Pagina 15 van 23 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 570 worden weergegeven.

Discussie: Size Matters

  1. #351

    Standaard

    Veel plezier er mee wanneer nodig
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #352
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Mooie koptelefoon inderdaad. En wat je zelf al zegt, ik hou er ook niet van om met van die schelpjes op mn oren te zitten. Zo afgesloten..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #353

    Standaard

    Mooi Herman
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #354

    Standaard

    Mooi verslag Herman; ik heb laatst de Chromecast bij mijn broer gezien en het werkte prima!
    Jij als seriekijker zal genoeg te kijken hebben bij netflix, leef je uit !

  5. #355
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi verslag. Zelf heb ik geen chromecast, maar heb natuurlijk genoeg andere miracast en andere opties. Het valt en staat bij gebruiksgemak, dus dat het vrij makkelijk ging verbaast me niks. Welkom in de wereld van Netflix. Dat kan in het begin op een snoeppot lijken, zoveel te zien en ik maak daar meer gebruik van dan ik zo verwachten. Niks meer opstaan en de kast in duiken, gewoon vanaf je luie bank wat uitkiezen. De beeldkwaliteit is inderdaad prima en ik had het idee dat na de upgrade van het duurste abo de beeldkwaliteit toenam, maar dat kan ook suggestief zijn.

    Tja, Sense8, ik weet nog steeds niet wat ik ervan vind. Maar misschien maakt dat het wel uniek. Het voordeel van een betaalde optie is dat de Amerikaanse preutsheid ver te zoeken is en dat kan ik alleen maar toejuichen, ondanks dat ik af en toe echt een WTF-moment had. Misschien lag het er te dik op, maar het doet wel wat met je gedachten en dat kan niet van elke serie gezegt worden. Check ook even Daredevil, want die vond ik best goed.

    Veel plezier met your new goody.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 10-07-2015 om 12:33
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #356

    Standaard

    Mijn complimenten heb je !
    this is my boomstick!!!

  7. #357
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mooi lijstje.

    Ik heb ook altijd wel zo'n gedetailleerd en omvangrijk lijstje, echter sinds mijn laatste upgrade is die een heel stuk kleiner geworden. Satelliet eruit. HD DVD eruit, DVD eruit. HDMI-switch eruit. 360 eruit... Het is nog maar een bescheiden lijstje die eigenlijk alleen maar in mijn Pronto terug te vinden is. En in mijn onderschrift.

    Is het lijstje voorlopig klaar?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #358
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Internetverbinding 1: Ziggo - Kabel - max. snelheid 200 Mbit - onbeperkt - Bekabeld en Wifi - modem:
    Cisco EPC 3925
    Internetverbinding 2: Telfort - ASDL - max. snelheid 15 Mbit - onbeperkt - Bekabeld en Wifi -modem:
    ZyXEL P-2601HN-F1
    Internetverbinding 3: T-Mobile - GSM 4G - max. snelheid 120 Mbit - 6GB - enkel Wifi - "modem"/accesspoint:
    Samsung Note 3

    Indrukwekkend lijstje...
    Alleen 1 vraagje.. Waarom zoveel providers?
    Ik heb alleen aan ziggo 200Mbit genoeg..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #359

    Standaard

    Twee providers = altijd online (als het goed is)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #360
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Twee providers = altijd online (als het goed is)
    Ben ook altijd online.. Dus waarvoor?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  11. #361

    Standaard

    Je bent lekker op dreef met netflix zie ik . Moet je eens kijken wat je hebt bespaard.....als je al die series had moeten kopen.

    Ikzelf heb netflix vanaf de eerste dag dat het beschikbaar was, en heb maar zelden storingen gehad (even afkloppen). Een ander (logisch) nadeel is dat de series die niet een netflix original zijn, vaak 1 of 2 seizoenen achterlopen. Maar ja, je kan niet alles hebben. Het gebruikersgemaak is echt enorm groot, als mijn kinderen van 6 er soepel mee kunnen werken, dan weet je dat het makkelijk is .

    Je kan trouwens wel gewoon voor- en achteruit spoelen. Dat werkt prima. Geen idee hoe dat gaat met chromecast, maar op mijn TV en PS3 (en WiiU) werkt het gewoon met de voor- en achteruit knopjes op de afstandsbediening (ik heb ook een afstandsbediening voor de PS3 naast de controler). Je krijgt dan onderaan het beeld van die schermpjes, zodat je kunt zien waar je zit. Ik spoel bijvoorbeeld meestal het intro van de serie door, of de samenvatting van het voorgaande.

  12. #362

    Standaard

    Wat lees ik nu allemaal.
    Ben even op vakantie geweest en dan lees ik dit.
    Ben jij nu ook al de moordenaar aan het worden om de fysieke drager om zeep te helpen door netflix te gebruiken.

    Moet er niet aan denken om mijn setup dit aan te doen,
    Je mag lullen wat je wilt maar bluray blijft in kwaliteit toch beter dan streamen.
    Ook series wil ik zien op de hoogste kwaliteit anders kan ik beter ookmaar zo n 1x plastic wegzooi setje kopen.

    Tja ieder zijn ding, maar voor mij helemaal niets.

  13. #363
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Toch zal je best verbaasd zijn van de kwaliteit. Het is gewoon leuk voor dingen die je anders nooit kijkt (kan kijken) of koopt. En ik ben ook een zeikert qua beeldkwaliteit. Overigens irriteer me af en toe ook aan de vaste mediums, waar bijvoorbeeld weer eens een Dolby Atmos-track mist of dat ze er überhaupt veel uitbrengen. Mijn setje mag dus best wat van Netflix tonen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #364

    Standaard

    Ja ik ben toch ook van mening dat een film op Netflix niet kan tippen aan een Blu-ray.
    Ook het aanbod aan films vind ik maar matig.

    Ben je gek op series en wil je niet veel uit geven dan zal het wel top zijn maar niet voor mij.

  15. #365

    Standaard

    Laat ik het zo zeggen.
    Als we allemaal overstappen op streamem heeft onze mooie hobby totaal geen zin meer.

    Hebben we niets meer om naar uit te kijken,geen mooie steelbooks meer enz.
    Dit maakt het voor mij nog steeds leuk om te verzamelen anders wordt het kijken om het kijken en dat kan toch niet de bedoeling zijn

    Dan horen we allemaal bij de massa wat maakt dan nog het verschil?

  16. #366

    Standaard

    Blij dat je weer beter bent.
    Je kan het nog zo leuk brengen zolang je het zelf maar gelooft.
    Revolution en falling skies heb ik ook op bluray met goed beeld en geluid zo wil ik het ook zien.
    Ik ga niet voor de gemakzucht of het goedkopere kijken.
    Word tijd dat je zondag bij me komt want je dwaalt compleet af.
    Laatst aangepast door jamie. : 04-08-2015 om 22:06 Reden: typfouten

  17. #367

    Standaard

    Daar heb je met schijfjes geen last van zou jamie. zeggen Herman
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #368
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Op 29-7 beloofd om een terugkoppeling te geven over de koptelefoon oorkussens, bij deze:.....
    Knipperdeknip, lap tekst
    Heb je al die DTS Headphone:X-demo's beluisterd. Ik heb dat op die IBC-beurs gehoord gewoon via de tablet en dat klonk best heel goed.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Beamer:.....
    Knipperdeknip, lap tekst...
    Conclusie: je hebt in ieder geval het licht gezien.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Netflix:.....
    Met Netflix ben je van een aantal zaken afhankelijk, een tijd geleden was er een storing
    bij Ziggo en dan doet Netflix het ook niet.... de dienst zelf kan ook een storing hebben en
    ook de Chromecast wil wel eens vastlopen,
    En de hemel kan ook nog eens naar beneden vallen...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Netflix:.....
    Draaien beiden echter wel gelijktijdig op hetzelde netwerk, dan wordt het beeld bij
    beide toch wel zichtbaar minder. Ook moet je uitkijken met de bediening, anders heb
    je de kans dat je per ongeluk de Chromecast van de andere gebruiker aantikt en dat
    kan je dan wel eens niet in dank worden afgenomen.....
    Wat moet ik me daar bij voorstellen? Zitten jullie dan naast elkaar op de bank naar twee verschillende monitoren met allebei Chromecast te kijken en dat gaat wel eens goed fout in de sfeer?
    Soms kunnen apparaten meerdere afstandsbediening-code-sets hebben. Geen idee of Chromecast dat ook heeft.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Daar heb je met schijfjes geen last van zou jamie. zeggen Herman
    En waarschijnlijk ook nog zal doen!

  19. #369

    Standaard

    Ben nu met gotham bezig op bluray en ja ik hou van de schijfjes.
    Een serie met ontzettend veel diepte in het beeld en dito soundtrack.
    Nee, succes verder maar voor mij geen netflix.

  20. #370

    Standaard

    Moest vandaag een auto afleveren in duitsland ben toen tussendoor de duitse mediamarkt binnengewipt.
    Madmax fury road met dolby atmos meegenomen voor maar 12 euro.
    Ben zeer benieuwd.

  21. #371

    Standaard

    Net gezien.
    Oh oh, wat een geluidstrack, deze had ik je graag laten horen.
    Wie hiermee zijn ruimte niet kan laten trillen moet ernstig nadenken over zijn setup.
    Denderende auto s en explosies met een zinderend maar gecontroleerd laag maakt dit tot een feest.
    De atmos track is ruim aanwezig en het beeld geeft zoveel diepte en scherpte met mooie kleuren en zwarwaardes dat ik mij afvraag of het inderdaad nog beter kan met 4k.
    Wat een killer soudtrack met een broekspijp voelend laag.

  22. #372

    Standaard

    Subs zijn alleen in duits en engels.
    Maar voor 12 euro en ook nog eerder uit dan hier kan ik hier wel mee leven,
    Buitendat bevat deze film weinig dialoog het is 1 grote bombarie van actie.

  23. #373
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan zal ik snel even een paar berichten verwijderen...

    Een groot deel van je tikkend leven zit dus in DVD.nl.
    Gefeliciteerd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #374

    Standaard

    Claudio, you mean guy...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #375

    Standaard

    Heel veel sterkte voor jullie beide, ik hoop dat ik jullie zo een beetje kan helpen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 15 van 23 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •