De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard titellijst hdd schijf LG-RH387 opeens weg, wat te doen

    Ik heb twee weken geleden een LG dvd recorder met harde schijf (hdd) aangeschaft met het doel om familie- videobanden te digitaliseren en delen daarvan op dvd te gaan zetten.
    Bij het opnemen vanaf de video naar de hard disk (hdd) waren er geen problemen. Vele videobanden opgenomen en bewerkt (hoofdstukken, verdelen, delen wissen etc.) en titels gegeven. Kortom aardig wat uren werk! De HDD schijf van de videorecorder had nog ruim 70% vrije ruimte!
    Vandaag - tijdens het 'opslaan' van markers bij een bewerking van een titel - zijn opeens ALLE titels verdwenen. Foutmelding luidt: 'geen titels opgenomen' ????
    Het lijkt alsof de hdd schijf ineens 'leeg' is maar volgens een icoontje elders in het menu is er wel ongeveer 30% opgenomen.

    Na opname van een nieuw stukje video geeft hdd titelmenu wel 'titel 1' maar al het voorgaand opgenomen werk is 'weg'.

    Komt dit probleem iemand bekend voor? Zo ja, hoe de hdd schijf te benaderen: is deze op een of andere manier in te lezen en te kopieeren??

    Ik hoor het graag want op deze manier zijn er vele uren werk voor niets geweest en kunnen anderen dit ook overkomen.

  2. #2

    Standaard

    het lukt mij niet om via handleiding lg 387h harddiskopnamen te maken

    wie kan mij op eenvoudige wijze instrueren hoe ik dit stap voor stap moet doen/ als er iemand in apeldoorn woont, misschien afspraak maken om mij te helpen?

    zelfde probleem met opnemen via schijfje

    dank voor reactie

    henk

  3. #3

    Standaard

    ik zou gewoon bellen met LG

    ik kan de filmbestanden wel terughalen, maar het staat in koppeling met te codering van LG zelf

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •