Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 236 van 236 worden weergegeven.

Discussie: Muziek Blu-Rays

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Ik snap echt niet waarom de grote touring acts van vandaag, zoals Dua Lipa, Pink, Coldplay, geen registraties meer uitbrengen.

    Ik zou aan dit rijtje zeker Ellie Goulding willen toevoegen. Qua beeldmateriaal officieel niks van te vinden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #227

    Standaard

    Als fan van Alice Cooper en Marillion (wel groot verschil) heb ik weinig te klagen. Er komen van beide met regelmaat zeer fraaie concerten uit op blu ray.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #228

    Standaard

    De acts van vandaag zullen zich meer op online richten dan fysieke media, omdat het overgrote deel van hun fans dat ook doet. Zo is (als voorbeeld) hier wat te vinden van Ellie Goulding, terwijl er op kanalen als youtube ook zat te vinden is. Ook op kanalen als netflix zijn of waren concerten te vinden van o.a. Taylor Swift, Justin Bieber en Bruce Springsteen. Voor de artiesten natuurlijk veel aantrekkelijker, zowel financieel als qua bereik.

  4. #229

    Standaard

    Klopt. Iemand als Bieber heeft niet eens meer een website. Andere generatie. Maar streaming van concerten is ook alleen voor de grote mainstreamnamen van nu, nauwelijks cataloguetitels. En 4:3-format streamen is blijkbaar helemaal not done. Ik ben daarom blij met mijn concertregistraties op dvd en bluray, herkijk de meeste regelmatig maar moet zeggen dat veel 90s titels op bluray op een moderne tv ook niet echt kijkbaar meer zijn, echt onscherp en blurry. Introducing the Band van Suede is zo’n titel.

    En voorbeelden van concerten (meestal recente titels maar soms ook wat oudere) die te streamen zijn: Amazon prime heeft o.a. concerten van Coldplay, Toto, Rammstein, Pearl Jam, Rolling Stones, Pink. Niet echt mijn muziek maar ze bieden het wel aan. En Netflix heeft oa Shawn Mendis, Taylor Swift en Bruce Springsteen on Broadway en HBOmax The Weeknd.
    Laatst aangepast door Oakey : 01-08-2023 om 16:29
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Als fan van Alice Cooper en Marillion (wel groot verschil) heb ik weinig te klagen. Er komen van beide met regelmaat zeer fraaie concerten uit op blu ray.
    Voor zowel Marillion als Fish hoor je me niet klagen... net nog de CD+Blu-ray van 13th Star besteld
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #231

    Standaard

    Er komen nog eens 2 concert blurays aan: Bryan Adams en Willie Nelson krijgen binnenkort een release.

  7. #232

    Standaard

    Aangekondigd voor 10 mei 2024: Queen Rock Montreal & Live Aid 4K Blu-ray

    Bron: blu-ray.com: https://www.blu-ray.com/news/?id=34184

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Aangekondigd voor 10 mei 2024: Queen Rock Montreal & Live Aid 4K Blu-ray

    Bron: blu-ray.com: https://www.blu-ray.com/news/?id=34184
    Ik heb het gezien...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #234

    Standaard

    Peter Gabriel: Back to Front - Live in London 4K Blu-ray

    Bron: blu-ray.com: https://www.blu-ray.com/news/?id=34234

  10. #235

  11. #236

    Standaard

    Bluray audio's zijn er wel steeds meer, ik heb deze besteld net, ook met Dolby Atmos

    Maar ik blijf bluray of 4K UHD video een mooi medium vinden voor een concertfilm, en daarvan komen er echt te weinig uit.
    Live in Copenhagen van de Pet Shop Boys verwacht ik wel op bluray ergens in de zomer aangezien die ook een bioscooprelease heeft gehad.

    Op veel andere titels blijft het wachten.
    Laatst aangepast door Oakey : Vandaag om 09:16
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •