed, de vorige 2 fantastic 4 films vond ik ook leuk en dat is lang niet iedereen met mij eens.
    Als je deze film gaat bekijken verwacht dan ook niet dat je naar een Marvel film gaat kijken als Avengers, Iron man, Ant-man etc etc want dan zal de teleurstelling groot zijn.
    Maar als je deze film zonder deze hoge verwachtingen gaat bekijken zul je ontdekken dat het best een leuke en vermakelijke film is.

    Ik ga hem in ieder geval bestellen voor in mijn steelbook collectie.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •