Bekijk uitslag poll: Wat is je favoriete Andrei Tarkovsky film?

Stemmers
71. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ivanovo Detstvo (Ivan's Childhood)

    2 2,82%
  • Andrei Rublyov

    11 15,49%
  • Solyaris

    19 26,76%
  • Zerkalo (The Mirror)

    11 15,49%
  • Stalker

    20 28,17%
  • Nostalghia

    6 8,45%
  • Offret (The Sacrifice)

    2 2,82%
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 130 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat is je favoriete Andrei Tarkovsky film?

    Wat is je favoriete Andrei Tarkovsky film

    Niet allemaal tegelijk

  2. #2

    Standaard

    Moeilijk, moeilijk, moeilijk.. Ik heb er maar eentje van gezien!

    Solaris wordt het dus, maar ik hoor veel goeie verhalen over Andrei Rublev. Die ga ik binnenkort dus nog eens een keer zien hopelijk.

  3. #3

    Standaard

    solyaris!
    daarna
    Stalker
    Andre Rublev
    de rest moet ik nog zien

  4. #4

    Standaard

    Heb ze geen allen gezien Dus kan ook geen stem uitbrengen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Heb ze geen allen gezien Dus kan ook geen stem uitbrengen
    Idem
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Heb ze geen allen gezien Dus kan ook geen stem uitbrengen
    Idem, moet ik me nu gaan schamen ??
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan
    Heb ze geen allen gezien Dus kan ook geen stem uitbrengen
    Idem, moet ik me nu gaan schamen ??
    Nee hoor. Maar wat je wel moet doen is die films onmiddelijk gaan zien!!

  8. #8

    Standaard

    jammer dat de moskwood dvds zo duur zijn, zie nt zitten om zoveel te betalen voor film die ik misschien nt goed vind

  9. #9

    Standaard

    Solyaris (is ook de enigste die ik ken, dus dat maakt de keuze wat eenvoudiger).

  10. #10

    Standaard

    Het doet me echt genoegen toch nog redelijk veel stemmen en reacties te zien!!

  11. #11

    Standaard

    Stalker

    vervolgens:

    Solaris
    Nostalgia
    Andrei Roeblov
    Offret

    de rest heb ik (nog) niet gezien

  12. #12

    Standaard

    Ik heb nog NOOIT van die regisseur gehoord .............

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hilkmann
    Ik heb nog NOOIT van die regisseur gehoord .............
    ik ook niet ... en heb ook geen film gezien van hem .. dus ik kan ook geen stem uitbrengen.

  14. #14

    Standaard

    Ik kan ook geen stem uitbrengen, ken geen enkele film uit het rijtje

  15. #15

    Standaard

    Ik heb er zelf ook geen één van gezien. Welke film staat bij jouw bovenaan je lijstje dan? Dan zal ik die eens gaan bekijken...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Milton
    Ik heb er zelf ook geen één van gezien. Welke film staat bij jouw bovenaan je lijstje dan? Dan zal ik die eens gaan bekijken...
    Solyaris (1972) is niet alleen mijn favoriete Tarkovsky, maar ook de beste film ooit gemaakt naar mijn mening
    Daarnaast moet ik zeggen dat Stalker een belangrijke en zeer diepgaande film is je alleen daarom al niet mag missen.. en verder heb ik alleen nog het mooie Andrei Rublyov gezien.
    Allen zijn erg aan te raden, en ik weet vrijwel zeker dat ook de overige Tarkovsky films zeer de moeite waard zijn.

    Kijk voor meer informatie over deze regisseur eens op www.nostalghia.com

  17. #17

    Standaard

    1: Andrei Rublev
    2: Solaris
    3: Ivan's Childhood

    Zijn de enige 3 die ik van Tarkovsky heb gezien dus vandaar . Andrei Rublev is werkelijk subliem.
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  18. #18

    Standaard

    ik heb voor andrei rublev gekozen. zijn andere films vind ik bijna wel even goed, de enige die ik nog niet gezien heb zijn nostalghia en the steamroller and the violin. maar andrei rublev is echt een ervaring. neem die fles vodka in de hand en ga er maar voor zitten. een van mijn favoriete films, ik heb alleen wel een groot probleem met de dierenmishandelingen. dat noem ik niet echt kunst, en het had niet hoeven gebeuren om van deze film een meesterwerk te maken.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb alleen Solyaris gezien. Vond ik wel een mooie film, begint alleen langdradig.

    bdw, lang geleden sinds ik een bericht van JayLunar gezien heb. Zoals veel van de eerste members van dvd.nl plotsklaps verdwenen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #20

    Standaard

    Heb nog geen films gezien van Tarkorvsky, maar op mijn Keeno huurlijstje (dvd's per post) staan Andrei Rublev, Solyaris, en Stalker.

    Dus over een maandje zal ik mijn stem uitbrengen. Ik verwacht veel van de films.

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    oh ik denk dat ik per ongeluk een hele oude thread weer naar voren heb gebracht. trouwens, als je nog nooit een tarkovsky-film heb gezien dan heb je nog niet geleefd. maar ja dat is mijn mening dan. :wink:

  23. #23

    Standaard

    Kan helaas niet stemmen, Ik heb Andre Rublev ooit een keer gezien en vond er toen niks aan. Solaris heb ik alleen in de remake gezien. Spreekt me qua verhaal ook wel het meeste aan.

  24. #24

    Standaard

    wie? :wink:
    HUP NAC

  25. #25

    Standaard

    Stalker de beste. Solyaris is waar Solaris op gebaseerd is. Ook goed.


    Simon

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •