Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 234 worden weergegeven.

Discussie: Muziek Blu-Rays

  1. #176

    Standaard

    Madonna - MDNA World Tour (6 september)
    9200000018521844.jpg
    Verschijnt ook als DVD, DVD+2CD en als 2CD. Helaas niet als BD+2CD.



    1. Virgin Mary (Intro)
    2. Girl Gone Wild
    3. Revolver
    4. Gang Bang
    5. Papa Don't Preach
    6. Hung Up
    7. I Don't Give A
    8. Best Friend (Video Interlude)
    9. Express Yourself
    10. Give Me All Your Luvin'
    11. Turn Up the Radio
    12. Open Your Heart / Sagarra Jo
    13. Masterpiece
    14. Justify My Love (Video Interlude)
    15. Vogue
    16. Erotic / Candy Shop
    17. Human Nature
    18. Like a Virgin Waltz
    19. Love Spent
    20. Nobody Knows Me (Video Interlude)
    21. I'm Addicted
    22. I'm a Sinner
    23. Like a Prayer
    24. Celebration

  2. #177

    Standaard

    Werner, je hebt PM. Je vindt ze ook wel op eBay, ik heb hem hier gekocht, via email in het Engels met de aanbieder gecommuniceerd.
    Laatst aangepast door Oakey : 25-08-2013 om 17:28

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Madonna - MDNA World Tour (6 september)
    9200000018521844.jpg
    Verschijnt ook als DVD, DVD+2CD en als 2CD. Helaas niet als BD+2CD.

    Deze gaat meteen in de pre-order.

    Inderdaad jammer dat het altijd DVD-CD-combi's zijn, nooit BD-CD-combi's. Gelukkig is de 2CD ook los te krijgen (hoewel ik nog wel even wacht op een prijsdaling daarvan, zo boeiend vind ik de muziek zonder video van die Madonnaconcerten nooit).
    Laatst aangepast door Oakey : 25-08-2013 om 17:29

  4. #179

    Standaard

    Madonna MDNA World Tour bluray binnengekomen vanuit Amazon in Duitsland (bestel daar zelden, maar was in dit geval goedkoper dan bij Amazon UK), maar nu blijkt dat er sprake is van een masteringfout en dat in Nederland de release is uitgesteld. Lees de reviews op amazon.de. Er staat nu ook een waarschuwing bij: Wichtiger Hinweis zum Produkt: Kunden haben uns auf möglicherweise eingeschränkte Bildqualität von Madonna - MDNA World Tour hingewiesen. Wir sind im Moment dabei, dies zu prüfen.

    Heb hem net bekeken en ziet er inderdaad niet uit, een soort geüpscalede DVD met veel grain en schokkerige passages. Geluid is ook beroerd. Of het zo hoort of niet, hij gaat meteen retour.
    Balen want dit gaat weer tijd en moeite kosten...
    Laatst aangepast door Oakey : 08-09-2013 om 22:28

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Madonna MDNA World Tour bluray binnengekomen vanuit Amazon in Duitsland (bestel daar zelden, maar was in dit geval goedkoper dan bij Amazon UK), maar nu blijkt dat er sprake is van een masteringfout en dat in Nederland de release is uitgesteld. Lees de reviews op amazon.de. Er staat nu ook een waarschuwing bij: Wichtiger Hinweis zum Produkt: Kunden haben uns auf möglicherweise eingeschränkte Bildqualität von Madonna - MDNA World Tour hingewiesen. Wir sind im Moment dabei, dies zu prüfen.

    Heb hem net bekeken en ziet er inderdaad niet uit, een soort geüpscalede DVD met veel grain en schokkerige passages. Geluid is ook beroerd. Of het zo hoort of niet, hij gaat meteen retour.
    Balen want dit gaat weer tijd en moeite kosten...
    Hoi,

    Ik heb hetzelfde met mijn Blu-ray, zie screenshots hieronder.
    Afgelopen donderdag 5 september stond er op nu.nl dat Universal het product had teruggehaald omdat er een fout in zat. Wat voor een fout is niet bekend.
    Hetzelfde mailde mijn contactpersoon bij Universal Music Nederland (ik beheer de Nederlandse Madonna Fanclub).

    Tot mijn verbazing kreeg ik op vrijdag via bol.com toch de blu-ray binnen. Fame Megastore in Amsterdam had WEL de bluray, 2-CD en DVD+2CD ontvangen!

    Namens de fanclub heb ik Universal al gemaild maar zit nog op antwoord te wachten wat er aan de hand. Een VHS videoband is onderhand nog beter zei een fan op ons forum en ik kan hem ongelijk geven

    afbeelding-bluray-kwaliteit.jpg
    GertJan

  6. #181

    Standaard

    Ik begin nu toch ook weer te twijfelen, want op dit forum worden nog vele ergere screenshots getoond. Bij mij is het vooral veel grain hier en daar, wat GertJan ook laat zien. En het geluid klinkt weliswaar vrij dun met weinig bas en vooral uit de center speaker, maar bij mij is er geen sprake van ontbrekende rechterkanalen zoals op het bluray.com-forum.

    Wellicht dat het dan toch zo hoort? Kylie X zier er net zo grainy uit trouwens. Ik wacht denk ik toch even de reviews af. Heb wel al de retourprintjes liggen om de zaak terug te sturen naar amazon.de

    Zijn er anderen die deze uitgave (Duits of NL) al in huis hebben?

  7. #182

    Standaard

    Ik zag vandaag een BR staan van het 2013-concert van Guus Meeuwis in Eindhoven (G-concert). Heeft iemand die al? Hoe is de BR?

  8. #183

    Standaard

    Net uit:
    - Marillion - Brave Live 2013 (http://marillion.com/news/newsitem.htm?id=331)

    Binnenkort:
    - Black Sabbath - Live... Gathered in their masses (http://www.blacksabbath.com/)
    - Rush - Clockwork Angels Tour (http://www.rush.com/clockwork-angels...g-november-19/)
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  9. #184

    Standaard Roxette: Live Travelling The World



    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 19-03-2014 om 20:05
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #185
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ooooo super Marcel, daar moet 'k ook maar eens achteraan.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ooooo super Marcel, daar moet 'k ook maar eens achteraan.
    Vandaag deze Blu-ray bekeken (vooralsnog alleen het concert) en het is een beetje een 'mixed bag'. Het concert is beter dan ik verwacht had en de stemmen van Marie Fredriksson en Per Gessle hebben de tand des tijds redelijk goed doorstaan. Het is een energiek optreden voor een zeer enthousiast publiek. Het geluid is prima gemixt en er is weinig op af te dingen.
    Helaas laat de beeldkwaliteit nogal wat te wensen over. Sommige shots zijn haarscherp, maar worden afgewisseld met beelden die volledig out of focus zijn of onscherp zijn. En niet af en toe, maar voortdurend. Alsof de autofocus van de camera's niet goed functioneert of de cameramensen niet weten hoe ze met de apparatuur om moeten gaan. Iets wat ik al vaker heb gezien, ook bijv. bij de Blu-ray En Vivo Desde Paris (Live From Paris) van Shakira.
    Daarnaast hebben een aantal cameramensen duidelijk last van Parkinson, want ze slagen er maar niet in om de camera langer dan een paar seconden stil te houden. De regisseur vond het verder kennelijk nodig om zowat iedere 2 seconden een beeldwissel toe te passen, wat het kijken heel onrustig maakt. De dynamiek hoort van het podium te komen, niet van de camera's. Maar sommige concertregisseurs schijnen dat maar niet te willen begrijpen. Ook de afwisseling van kleur- en zwart-wit opnames kon me niet echt bekoren. Kleur is sowieso een issue bij deze Blu-ray want het podium wordt afwisselend door de primaire kleuren rood, groen en blauw verlicht, waardoor het geheel erg koel en kaal aan doet. Zwartwaarden zijn daarentegen wel weer erg goed over het algemeen.
    Jammer, het blijft kennelijk moeilijk om een concert goed in beeld te brengen.
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 24-04-2014 om 20:14
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #187

    Standaard

    Die beeldwisselingen vielen me ook op. Als ik persoonlijk een concert wil zien dan wil ik de artiest zien met beelden van publiek wat een toevoeging heeft.

  13. #188
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bedankt voor de review Marcel , wel jammer van de mindere beeld kwaliteit. Maar deze komt er vroeg of laat toch wel eens een keertje in hier.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #189

    Standaard

    Volgens berichten zou Warner bezig zijn met bluray/dvd-uitgaves van Blond Ambition, The Virgin Tour en The Girlie Show van Madonna. Weet iemand hoe het hier mee staat? Volgens mij is er sinds deze oude berichten uit 2011 weinig gebeurd of gemeld.

    Ben wel benieuwd, maar volgens mij zijn deze alle drie op SD video geschoten, dus wat daar van over blijft op BD is de vraag. Maar ik zou al blij zijn met een SD bluray van deze concerten.
    Laatst aangepast door Oakey : 26-04-2014 om 15:48

  15. #190

    Standaard America: Live In Chicago (2005)



    America: Live In Chicago (2005)

    Video
    Codec: MPEG-4 AVC
    Resolution: 1080i
    Aspect ratio: 1.78:1
    Region free

    Audio
    English: DTS-HD Master Audio 5.1
    English: LPCM 2.0

    Playlist
    Riverside
    Ventura Highway
    You Can Do Magic
    Don't Cross The River
    Daisy Jane
    The Last Unicorn
    I Need You
    Head And Heart
    Till The Sun Comes Up Again
    Tin Man
    Muskrat Love
    The Border
    Woman Tonight
    Only In Your Heart
    California Dreamin'
    Lonely People (with Christopher Cross)
    Sandman
    Sister Golden Hair
    All My Life
    A Horse With No Name


    Blu-ray review


    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #191

    Standaard

    Voor de Toto-fans met een grote geldbuidel: verschenen op Blu-ray (Bron: blu-ray.com)



    Toto: 35th Anniversary Tour - Live In Poland (2013)
    DeLuxe Edition

    Video
    Codec: MPEG-4 AVC
    Resolution: 1080i
    Aspect ratio: 1.78:1
    Original aspect ratio: 1.78:1

    Audio
    English: DTS-HD Master Audio 5.1
    English: LPCM 2.0

    Subtitles
    English, French, Spanish, German, Polish
    Note: Bonus material only

    Discs
    50GB Blu-ray Disc
    Four disc set (1 BD, 1 DVD, 2 CD's)
    DVD copy

    Packaging
    Custom
    Figure/replica/props/memorabilia included

    Playlist


    • Intro 13
    • On the Run/Child's Anthem/Goodbye Elenore Medley
    • Goin' Home
    • Hydra
    • St. George and the Dragon
    • I'll Be Over You
    • It's a Feeling
    • Rosanna
    • Wings of Time
    • Falling in Between
    • I Won't Hold You Back
    • Pamela
    • 99
    • The Muse
    • White Sister
    • Better World
    • Africa
    • How Many Times
    • Stop Loving You
    • Hold the Line
    • Home of the Brave (Encore)


    This Deluxe Edition comes housed in a hardback book full of better than average liner notes, lots of photos of the band and along with the Blu- ray, 2 bonus CDs, as well as a DVD version of the concert.

    2 bonus CDs
    offer the entire show spread across two CDs:

    CD 1

    • Intro 13
    • On the Run/Child's Anthem/Goodbye Elenore Medley
    • Goin' Home
    • Hydra
    • St. George and the Dragon
    • I'll Be Over You
    • It's a Feeling
    • Rosanna
    • Wings of Time
    • Falling in Between
    • I Won't Hold You Back
    • Pamela

    CD 2


    • 99
    • The Muse
    • White Sister
    • Better World
    • Africa
    • How Many Times
    • Stop Loving You
    • Hold the Line
    • Home of the Brave (Encore)


    Blu-ray review


    Prijs: $ 130 (!) (Amazon)

    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 03-05-2014 om 08:55
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  17. #192

    Standaard



    Vorige week de prachtige Blu-ray van deze beroemde Amerikaanse band bekeken en beluisterd.
    Zij beleefden het beste periode in de jaren 70 en braken door met de klassieker "A Horse With No Name". Vele andere juweeltjes zouden volgen.

    Al hun hits zijn op deze Blu-ray verzameld en worden in een intieme setting live ten gehore gebracht.
    Zelfs na 40 jaar heeft America nog niets aan glans ingeboet en klinkt het allemaal nog steeds voortreffelijk en zeer geïnspireerd.

    De registratie van dit concert is een verademing. Eindelijk een regisseur die de muziek centraal laat staan en niet wil laten zien hoeveel beeldwisselingen per seconde hij uit zijn hoed kan toveren. Verwacht ook geen spectaculaire lichtshow, maar kijk, luister en geniet. Zo hoort een muziek Blu-ray te zijn.
    Beeld is prachtig: scherp, goed contrast en fraaie kleuren en over het geluid niets dan goeds. Kortom, een echte aanrader voor wie van dit soort muziek houdt.

    Voor een indruk van het concert, bekijk het onderstaande YouTube-filmpje. Vanwege copyright wordt het gespiegeld afgespeeld:

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #193

    Standaard

    Weer een sof; de nieuwe live-video van Depeche Mode Live in Berlin verschijnt alleen op DVD
    De deluxe edition bevat weliswaar een bluray, maar die bevat enkel de audio van het album Delta Machine in 5.1
    http://www.blu-ray.com/news/?id=15184

    Weer de zoveelste muziekuitgave die alleen op dvd verschijnt en niet in HD op bluray...

    Depeche-Mode-Live-in-Berlin.jpg

    Ook nog steeds geen berichten over een blurayuitgave van Roger Waters' The Wall
    Roger-Waters-The-Wall-Movie1.jpg

    En de David Lynch' film Duran Duran's Unstaged lijkt voorlopig alleen als (SD?) download te verschijnen op iTunes....
    http://www.duranduran.com/wordpress/...-to-uk-itunes/
    1408657060000-duran-duran-unstaged-david-lynch-1-.jpg
    Laatst aangepast door Oakey : 22-10-2014 om 21:28

  19. #194

    Standaard

    Depeche Mode laat de bluray fans in de kou staan tot ook mijn grote ergernis.
    Coldplay daarentegen toont hoe het wel moet, hun nieuwe ghost stores live 2014 verschijnt zowel in een CD/DVD versie als een CD/BLU versie.

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Depeche Mode laat de bluray fans in de kou staan tot ook mijn grote ergernis.
    Coldplay daarentegen toont hoe het wel moet, hun nieuwe ghost stores live 2014 verschijnt zowel in een CD/DVD versie als een CD/BLU versie.
    Deze is er toch

    Beeld is prima, geluid valt wat tegen ..
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Deze is er toch
    Ja, maar er is alweer een tour na...
    Ik vind het beeld van Tour of the Universe trouwens niet geweldig en ik houd niet van letterboxbeeldformaat voor direct-to-video releases.

  22. #197

    Standaard

    Op 24 november komt Biophilia Live van Björk uit op Blu-ray/2CD, DVD/2CD en DVD/3LP. Ik heb de registratie al in de bioscoop gezien en deze is zeer de moeite waard.


  23. #198

    Standaard Shania Twain: Still The One (Live From Vegas) | 2014



    Nu uit op Blu-ray: Shania Twain: Still The One (Live From Vegas)

    Tracklist:

    • 1. Opening
    • 2. I'm Gonna Getcha Good!
    • 3. You Win My Love
    • 4. Don't Be Stupid (You Know I Love You)
    • 5. Up!
    • 6. The Good, The Bad And The Sexy (Interlude)
    • 7. I Ain't No Quitter
    • 8. No One Needs To Know
    • 9. Whose Bed Have Your Boots Been Under?
    • 10. Any Man Of Mine
    • 11. Shania Style (Interlude)
    • 12. That Don't Impress Me Much
    • 13. Honey, I'm Home
    • 14. (If You're Not In For Love) I'm Outta Here!
    • 15. Shania Memories (Interlude)
    • 16. Carrie Anne
    • 17. Come On Over
    • 18. Love Gets Me Every Time
    • 19. Rock This Country!
    • 20. Today Is Your Day
    • 21. Black Horse, White Horse (Interlude)
    • 22. You're Still The One
    • 23. From This Moment On
    • 24. Red Storm (Interlude)
    • 25. Man! I Feel Like A Woman!
    • 26. Rock This Country! (Live From Calgary)


    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 13-03-2015 om 16:58
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #199

    Standaard A MusiCares Tribute To Carole King

    Op 23 juni 2015 verschijnt een bijzonder optreden met en voor Carole King op Blu-ray in de VS:



    A MusiCares Tribute To Carole King

    On January 24, 2014, Carole King was honored as the 2014 MusiCares® Person of the Year. At a gala event in Los Angeles, Carole and a cast of superstar guests performed some of the quintessential songs from her renowned and celebrated career.
    Proceeds from the sale of this product will provide essential support for MusiCares®, which ensures that music professionals have a place to turn in times of financial, medical and personal need.


    Songlist:

    "Hi-De-Ho (That Old Sweet Roll)" - LeAnn Rimes and Steven Tyler
    "So Far Away" - P!nk and Paul Mirkovich
    "I Feel The Earth Move" - Train
    "You’ve Got A Friend" - Lady Gaga
    "It’s Too Late" - Gloria Estefan
    "Love Makes The World”/ “Where Is The Love?" - will.i.am and Leah McFall
    "Beautiful "- Sara Bareilles, Zac Brown, Jason Mraz, and Raining Jane
    "Way Over Yonder" - Merry Clayton, Lisa Fischer, Judith Hill, and Darlene Love
    "Where You Lead" - Jesse & Joy
    "Crying In The Rain" - Miguel and Kacey Musgraves
    "(You Make Me Feel Like) A Natural Woman" - Alicia Keys
    "Been To Canaan" - Jennifer Nettles
    "I’m Into Something Good" - Amy Grant
    "It Might As Well Rain Until September" - Miranda Lambert
    "One Fine Day" - Martina McBride
    "Up On The Roof" - James Taylor
    "Home Again" - Carole King, Moez Dawad and Ahmad A. El Haggar
    "Sweet Seasons" - Carole King and James Taylor
    "Hey Girl" - Carole King and James Taylor
    "Will You Love Me Tomorrow" - Carole King and James Taylor
    "Jazzman" - Carole King and Tom Scott


    Speelduur:
    ca 60 min
    Regiocode:
    A (?)

    Bron:
    Shout Factory
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #200

    Standaard

    Deze heb ik vandaag gekocht bij MM Antwerpen, gelukkig zijn mijn bovenburen vanavond niet thuis.


Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •