Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 92 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Knap dat je dat opvalt.. aangezien je hier voor het eerst kwam toen de OH al een tijdje bestond..
    Dat ik toen pas lid was, wil niet zeggen dat ik hier toen voor het eerst was
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    Dat ik toen pas lid was, wil niet zeggen dat ik hier toen voor het eerst was
    Sorry.. daar ging ik van uit..

    Gezien het aantal posts dat je er binnen een maand inpropt, lijkt met me sterk dat je al tijden een stille aanbidster was...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Sorry.. daar ging ik van uit..

    Gezien het aantal posts dat je er binnen een maand inpropt, lijkt met me sterk dat je al tijden een stille aanbidster was...
    Ik las al maanden de recensies, de nieuws-topics en de reacties toen ik zelf besloot iets te posten en lid werd.
    Overigens is het niet zo moeilijk om te zien dat de off-topics minder werden sinds de OH-thread aangezien de datum van posten ook vermeld is. Mijn opmerking was dus niet uit de lucht gegrepen.

    Edit: als je problemen hebt met mijn hoeveelheid posts kan je dat ook ronduit zeggen hoor.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marije van der mark
    Overigens is het niet zo moeilijk om te zien dat de off-topics minder werden sinds de OH-thread aangezien de datum van posten ook vermeld is. Mijn opmerking was dus niet uit de lucht gegrepen.
    De logica ontgaat me hiervan... Maar de werking van de OH thread ken ik hoor.. Was er als eerste bij

    Je kwam wat uit de hoogte over, daarom gaf ik een reactie.. Verder interesseer ik me niet voor jou of je posts..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Je kwam wat uit de hoogte over, daarom gaf ik een reactie..
    Ik geef mijn mening zoals ik het zie. Ik voel me niet minder of meer dan een ander. Dat dat zo over komt is jammer.
    doe maar gek, gewoon is ook zo overschat

    mijn site

  6. #56
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Meisjes...

    laten we het gezellig houden, dat ontbreekt nog wel eens
    op dit forum (en dat komt niet alleen door jullie)

    Verder alles goed edje ? Leuk je weer eens te zien op het
    forum

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns
    Wat mij in ieder geval irriteerd is de verschrikkelijk kinderachtige manier waarop je dit bij Eric op de man aan het spelen bent. Ik vind dat we hier op het DVD.nl forum als volwassennen met elkaar om moeten kunnen gaan, maar ik vind jouw aanpak in deze echt niet van stijl getuigen. Ik zal het door de vingers zien, maar weet in ieder geval dat je hier bij mij geen vrienden mee maakt.
    Wat mij ook in ieder geval irriteerT is dat jullie,als recensenten, er maar niet in slagen foutloos te schrijven.

    Volwassen kan ik jullie ook moeilijk noemen. Ik had een probleem met Eric, niet met jou. Meervoud is trouwens volwasseNen. Is hij niet groot of mans genoeg om zelf zijn problemen op te lossen?

    Stijl heb jij blijkbaar ook niet.

    Door de vingers moet je het niet zien. Alsof ik ooit aan jou gevraagd heb om vrienden te worden.... En denk je dat jij vrienden maakt als je je leden zo aanpakt.

  8. #58

    Standaard

    En nu waar het echt om gaat: ik zie dat hier nogal wat mensen mijn mening delen. Daar ging het voor mij om: een discussie openen over de manier van stemmen, wat zich uitstekend leende bij de recensie van LOTR. Moesten de mensen nu eindelijk die 3 oorspronkelijke posts te zien krijgen, zouden zij naar alle waarschijnlijkheid inzien dat het constructief was. Maar ja, en dan word ik weer persoonlijk. Eric vertikt het om die posts te laten zien, laat staan me te antwoorden waarom hij dit niet wil (heb ik hem in een PM gevraagd).

    Dus, vooraleer de rest van de crew zich met dit voorval gaat moeien: ik heb een probleem met Van Ballegoie en niet met de anderen. Ik vind trouwens dat jullie nieuwste aanwinst, Nathan, het hier meer dan behoorlijk doet. Als het goed is, mag het ook gezegd worden


  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Dus, vooraleer de rest van de crew zich met dit voorval gaat moeien: ik heb een probleem met Van Ballegoie en niet met de anderen. Ik vind trouwens dat jullie nieuwste aanwinst, Nathan, het hier meer dan behoorlijk doet. Als het goed is, mag het ook gezegd worden
    Allereerst natuurlijk bedankt voor het compliment. En ik denk ook dat Eric wel mans genoeg is om dit probleem zelf op te lossen met jou, daar twijfel ik geen moment aan.
    Ik heb jouw originele posts trouwens niet gezien hoor, maar van wat ik ervan begrepen heb ging het meer om de toon waarin de posts waren geschreven, dan om de kritiek op zich.
    Soms kun je, door iets subtielere bewoordingen te gebruiken, meer bereiken. Waarmee ik dus niet zeg dat je niet kritisch mag zijn als je iets aan te merken hebt dus. Trek ons vooral aan onze jas als je wat kwijt wilt.
    Maar het is nu eenmaal extreem moeilijk om op zo´n groot forum als dit iedereen het altijd even goed naar de zin te maken.

    We zeggen allemaal weleens dingen in een heetgebakerd moment die we later misschien niet zo bedoelen (geloof me, ik heb zat van dat soort posts op dit forum ), maar meestal is de subtielste manier ook de manier met de langste adem.

    Verder moet ik zeggen dat ik dit nog steeds het gezelligste DVD-forum van Nederland vind. En net zoals in elk goed huwelijk, komt er weleens onenigheid voor toch? Zou niet gezond zijn als dat niet het geval was.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Moesten de mensen nu eindelijk die 3 oorspronkelijke posts te zien krijgen, zouden zij naar alle waarschijnlijkheid inzien dat het constructief was. Maar ja, en dan word ik weer persoonlijk. Eric vertikt het om die posts te laten zien, laat staan me te antwoorden waarom hij dit niet wil (heb ik hem in een PM gevraagd).

    Dus, vooraleer de rest van de crew zich met dit voorval gaat moeien: ik heb een probleem met Van Ballegoie en niet met de anderen.
    Ik heb de berichten uit die thread gewist en ze zijn dus weg, ik kan ze niet meer terug halen, maar voel je vrij om de essentie ervan opnieuw in DEZE thread te posten, niet in de LOTR thread.

    Overigens verschillen wij van mening over de inhoud van het woord 'constructief', een van de eerste zinnen in je eerste post in de LOTR thread ging over de 'FOUTLOZE crew' (met hoofdletters) die alles beter weet. Erg opbouwend kan ik zulk soort woordgebruik met de beste wil niet noemen, maar dat ligt vast aan mij.

    Verder heb ik geen probleem met jou, dat jij dat wel met mij hebt is spijtig. Nogmaals, post alles wat je kwijt wilt in deze thread, hier zal ik het zeker niet weghalen...
    Eric van Ballegoie

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Wat mij ook in ieder geval irriteerT is dat jullie,als recensenten, er maar niet in slagen foutloos te schrijven.

    Volwassen kan ik jullie ook moeilijk noemen. Ik had een probleem met Eric, niet met jou. Meervoud is trouwens volwasseNen. Is hij niet groot of mans genoeg om zelf zijn problemen op te lossen?

    Stijl heb jij blijkbaar ook niet.

    Door de vingers moet je het niet zien. Alsof ik ooit aan jou gevraagd heb om vrienden te worden.... En denk je dat jij vrienden maakt als je je leden zo aanpakt.
    Tja... Wat moet je daar nu op zeggen? Ach... een plaatje zegt eigenlijk veel meer als.... eeeuh... dan 1000 woorden...


  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    De logica ontgaat me hiervan... Maar de werking van de OH thread ken ik hoor.. Was er als eerste bij

    Je kwam wat uit de hoogte over, daarom gaf ik een reactie.. Verder interesseer ik me niet voor jou of je posts..
    geachte heer vd zwaard : je bent wel een vriendelijke mens blijkbaar, tof om te lezen dat je geen interesse hebt voor andere mensen of hun posts

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66


    geachte heer vd zwaard : je bent wel een vriendelijke mens blijkbaar, tof om te lezen dat je geen interesse hebt voor andere mensen of hun posts
    zucht... Zoals al vele malen besproken, ik kom af en toe langs voor de leuke/informatieve threads.. Wat hebben mensen aangeschaft, discussies over DVD.. Niet om via internet nieuwe vriendjes en vriendinnetjes te zoeken..

    DUS posts over dvd's en titels interesseer ik me voor, de rest niet.. Dus dat ik niet zo kansloos ben dat ik op internet mijn sociale heil moet zoeken, betekend m.i. niet dat ik onvriendelijk ben..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  14. #64

    Standaard

    Heren,

    Laten we deze thread on-topic houden, en alleen praten over de onfeilbaarheid van de crew en de foutloze manier waarop wij DVD's bespreken.
    Eric van Ballegoie

  15. #65

    Standaard

    ach.... ze doen hun best ....
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  16. #66

    Standaard

    Een forum overzichtelijk en on-topic houden lijkt me best wel een hele opgave. Volgens mij levert de crew van dvd.nl heel goed werk, zeker als je het aantal leden van de forum in gedachten houdt. Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om alles te lezen en bij te sturen waar nodig is. Daarom moet je het volgens mij ook niet persoonlijk opnemen als de crew ingrijpt. En laten we eerlijk zijn, van een dictatoriaal regime kan je Eric & friends toch niet beschuldigen. Hier is best wel voldoende ruimte voor dialoog met de leden, alleen de crew moet er nu eenmaal voor zorgen dat er niet te ver buiten de lijntjes wordt gekleurd. Volgens mij besef je zelf wel wanneer je te ver gaat met je dichterlijke vrijheden en dan moet je jezelf een halt toeroepen. Ik vind het dan ook logisch als de crew bijstuurt want anders ben je uiteindelijk elke dag uren zoet met het lezen van posts die, daarom niet minder amusant, weinig relevant zijn en ook geen informatieve waarde hebben.

  17. #67

    Standaard

    Wat als we nu eens de mate van beheer door de crew op het forum uitdrukken in cijfertjes?

    Vraag 1: Hoeveel crew-leden zijn er?
    Vraag 2: Hoeveel forumleden zijn er?
    Vraag 3: Hoeveel posts vinden er ruwweg plaats per maand?

    Volgens mij zullen de verhoudingen tussen deze cijfers behoorlijk goed aangeven hoe goed de crew het forum in de hand heeft.

    En nog iets: ga voor de lol eens kijken op bijv. het forum van www.verstappen.nl en vergelijk de sfeer daar eens met de sfeer hier! 't Is hier gewoon supergezellig! En veruit de meeste draadjes zijn echt wel 'on topic'! In ieder geval Hardware en Software. 'Tuurlijk zal een discussie wel eens steeds meer van 'on topic' afwijken en een enkele keer over het randje gaan, maar mijn ervaring is dat de crew (laat staan Offie) er niet als waakhonden rondlopen om de posts te verwijderen.

    Eric, Alex, Nathan e.a. Ga zo door!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan
    Eric, Alex, Nathan e.a. Ga zo door!
    Helemaal mee eens! Valt me op dat er vaker mensen zijn die menen dat crewleden een stelletje dictators zijn die op de macht geilen en zoveel mogelijk naar hun hand willen zetten (=censureren).
    Heb zelf eens rondgelopen bij de Pinkpopcrew en daar had je ook al zulke figuren ertussen lopen die zulke dingen naar je hoofd smeten...alleen omdat je je werk doet en zaken prettig probeert te houden voor iedereen.
    Ik vind dat die mensen maar eens goed naar zichzelf moeten gaan kijken wat er mis is met hun in plaats van een hardwerkende crew lastigvallen met hun misplaatste opmerkingen. Er zijn nu eenmaal regels en zolang je je eraan kunt houden zullen ze ook niet tegen je werken.

  19. #69

    Standaard

    Ehhhhh....erg vervelend om op je oude dag nog te gaan herinneren wat je een dag of wat geleden getiept hebt...

    Ik geloof dat ik had gezegd dat ik de reviews an sich goed vind. De beoordeling van de crew is ook goed omdat zij zich realiseren dat ze hun eigen mening zoveel mogelijk buiten spel moeten laten. Een reviewer moet zich dat wel realiseren. Een consument echter koopt of huurt een DVD met een bepaald verwachtingspatroon. Een beoordeling van een consument zal dus altijd gekleurd zijn. Vandaar dat ik stel dat het systeem van stemmen op de technische uitvoering door de bezoekers van DVD.nl geen goed systeem is. Bij bepaalde DVD's zou ik misschien nog wel positief kunnen stemmen over de uitvoering (extra's enzo) zoals bij Star Wars I, maar bepaalde films vind ik zo slecht dat ze wat mij betreft in een gouden doos moeten komen om een positieve beoordeling van me te krijgen.
    Dat zou anders zijn als ik de DVD's voor anderen moet reviewen, zoals ik zelf met software doe.

    Dus met andere woorden: je kunt niet verwachten dat 'eenvoudige' consumenten objectief gaan stemmen over de uitvoering van een DVD. Dat kun je eigenlijk al zien aan de verhitte, haast religieuse discussies met betrekking tot LOTR en andere popi-films. En dan kan Eric B. dit wel graag willen en op zich is er nics mis met het idee, maar het gaat gewoon niet lukken. Dus een bijstelling van de intentie aan de hand van de realiteit lijkt me wel op zijn plaats.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Heren,

    Laten we deze thread on-topic houden, en alleen praten over de onfeilbaarheid van de crew en de foutloze manier waarop wij DVD's bespreken.
    Zit je toch hoog, hé ventje. Om op jouw eerder vermelde, bovenstaande post terug te komen: het is juist dat ik FOUTLOZE crew heb geschreven, maar heb verder geen woord gerept over al dan niet beter weten. Hou je dus ook aan wat de mensen zeggen. Dan pas heb ik geen probleem meer met jou en kan ik je weer als een integer iemand zien.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier Laemont
    Dan pas heb ik geen probleem meer met jou en kan ik je weer als een integer iemand zien.
    Waar haal je eigenlijk de arrogante houding vandaan dat wij zo nodig vriendjes met de forumleden zouden moeten zijn? Wie van ons heeft jou gevraagd om ons als integere mensen te benaderen?
    Hehehe... Reken maar dat we echt niet op eindeloze zeurpieten als jij zitten te wachten...
    Misschien kunnen we nog eens een volwassen gesprek proberen wanneer je begrijpt op welk moment JIJ op moet houden en waar ONZE grenzen liggen, maar voorlopig is het wat mij betreft simpelweg; "Wie kaatst kan de bal verwachten"..... ventje....

  22. #72
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik snap niet waarom je de crew zo aanvalt Olivier ? Of beter
    gezegd, ik begrijp het heel goed ! (als je mijn verleden kent)

    Maar wat ik wil zeggen is dat vaak je visie over bepaalde
    dingen anders gezien kan worden en dan zal je zien dat
    de crew het niet altijd zo ernstig bedoeld.Maar je moet
    ook onthouden dat het maar mensen zijn die ook wel
    eens hier en daar vervelend kunnen reageren of een
    beetje raar kunnen overkomen.In de meeste gevallen
    wordt het allemaal niet zo ernstig bedoeld dus probeer
    ook hierin je visie te herzien, misschien kunnen we het
    dan ook weer voor jou gezellig maken op het forum

  23. #73
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Tja... Wat moet je daar nu op zeggen? Ach... een plaatje zegt eigenlijk veel meer als.... eeeuh... dan 1000 woorden...

    Olivier, No hard feelings tegen jouw ofzo, maar dit vind ik toch wel supergrappig gevonden Alex, hahaha

    Elwood.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    vind ik toch wel supergrappig gevonden Alex
    Met dank aan de Veronica gids van 13 t/m 19 juli j.l.

  25. #75

    Standaard

    ik word een beetje moe van de discussie, ligt dit enkel aan mij of is het wat vermoeiend?

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •