Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 135 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Exorcist blu-ray

    We moeten er nog een jaar op wachten, maar dan verschijnt The Exorcist op blu-ray. Zowel de bioscoopversie als de "Version You've Never Seen" staan erop.

    Exorcist Blu-ray Coming in 2010 with Both Cuts

    Home Media Magazine publisher and editorial director, T.K. Arnold, has revealed in his blog that William Friedkin's 'The Exorcist' will be released on Blu-ray "in time for Halloween 2010". This edition will feature a new restoration, including both the 1973 theatrical version and the "version you've never seen" from 2000.

    The transfers were completed in July, under the supervision of Friedkin and director of photography Owen Roizman, who had had opposing views early this year over Friedkin's new color-timing of 'The French Connection' for its Blu-ray release.

    As we reported earlier this month, 'The Exorcist' was one of the titles, along with 'Caddyshack' and 'Doctor Zhivago' to stop being sold on DVD from September 4 to bolster demand for the upcoming Blu-ray editions.

    Bron: www.blu-ray.com.

  2. #2

    Standaard

    Nice, komt zeker in mijn collectie.

  3. #3
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Jeugd sentiment/trauma
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #4

    Standaard

    Linda Blair en unox erwtensoep eindelijk in hd... geil.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Iets met Jezus en de letter F.... Zo deze smiley is op zijn plaatst
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    As we reported earlier this month, 'The Exorcist' was one of the titles, along with 'Caddyshack' and 'Doctor Zhivago' to stop being sold on DVD from September 4 to bolster demand for the upcoming Blu-ray editions.
    Dat wist ik niet. Da's dan mooi want dan heb ik nog wel een paar leuke collectors items liggen.

    Ik hoop dat ze bij The Exorcist dan niet aan de kleuren gesleuteld hebben zoals ze dat bij The French Connection deden.

  7. #7

    Standaard

    Kijk, dat is nog eens goed nieuws. Exorcist, veruit mijn favoriete horror allertijden... die BR komt er 100% zeker in!

  8. #8

    Standaard

    Erg goed nieuws dit. Heb de ''never before version'' jaartje terug gekocht en eindelijk de film toen gezien. Was echt nasty, maar zeker een upgrade waard

  9. #9

    Standaard

    Er is in ieder geval een release-date voor de UK-editie: 25 oktober 2010.

    En er is ook een (enigszins voorspelbare) cover:


  10. #10

    Standaard

    Wat een simpele uitvoering....

    Deze film vraagt gewoon om een buste met ronddraaiend hoofd....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #11

    Standaard

    Er staat trouwens "25th anniversary" onderaan de cover. Ik vraag me af of dit niet gewoon een HD-versie is van de 25th anniversary DVD is die in 2000 uitkwam.

  12. #12

    Standaard

    Rechtsonder op de cover staat een dvd-logo en linksonder een oud BBFC-logo. Dit is dus gewoon de cover van de dvd in een blu-ray doosje en zeker niet de uiteindelijke cover van de blu-ray.
    Laatst aangepast door Frank : 05-06-2010 om 12:04

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Rechtsonder op de cover staan een dvd-logo en linksonder een oud BBFC-logo. Dit is dus gewoon de cover van de dvd in een blu-ray doosje en zeker niet de uiteindelijke cover van de blu-ray.
    Voor de duidelijkheid: de cover is afkomstig van Play.com.

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Schijnt net als The French Connection te zijn verkracht door Friedkin zelf. Hij scheen het nodig te vinden ook deze versie te voorzien van een geheel ander kleurenpalet in tegenstelling tot de originele uitvoering. The French Connection is daarom op Blu Ray niet om aan te zien. Er bleef niets over van de mooie kleurenstelling zoals te zien op de dvdversie. De cameraman was er ook zeker niet over te spreken. Zonde dat Friedkin er met zn takken aan moest zitten.

  16. #16

    Standaard

    Edit:

    Hier staat toch heel wat anders:

    Both the 1973 and the 2000 version will be featured in this new release!

    Better yet? Unlike The French Connection Blu-ray, which was supervised (and, subsequently, ruined) by William Friedkin without the input of director of photography Owen Roizman, both men will be working on the new transfer, which hopefully will be a faithful rendition of the original color palate

    Eerst maar eens zien en dan oordelen....
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 05-06-2010 om 13:29
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #17

    Standaard

    Dat Roizman er aan meewerkt was al bekend, maar beide versies op Blu-ray is erg goed nieuws. Hopelijk zit de Fear of God documentaire er ook nog bij, dan is het helemaal compleet.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #18

    Standaard

    Kan niet wachten de engste film ooit in HD!

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Anders ik wel...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Schijnt net als The French Connection te zijn verkracht door Friedkin zelf. Hij scheen het nodig te vinden ook deze versie te voorzien van een geheel ander kleurenpalet in tegenstelling tot de originele uitvoering. The French Connection is daarom op Blu Ray niet om aan te zien. Er bleef niets over van de mooie kleurenstelling zoals te zien op de dvdversie. De cameraman was er ook zeker niet over te spreken. Zonde dat Friedkin er met zn takken aan moest zitten.
    Dit is enigzins toch wel verontrustend nieuws als ik eerlijk moet zijn...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Dit is enigzins toch wel verontrustend nieuws als ik eerlijk moet zijn...
    Dit is al ontkracht, er is al bevestigd dat Roizman zelf aan de master van The Exorcist mee werkt en aangezien die de Blu-ray van The French Connection verschrikkelijk vond zal deze er ongetwijfeld beter uit zien.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ja, en?
    Niks en. Dat is gewoon extra informatie.

  24. #24

    Standaard

    Ik geef aan dat de de afbeelding gewoon de cover van de dvd in een blu-ray doosje is en dus niet de uiteindelijke cover en dan geef jij als reactie dat de afbeelding van Play.com komt. Dat is leuk, maar wat voegt het toe aan mijn reactie?

  25. #25

    Standaard

    Nu maar hopen dat een digibook is.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •