Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 196 van 196 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Standjes, knopjes drukken. Hoezo saaie hobby...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #177

    Standaard

    Je bent het experimenteren vergeten
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  3. #178

    Standaard

    :veryfunny: :veryfunny:

    Hoe verbloem ik mijn darkroom. Noem het een ht kamer...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #179

    Standaard

    Hier een lijst met 7.1 titels.. Bron 7.1 films

    3:10 to Yuma
    The Arrival (Release date April 21st 2009)
    Bach: Orchestral Suites No.1, 2 & 3 / Tripelkonzert
    Bangkok Dangerous
    The Bank Job
    Be Kind Rewind
    Beethoven - Mendelssohn: Violin Concertos - Acoustic Reality Experience
    Belly
    The Bird with the Crystal Plumage
    Black Mask
    Busoni: Doktor Faust Blu-ray
    Chris Botti in Boston (Release date March 31st 2009)
    The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
    Circle of Iron (Release date May 19th 2009)
    The Condemned
    CSI: Crime Scene Investigation: The First Season Blu-ray (Release date May 19th 2009)
    Daddy's Little Girls
    Dark City
    Dead & Buried
    Delta Farce
    Disaster Movie
    Doctor Strange
    The Doors
    Dragon Tiger Gate
    The Eye
    Fast Company (Release date May 19th 2009)
    Fearless (Directors Cut)
    Ferruccio Busoni: Doktor Faust
    The Final Countdown
    The Forbidden Kingdom
    Giuseppe Verdi: La Traviata at La Scala
    The Golden Compass
    Good Luck Chuck
    Grieg - Piano Concerto / Symphonic Dances / In Autumn - Acoustic Reality Experience
    Hairspray
    Hannah Montana/Miley Cyrus: Best of Both Worlds Concert Tour
    Harold & Kumar Go to White Castle
    Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay
    Hellboy II: The Golden Army Universal
    Hellboy II: The Golden Army Collector's Edition
    House of a 1000 corpses
    House of Fury
    Hulk Vs.
    The Invincible Iron Man
    Ip Man
    Johann Strauss: The New Years Concert in Vienna - Acoustic Reality Experience
    Lady Cop & Papa Crook
    La Traviata at La Scala
    Lust Caution
    Meet the Browns
    The Midnight Meat Train
    Mr. Woodcock
    My Best Friend's Girl
    Next Avengers: Heroes of Tomorrow
    The Nightmare Before Christmas
    Nino Rota: Complete Music For Viola /Violin and Piano - Acoustic Reality Experience
    Oldboy
    The Orphanage
    Pan's Labyrinth
    Perhaps Love
    Pinocchio
    Protege
    Punisher: War Zone
    Rambo (2008)
    Red Cliff
    Red Cliff 2
    Repo! The Genetic Opera
    Run Fatboy Run
    Rush Hour 3
    Saw IV
    Saw V
    Secret
    Semi-Pro
    Shoot 'Em Up
    Shostakovich: Symphonies Nos. 5 & 9 - Acoustic Reality Experience
    Sleeping Beauty
    Space or Dream of Life
    Spatial Dynamics
    The Spirit (Release date April 14th 2009)
    Star Trek - The Original Series - Season 1 (Release date April 28th 2009)
    Star Trek: Motion Picture Collection: The Wrath of Khan, The Search for Spock, The Voyage Home, The Final Frontier, The Undiscovered Country (Release date May 12th 2009)
    The Stendhal Syndrome
    Step Into Liquid
    Tchaikovsky - Piano Concertos Nos. 1&3 - Acoustic Reality Experience
    Transporter 3
    Two Evil Eyes (Release date March 31st 2009)
    Ultimate Avengers
    Van Wilder
    Verdi: Rigoletto
    Vivaldi: L'Estro Armonico - The Best of Violin Concetros - Acoustic Reaity Experience
    W.
    Wagner: The Best of Overtures & Preludes - Acoustic Reality Experience
    Waiting...
    War
    The Warlords
    Weeds: Season Two
    Weeds: Season Three
    Weeds: Season Four (Release date June 2nd 2009)
    Witless Protection

    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Hier een lijst met 7.1 titels.. Bron 7.1 films

    The Chronicles of Narnia: Prince Caspian
    The Golden Compass
    Hellboy II: The Golden Army Collector's Edition
    The Orphanage
    Rambo (2008)
    Red Cliff
    Red Cliff 2
    Star Trek: Motion Picture Collection: The Wrath of Khan, The Search for Spock, The Voyage Home, The Final Frontier, The Undiscovered Country (Release date May 12th 2009)
    Weeds: Season Three
    Weeds: Season Four (Release date June 2nd 2009)


    Een paar die ik er heb, nog niet alles gezien, maar van de vetgedrukte kan ik zeggen dat mijn uitvoeringen niet beschikken over 7.1

    Ook van The Golden Compass kan ik zeggen dat niet alle uitvoeringen over 7.1 beschikken. (die van mij wel, maar die was van jou )

    Maar zo werkt bij mij bij LOTR het zogenaamde 6.1 DTS HD MA 6.1SE geluid ook niet, vraag me af bij wie nog meer niet, kreeg al te horen dat het aan mijn receiver zou liggen (al denk ik dat ik het niet echt zal missen, met DPL IIX gaat het ook ) Vraag me ook af wat ze nu weer moeten met zo'n nep 6e geval, DTS HD MA kan toch beschikken over de volle kanalen, waarom dan weer voor minder gaan?
    Have fun and enjoy your collection

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Simpel...
    De Dolby Prologic IIx/z movie aanzetten. De rest gaat vanzelf.
    Hij maakt van 2.0, 3.0, 5.1 heel mooi en gebalanceerd een 7.1 geluidsveld.
    Heb je THX op je receiver, dan kan die dat ook middels de THX Surround EX of Ultra2 Mode.
    Gevonden! Ik dacht dat dit een instelling was maar dat is dus niet zo. Wanneer je de DVD/TV/BR of om het even wat op zet moet je gewoon op de remote de Prologic indrukken en je kan genieten van een (gesimuleerde) 7.1.

    Tijdens het prutsen heb ik ook gevonden hoe je op het scherm van de receiver kan tonen wat soort audiotrack je afspeelt. Vroeger stond daar gewoon op wat mijn bron was zoals DVD/BR/...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  7. #182
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed zo.

    Bij mijn onkyo kan ik per input en soort digitaal/analoog signaal een standaard instelling maken. Bij mij heet dat input preference. Ik hoef dus nooit meer wat te wijzigen. Ongeacht ik bd, audio, sacd, tv kijk of ga gamen. Ik kan dan aangeven wat er bijvoorbeeld met DTS, DD of Multichannel moet gebeuren. Denk dat de Marantz ook wel zoiets heeft, maar weet dat natuurlijk niet zeker
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #183

    Standaard

    De instelling wordt onthouden. Dus eens ik Prologic heb aangezet voor die bron blijft het zo tot als je het weer veranderd...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  9. #184
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die heb ik ook als extra optie in dat bewuste rijtje bij de input instelling staan, maar het effect is hetzelfde. Als je het maar niet elke keer handmatig moet doen .
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #185

    Standaard

    Leuke eraan is dat je ook ziet wat de originele track is. Gisteren stond er bv DD + Prologic Movie op mijn schermpje. Zo kan je nog altijd goed zien wat het origineel is...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  11. #186
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Há, niet teveel naar je display kijken, anders mis je de film. :veryfunny:
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #187

    Standaard

    Ik heb een 5.1 opstelling
    - fronts: Dali Piano Noble
    - surrounds: Dali Piano Agile
    - center: Dali Piano Vocal
    - sub: Elac ...
    Voor de beeldvorming: Tijdens luisteren staan de fronts en surrounds ca. 4 meter uit elkaar, kijk/luisterpositie is op ca. 3 meter. Omdat de ruimte te groot is en de surrounds tegen de muur staan, moet ik de surrounds dan wel verschuiven, anders staan ze te ver uit elkaar. Vind ik geen probleem, als ik ze in de luisterpositie zou laten staan is de kans heeeeel groot dat de kids de surrounds omver lopen.

    Ik neig om uit te breiden naar 7.1 met:
    - surround backs: Dali Piano Ambient
    Gezien de vorm van de ruimte kan ik de surround backs echter niet permanent neerzetten/ophangen, maar wil ik ze bij gebruik ad-hoc neerzetten (achter de luisterpositie) en 'verstoppen' (vlakbij de fronts) als ik ze niet gebruik.

    Ik luister graag zoals het bedoeld is, en daarom staat de receiver (Denon AVR-1909) altijd op (Pure) Direct. BR-speler is met HDMI aan receiver verbonden, receiver met HDMI aan TV.

    Mijn vragen gaan eigenlijk over het al dan niet aangesloten houden van de surround backs als ze 'verstopt' zijn.
    - Als de bron 5.1 is en de surround backs zijn aangesloten, wordt dit dan vertaald naar 7.1? Aangezien de receiver op Pure Direct staat denk ik van niet, zou het ook niet willen. Klopt dat?
    - Als de bron 6.1 is en en de surround backs zijn aangesloten, wordt dit dan vertaald naar 7.1? Aangezien de receiver op Pure Direct staat denk ik van niet, zou het ook niet willen, maar wordt het dan wel vertaald naar 6.1 (surround backs mono). Klopt dat?
    - Probleem is waarschijnlijk ook de audiokalibratie. In 5.1 staan de surrounds iets achter de kijk/luisterpositie en bij 7.1 staan ze naast de kijk/luisterpositie. Is hier een oplossing voor?
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Ik heb een 5.1 opstelling
    - fronts: Dali Piano Noble
    - surrounds: Dali Piano Agile
    - center: Dali Piano Vocal
    - sub: Elac ...
    Voor de beeldvorming: Tijdens luisteren staan de fronts en surrounds ca. 4 meter uit elkaar, kijk/luisterpositie is op ca. 3 meter. Omdat de ruimte te groot is en de surrounds tegen de muur staan, moet ik de surrounds dan wel verschuiven, anders staan ze te ver uit elkaar. Vind ik geen probleem, als ik ze in de luisterpositie zou laten staan is de kans heeeeel groot dat de kids de surrounds omver lopen.

    Ik neig om uit te breiden naar 7.1 met:
    - surround backs: Dali Piano Ambient
    Gezien de vorm van de ruimte kan ik de surround backs echter niet permanent neerzetten/ophangen, maar wil ik ze bij gebruik ad-hoc neerzetten (achter de luisterpositie) en 'verstoppen' (vlakbij de fronts) als ik ze niet gebruik.

    Ik luister graag zoals het bedoeld is, en daarom staat de receiver (Denon AVR-1909) altijd op (Pure) Direct. BR-speler is met HDMI aan receiver verbonden, receiver met HDMI aan TV.

    Mijn vragen gaan eigenlijk over het al dan niet aangesloten houden van de surround backs als ze 'verstopt' zijn.
    - Als de bron 5.1 is en de surround backs zijn aangesloten, wordt dit dan vertaald naar 7.1? Aangezien de receiver op Pure Direct staat denk ik van niet, zou het ook niet willen. Klopt dat?
    - Als de bron 6.1 is en en de surround backs zijn aangesloten, wordt dit dan vertaald naar 7.1? Aangezien de receiver op Pure Direct staat denk ik van niet, zou het ook niet willen, maar wordt het dan wel vertaald naar 6.1 (surround backs mono). Klopt dat?
    - Probleem is waarschijnlijk ook de audiokalibratie. In 5.1 staan de surrounds iets achter de kijk/luisterpositie en bij 7.1 staan ze naast de kijk/luisterpositie. Is hier een oplossing voor?
    - Wanneer de bron 5.1 is en de opstelling 7.1, kun je de receiver de opdracht geven om geen gebruik te maken van na-bewerking als DPLIIx. Zo'n na-bewerking zal er nl. voor zorgen dat ook de 'surround-backs' signalen krijgen. Bij 'pure direct' en 5.1 zullen de 'surround-backs' dus niet gebruikt worden.
    - Bij gebruik van 6.1 bronnen zal het geluid van de 'surround-backs' zonder na-bewerking mono zijn en zal de scheiding van links en rechts verzorgd worden door de 'surrounds'. Vaak wordt bij 6.1 bronnen het kanaal voor 'surround-back' of 'rear-centre' weinig gebruikt en zal het daardoor niet zo snel als een beperking worden ervaren.
    - Voor een optimale audiokalibratie kun je de surrounds het beste op een plaats zetten tussen de 5.1 en 7.1 opstelling in. De receiver zal daardoor gemiddelde niveaus en vertragingen gebruiken. Als de 'surrounds' veel krachtiger zijn dan de 'surround-backs', dan kun je m.i. voor 7.1 dezelfde plaatsen gebruiken als voor 5.1. De 'surround-backs' zullen dan het gat tussen links en rechts mooier opvullen, zonder dat het ten koste zal gaan van de beleving.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  14. #189

    Standaard

    Bedankt!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Voor een optimale audiokalibratie kun je de surrounds het beste op een plaats zetten tussen de 5.1 en 7.1 opstelling in. De receiver zal daardoor gemiddelde niveaus en vertragingen gebruiken. Als de 'surrounds' veel krachtiger zijn dan de 'surround-backs', dan kun je m.i. voor 7.1 dezelfde plaatsen gebruiken als voor 5.1. De 'surround-backs' zullen dan het gat tussen links en rechts mooier opvullen, zonder dat het ten koste zal gaan van de beleving.
    De surrounds (Dali Piano Agile) zouden inderdaad een stuk krachtiger zijn; het zijn volwaardige zuilen (slagje kleiner dan de fronts Dali Piano Noble). De backs (Dali Piano Ambient) zijn boekenplankspeakers.

    Voor €300 excl. kabels best de moeite waard, toch?
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  15. #190

    Standaard

    Dat zuilen een wat hogere belastbaarheid hebben wil niet zeggen dat het geluid daarvan krachtiger is. Als de weergever(s) net zo groot is/zijn, wordt de extra belastbaarheid vaak alleen gebruikt voor de lagere frekwenties. Hierdoor klinkt een zuil wel voller, maar iets minder gedetailleerd dan een boekenplank-formaat luidspreker.

    De kracht van het geluid is dus afhankelijk van de aansturing en de bezetting van de luidspreker en dus niet alleen het formaat van de klankkast.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  16. #191

    Standaard

    Inmiddels heb ik de Dali Ambient speakers aangeschaft en aangesloten als achterspeakers (incl. Audyssey) zodat ik nu een 7.1 opstelling heb.

    Eerst heb ik getest met een stukje 3:10 to Yuma die 7.1 zou hebben. Ik heb daarvan de NL versie en kan niet kiezen voor een 7.1 spoor. Toch maar even aangezet en tijdens het kijken en voornamelijk luisteren was ik wat recensies van de blu-ray aan het lezen en zag ik dat de NL versie geen 7.1 zou hebben. Ik hoorde echter wel wat uit de achterspeakers komen. Kan iemand bevestigen dat de NL versie wel 7.1 heeft? Mijn receiver geeft het m.i. weer zoals op de bron staat. Ik heb dit verder getest met een multichannel SACD en stereo CD waarbij alleen de benodigde speakers meededen.

    Toen voor de zekerheid maar geswitched naar Prometheus waarvan zeker is dat deze 7.1 heeft. Aangezien ik deze recentelijk had gezien, hoorde ik duidelijk een verschil, in het voordeel van de 7.1 opstelling; het geluidsbeeld was veel voller.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Inmiddels heb ik de Dali Ambient speakers aangeschaft en aangesloten als achterspeakers (incl. Audyssey) zodat ik nu een 7.1 opstelling heb.

    Eerst heb ik getest met een stukje 3:10 to Yuma die 7.1 zou hebben. Ik heb daarvan de NL versie en kan niet kiezen voor een 7.1 spoor. Toch maar even aangezet en tijdens het kijken en voornamelijk luisteren was ik wat recensies van de blu-ray aan het lezen en zag ik dat de NL versie geen 7.1 zou hebben. Ik hoorde echter wel wat uit de achterspeakers komen. Kan iemand bevestigen dat de NL versie wel 7.1 heeft? Mijn receiver geeft het m.i. weer zoals op de bron staat. Ik heb dit verder getest met een multichannel SACD en stereo CD waarbij alleen de benodigde speakers meededen.

    Toen voor de zekerheid maar geswitched naar Prometheus waarvan zeker is dat deze 7.1 heeft. Aangezien ik deze recentelijk had gezien, hoorde ik duidelijk een verschil, in het voordeel van de 7.1 opstelling; het geluidsbeeld was veel voller.
    Ook welkom bij het clubje van de 7.1 liefhebbers

    De NL versie van 3:10 to Yuma is niet 7.1, heb het even voor je opgezocht in de database van DVDProfiler. Heb zelf bijna 50 originele films met 7.1 geluid, dat is niet veel op een verzameling van ruim 3000 filmtitels en dan te bedenken dat ik zelfs een film er wel eens voor aanschaf Zo zijn er oude titels zoals Singing in the Rain en Chitty Chitty Bang Bang waar ik dan niet onder de indruk ben van het geluid, het blijft oud spul en dat klinkt ook zo, ondanks dat ze er 7.1 van hebben gebrouwen.
    Ik kijk alles in 7.1 dmv DPL IIx , de originele 7.1 films doen het zonder DPL IIx. Er zijn maar weinig films waarbij het 7.1 er echt uitspringt, in het algemeen ervaar ik het meer als een subtiele aanvulling waarbij het geluid je wat meer omhult dan bij een 5.1 opstelling.

    Veel plezier met je 7.1 opstelling
    Have fun and enjoy your collection

  18. #193

    Standaard

    Dank je. Ik heb ook de diverse sites bezocht voor de specs, en daar zag ik ook 5.1. Ik zal 'm binnenkort nog eens opzetten. Maar als ik dan toch iets uit de achterspeakers hoor zal ik de instellingen toch nog eens na moeten lopen.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik kijk alles in 7.1 dmv DPL IIx , de originele 7.1 films doen het zonder DPL IIx. Er zijn maar weinig films waarbij het 7.1 er echt uitspringt, in het algemeen ervaar ik het meer als een subtiele aanvulling waarbij het geluid je wat meer omhult dan bij een 5.1 opstelling.
    Hier sluit ik me bij aan. Draai eigenlijk gewoon altijd 7.1 dmv DPL IIx. Zelfs stereobronnen. Het zorgt voor een subtiele toevoeging in de ruimtelijkheid. Sommige films springen er wel echt uit. Hellboy 2 is een film bijvoorbeeld die een fantastische 7.1 soundtrack heeft.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  20. #195

    Standaard

    Ook ik draai alles in 7.1 en zie het inderdaad ook meer als een opvulling. Heb de boxen ook achter mn bank staan ter hoogte van de rugleuning en omhoog gericht, zodat het lijkt alsof het geluid uit de banken komt. Subtiel maar vaak erg doelmatig.

  21. #196
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben wat 7.1 betreft een pionier. Ik had eerder 7.1, dan dat ik kids had en de oudste wordt over een paar dagen alweer 13. Ik had geloof ik de eerste 7.1 receiver. Sinds die tijd heb ik nimmer meer 5.1 gedraaid. Het heeft ook met mijn ruimte te maken, maar het klinkt gewoon veel logischer. Alleen een discrete 7.1 track doet het nog beter dan de DPLx matrix, maar ik vind het altijd een meerwaarde. Ik zou niet meer zonder willen zitten.

    Bij muziek is het verhaal wel iets anders. Op feestjes is het meestal All channel stereo. Toevallig net een zone 2 toegevoegd in de 'open' keuken aangemaakt. Op feestjes lever ik nu dus wel mijn 7.1 in.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •