Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fantastic Four Reboot

    Source: Variety
    by: Dave Davis


    Not a dream! Not a hoax! Not an imaginary story!

    That's right, true believers: Fox is already rebooting FANTASTIC FOUR!
    After a pair of big-screen attempts with the Human Torch, Invisible Woman, Mister Fantastic and the Thing, the studio is looking to put some new humans in the form-fitting unstable molecules.
    No real specifics are given, but the new version will be overseen by producer Akiva Goldsman, who previously held some responsibility for comic-to-film projects CONSTANTINE and the notorious BATMAN & ROBIN. The script will come from Michael Green, who has some superpower experience from TV's "Heroes" and the upcoming GREEN LANTERN. Your current confidence level may vary.
    Though it's been rumored for a while (along with a refresh of DAREDEVIL), Fox's reboot announcement is likely a response to the colossal Disney/Marvel pact and a reminder that the Mouse House doesn't have Marvel's "first family".
    Marvel's classic superheroes are a quartet of scientists/astronauts who, while on a space mission, are bombarded with cosmic rays that make them (variously) disappear, rubbery, flaming and cobblestony. These popular heroes use their new abilities for the good of mankind, and clash with villains in silver masks and large purple helmets.




    why!?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht



    why!?
    Omdat FF4 1 & 2 die nu reeds bestaan sucken xD
    BD (1243) What i Watch

  3. #3

    Standaard

    Ik zit niet meteen te wachten op een reboot. Ook niet op een nieuwe FF-film.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #4

    Standaard

    volgens mij zijn de films niet echt geflopt omdat de films slecht waren, maar omdat het materiaal niet goed om te zetten is naar een film voor het grote publiek
    of ze moeten de X-men richting uit, maar dan krijg je gewoon een kloon
    persoonlijk vind ik ook dat ze wat overdrijven
    als je het publiek wil houden, mag je geen 10 comic verfilmingen per jaar uitbrengen...

  5. #5

    Standaard

    cool, kan niet wachten eigenlijk!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  6. #6

    Standaard

    Meh... Vond FF 1 en 2 best leuk eigenlijk Maar een reboot kan ook altijd leuk zijn...

    Beetje gemengde gevoelens


  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Wie zit hier nou al op te wachten?
    Zullen tevens de snelste reboots ooit zijn.
    The horror...the horror...

  9. #9

    Standaard

    Wat ik denk is dat ze een onderscheid van het comic gedeelte willen doen. Als ik The Hulk met The Incredible Hulk vergelijk,dan was de 1e film meer comic gehalte. Evenals met de 1e vier Batman films en de films van Nolan. Ik moet bekennen dat ik de cast van de Fantastistic Four juist heel passend en goed uitgewerkt,dus ik ben benieuwd wat de onderscheid zal maken in de nieuwe reboot.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mr Fantastic was een kwestie van zeer foute casting, wat mij betreft.
    Wat een droplul vind ik dat.
    Maar daarintegen zou ik geen andere Sue meer willen.
    Tja Alba is mijn ding wel....

    Maar ik snap de bezwaren niet als men weer een nieuw deel wil uitbrengen.
    Het is niet alsof je er ziek van wordt, en niemand hoeft er verplicht naar te kijken.

    Misschien nu wel met een klein gastrolletje van Mickey Mouse
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 02-09-2009 om 13:02
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    De eerst F4 vond ik nog plezierig om naar te kijken. De 2de vond ik bought...
    Ik kijk er niet naar uit maar de reboots kunnen meevallen. Nolan heeft het ook gedaan...


  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    De eerst F4 vond ik nog plezierig om naar te kijken. De 2de vond ik bought...
    Ik kijk er niet naar uit maar de reboots kunnen meevallen. Nolan heeft het ook gedaan...
    Dan noem je ook wel een regisseur op zeg. Nolan maakt er gelijk 2 van de beste films ooit van

  13. #13

    Standaard

    IMDb pagina is inmiddels ook verschenen: http://www.imdb.com/title/tt1502712/

    2013... Duurt nog ff


  14. #14

    Standaard Fantastic Four Reboot

    Regisseur Chronicle aan de slag met reboot Fantastic Four



    Nog voor dat Chronicle een hit werd door wereldwijd $123 miljoen op te halen bij een budget van $12 miljoen, waren er geruchten dat regisseur Josh Trank een reboot zou gaan regisseren van The Fantastic Four, de groep superhelden uit de stal van Marvel Comics / 20th Century Fox. Trank drukte het gerucht echter de kop in. Nu heeft Fox CEO Tom Rothman verklapt dat Trank toch zeker verbonden is aan het project.

    Rothman tegenover de mensen van de website Collider: Josh Trank who did Chronicle, I think this has been reported, is gonna come on and work on a take, or a vision, that he has for it, so we’re very excited about that. Het is overigens nog niet zeker dat Trank de superheldenfilm ook regisseert: Well, I think there’s a possibility of [him directing]. I mean he’s gonna develop it now, and then it depends on the script.

    Rothman ging ook even in op Chronicle 2 en de Dare Devil reboot. Over het eerste project zei hij: “[Chronicle 2] is in very active development. I think you’ll see that sooner rather than later.” en over Dare Devil: “It’s in development; we’re working on the script."

    Ondanks dat de twee Fantastic Four films Fantastic Four en 4: Rise of The Silver Surfer (2007) van regisseur Tim Story redelijke financiële successen waren, werden ze voornamelijk bestempeld als te kinderlijk. Gezamenlijk brachten ze $620 miljoen op bij een gezamenlijk productiebudget van $230 miljoen.

    Bron : Filmtotaal.nl

    Hoe origineel zeg, alweer een Reboot.

    Is echt in de mode daar !

  15. #15

    Standaard

    Lijkt me in dit geval geen schande. De vorige delen waren niet denderend.

    Het zat er overigens al langer aan te komen. Zie o.a. dit topic.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    sorry voor deze topic dan, maar kreeg er niks over gevonden met de o zo denderende zoekmachine van deze verder fantastische site , vandaar deze aangemaakte topic.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Dan noem je ook wel een regisseur op zeg. Nolan maakt er gelijk 2 van de beste films ooit van
    Maar dat wisten we toen nog niet.
    De enige films die hij had gedaan was Memento en een remake van een Noorse film.

  18. #18

    Standaard

    Zoeken -> geavanceerd zoeken -> 'Fantastic' ingevuld en standaardoptie alleen in titel zoeken laten staan, even 'film discussies' als subforum aanklikken.

    Deed het bij mij feilloos.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #19

    Standaard

    In ieder geval hoop ik dat de actie wat beter word in de nieuwe versies, al blijf ik niet echt een liefhebber van deze filmserie.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 28-04-2012 om 15:35 Reden: liefhebber in plaats van favoriet, had het verkeerd geschreven!

  20. #20

    Standaard

    Niet zo denderend? Waren gewoon 2 schitterende films, punt.

  21. #21

    Standaard

    Kan er niks aan doen maar beide films waren gewoon vermakelijk en leuk....

  22. #22

    Standaard

    Punt? Ik ben bang dat je stelligheid wat misplaatst is gezien de mening van een tamelijk grote meerderheid -inclusief de producenten zelf. Neemt natuurlijk niet weg dat je het zelf goede films kunt vinden.

    In ieder geval kan dit topic op slot. Twee topics over hetzelfde project lijkt me overbodig.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #23

    Standaard

    Pluspunt van een Fantastic Four reboot is dat de film in hetzelfde universum als de andere Marvel films af speelt. Wellicht kunnen ze zich aansluiten bij The Avengers?

  24. #24

    Standaard

    Ik heb nog pas Deel 1 en 2 gekocht op blu-ray. Prettig om naar te kijken. Dus de volgende mag wel.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Lijkt me in dit geval geen schande. De vorige delen waren niet denderend.

    Het zat er overigens al langer aan te komen. Zie o.a. dit topic.
    je link wijst naar deze topic.
    zo te zien zijn de topic's samengevoegd.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •