Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 170 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    dank heren!

    ga eens bij de MM kijken. dvdinfo was redelijk positief namelijk!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #77

    Standaard

    Gangs of New York zou volgens een member van Blu-Ray.com ook goed zijn. Qua beeld beter dan de reeds bestaande versies (Franse/Duitse/US). Ook geluid zou goed klinken. Technische specs heeft hij niet gepost, maar uiteraard heb ik hierom wel gevraagd.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Se7en is wel goed dus?
    Ik vond hem erg goed. Het is wel een vrij donkere film, dus het "HD-gehalte" is niet altijd even duidelijk.

  4. #79

    Standaard

    heb hem hoor, €12,99 net als alle andere RCV'ers bij MM Arnhem!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #80

    Standaard

    Ik heb het topic door gelezen maar even voor mijn beeld vorming betekend 1080i ook automatische PAL speedup?

  6. #81

    Standaard

    Hangt er vanaf of het 1080i/60 of 1080i/50 is.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Gister gekeken mooi beeld niks negatiefs op aan te merken en HD audio geluid is ook in orde ZEKER de moeite waard voor 15 euro. Van mij mogen ze dit vaker doen voor die prijs, dan maar geen extra's maar wel goede beeld/geluidskwaliteit en de juiste beeldverhouding.

    Even tussendoor: Is Resident Evil Extinction hier echt 1080i??? Dat is echt werkelijk ongeloofelijk... ben ik blij dat ik de US BD box heb.

    ok thanks! hij is inmiddels onderweg, ik ben benieuwd
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Waar en voor hoeveel is Se7en overigens te halen?

    Pricewatch????
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #84

    Standaard

    Er is nog geen pricewatch volgens mij search...moet de vraag toch ergens kwijt...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #85

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal b Bekijk bericht
    Ik heb "we were soldiers" gekocht en vluchtig bekeken en moet zeggen dat hij er stukken beter uitzag dan mijn oude dvd.
    en hoe is het geluid ? dit is een film met volgens mij de meeste bommen/schoten ooit, perfect geluid is cruciaal

    heb de HD-dvd variant, vroeg me af of de BR een upgrade is
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    en hoe is het geluid ? dit is een film met volgens mij de meeste bommen/schoten ooit, perfect geluid is cruciaal

    heb de HD-dvd variant, vroeg me af of de BR een upgrade is
    Kan niet vergelijken met de HD-dvd variant, maar geluid is gewoon erg goed.
    "Succes isn't overnight, every day you get a little better than the day before, it all adds up"

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marko Heins Bekijk bericht
    Seven en Jacky Brown ook vluchtig bekeken gisteren (op groot scherm) en beiden zijn gewoon goed, want komen zeer dicht bij de theatrical prints die ik ervan heb gezien. Gewoon goede uitgaven. De verschillen met de dvd's zijn echt wel groot te noemen, al geloof ik graag dat dit op een kleiner scherm minder opvalt.
    De Poolse (.) uitgave schijnt toch behoorlijk tegen te vallen volgens:
    http://bluray.highdefdigest.com/2288/jackiebrown.html
    Heeft RCV een andere master?
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #89

    Standaard

    Bespreking van We Were Soldiers op Kalibravo: http://www.kalibravo.nl/Default.asp?Page=80

    Een positieve review. Die gaat er dus nog wel komen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #90

    Standaard Gangs of New York RCV

    Tegenvallende transfer, haalt het bijvoorbeeld niet bij Kill Bill ook van RCV. Bijna niets beter dan de DVD ge-upscaled, wel in origineel 2:35 formaat....
    M.a.w. ik had deze Blu-ray niet gekocht als ik dit had geweten.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Tegenvallende transfer, haalt het bijvoorbeeld niet bij Kill Bill ook van RCV. Bijna niets beter dan de DVD ge-upscaled, wel in origineel 2:35 formaat....
    M.a.w. ik had deze Blu-ray niet gekocht als ik dit had geweten.
    de amerikaanse en engelse uitgaven van Gangs of New York zijn ook heel slecht. Volgens mij werkt iedereen vanaf dezelfde slechte master. Ik heb zelf de engelse. Overigens is die wel duidelijk beter dan de dvd.
    Laatst aangepast door bureaulamp : 09-09-2009 om 16:47

  17. #92

    Standaard

    Heb je de UK uitgave van Gangs of NY? Heb die namelijk onlangs gezien en zie absoluut niet in wat er zo slecht aan is?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #93

    Standaard

    Er schijnt extreem veel edge enhancement toegepast te zijn...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Er schijnt extreem veel edge enhancement toegepast te zijn...
    Klopt, ik vond hem erg slecht. Had hem dan ook verkocht.. (Aan Patrick?)
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  20. #95

    Standaard

    American History X heeft in ieder geval de correcte originele beeldverhouding 1.85:1 (info IMDB). Wel veel grain, maar goede diepte. Moet 'm nog kijken, was alleen even aan het checken.
    (op de hoes staat foutief 2.35:1)
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #96

    Standaard

    Dus als ik het zo allemaal lees is dus 60% van de deze release's rare handel ( lees: Verkeerde beeld / niet goed geluid )) en de rest is dus nog goed acceptabel.


    Mmm, mag RCV toch weleens achter zijn oren krabbelen.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Dus als ik het zo allemaal lees is dus 60% van de deze release's rare handel ( lees: Verkeerde beeld / niet goed geluid )) en de rest is dus nog goed acceptabel.


    Mmm, mag RCV toch weleens achter zijn oren krabbelen.
    Real Crappy Versions werd het op dit forum niet voor niets genoemd.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  23. #98

    Standaard

    Als ik de recensie van SEVEN lees, maak ik daauit op dat het geen goede transfer is.

    Er staat duidelijk "De eindscène, die als enige min of meer bij natuurlijk daglicht is geschoten, bewijst nochtans het tegendeel."

    Niet echt overtuigend daar het overgrote deel in het donker is en daarvoor zeggen ze "look and feel van de film moet misschien even wennen, met name het gebrek aan geprononceerde kleuren en de ruwe montage zouden wel eens kijkers op het idee kunnen brengen dat het hier om een derderangstransfer gaat."

    Ik ben dus niet overtuigd, ook al kost deze versie maar 15 euro laat ik hem toch schieten. De dvd voldoet nog prima.

  24. #99

    Standaard

    Hoe is de kwaliteit van Hairspray?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse Bekijk bericht
    Als ik de recensie van SEVEN lees, maak ik daauit op dat het geen goede transfer is.

    Er staat duidelijk "De eindscène, die als enige min of meer bij natuurlijk daglicht is geschoten, bewijst nochtans het tegendeel."

    Niet echt overtuigend daar het overgrote deel in het donker is en daarvoor zeggen ze "look and feel van de film moet misschien even wennen, met name het gebrek aan geprononceerde kleuren en de ruwe montage zouden wel eens kijkers op het idee kunnen brengen dat het hier om een derderangstransfer gaat."

    Ik ben dus niet overtuigd, ook al kost deze versie maar 15 euro laat ik hem toch schieten. De dvd voldoet nog prima.
    De Blu-Ray van Se7en is echt een heel stuk beter dan de dvd! heb van de week even zitten vergelijken, maar voor mij krijgt de blu-ray een sore van 8,5 uit 10.

    Zeker voor die €15 een echte aanrader (als de extra's je niets uitmaken
    Epson TW-3200
    Onkyo TX-SR 605 Receiver
    Onkyo BD 606 Blu Ray Speler

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •