Pagina 26 van 28 EersteEerste ... 1622232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #626

    Standaard

    Ach ja, ik zie het wel. Ik vind dat dat iets is waar je rekening mee moet houden als je bestelt, dus ik kan me er niet zo druk om maken.

  2. #627

    Standaard

    Blaren op de vingers van het duimen hier . Kunnen jullie de track order optie gebruiken? Bij mij is het laatste: In transit to carrier's US operations facility. En dan wordt het stil...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #628

    Standaard

    Staat bij mij op hetzelfde. Ik had die optie trouwens nog niet eerder gezien, is dat nieuw?

  4. #629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Staat bij mij op hetzelfde. Ik had die optie trouwens nog niet eerder gezien, is dat nieuw?
    ok. Ja optie is nieuw. Ik had nooit tracking bij internationale verzending van B&N
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #630

    Standaard

    Tracking was er al wel, maar werd niet actief gecommuniceerd. Moest je zelf de juiste website bij zoeken en gaat maar tot het verlaten van de US.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #631

    Standaard

    Eerste zending met vijf films binnen: geen extra kosten!

  7. #632

    Standaard

    Wanneer verzonden? Hier nog niets helaas. Kan je aangeven met welke post hij verzonden is?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #633

    Standaard

    Hier ook eerste pakketje binnen....zonder douane...

  9. #634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wanneer verzonden? Hier nog niets helaas. Kan je aangeven met welke post hij verzonden is?
    19 november verzonden, via Franse post volgens mij. Maar mijn zending van 18 november met 4 films is nog niet binnen (en van 20 november ook niet).

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hier ook eerste pakketje binnen....zonder douane...
    mn 2e pakje ook. Alles nu binnen zonder extra kosten.....fijn!

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    mn 2e pakje ook. Alles nu binnen zonder extra kosten.....fijn!
    bij mij druppelen ze nu ook langzaam al binnen zonder extra kosten! Fijn cadeautje!!! We blijven duimen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #637

    Standaard

    De twee los verstuurde films zijn binnen, maar het pakketje van 5 nog niet. Ik begin hem toch een beetje te knijpen nu...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  13. #638

    Standaard

    bij mij alles binnen (3x 1 item, 1x 2 items); geen extra kosten en lekker snel
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #639

    Standaard

    Losse pakjes binnen. De grote helaas niet Die had al lang moeten arriveren GRR
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #640

    Standaard

    Moet ook nog 1 losse film ontvangen. Die komt vast wel een keer maar mjjn pakje met 3 titels en een box kan wel eens aangeslagen worden.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #641

    Standaard

    Ik heb wel alles ontvangen, dinsdag kreeg ik het laatste pakketje: kostte me 30 euro extra. Maar goed, het was bijna kerst en ik wist dat het kon gebeuren, dus met 10 euro extra heb ik mijn trouwe postbezorger ook nog eens blij gemaakt. Vanavond denk ik maar eens een van de films opzetten.

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Ik heb wel alles ontvangen, dinsdag kreeg ik het laatste pakketje: kostte me 30 euro extra. Maar goed, het was bijna kerst en ik wist dat het kon gebeuren, dus met 10 euro extra heb ik mijn trouwe postbezorger ook nog eens blij gemaakt. Vanavond denk ik maar eens een van de films opzetten.
    Was die op een andere wijze verzonden? En wat was de waarde van de inhoud?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #643

    Standaard

    Ik schat een dollar of 80 plus nog wat verzendkosten, zullen dus wel 4 films zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #644

    Standaard

    Waren inderdaad vier films. Ik weet niet hoe het is verzonden, ik heb het doosje weggegooid.

  20. #645

    Standaard

    Bij mij nog niks. Heb b&n gemaild. Als er nog niks is over 1 a 2 weken krijg ik van de missende titels een replacement.

    wel gek, dit is al mjjn derde en vierde pakje die niet aankomt recentelijk. Overweeg een klacht bij TNT in te dienen maar of zoiets werkt...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #646

    Standaard

    En daar was de grote boze pakketjesbezorger. Pakketje van twee en een pakketje van vier: 20,87 en 28,74 en dus maar 50 gegeven, dat is trouwens niet zo heel veel fooi zie ik nu. Ach ja, nu is het zeker, ook bij B&N tegenwoordig een grote kans op belasting en afhandelingskosten ook al komt het via Frankrijk binnen.

    EDIT: Moet er nog één van twee binnen krijgen, dat wordt vast nog een keer 20,87 of misschien nog wat meer als de $ weer wat hoger staan in januari
    Laatst aangepast door peptalk : 31-12-2015 om 15:41
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #647

    Standaard

    Hier ook douane...kostte me 31,50 euro extra voor een pakketje met 5 films. Was voor mij de eerste keer bij B&N, maar ook meteen de laatste keer denk ik
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #648

    Standaard

    Balen Pep en BL, ik moet mijn doosje met 1 box en 2 titels nog binnen krijgen maar daar vrees ik dus ook voor douane. 1 losse titel mis ik nog, die is maar 20 dollar dus dat zou niet via de douane moeten mogen gaan. Enfin, we blijven duimen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #649

    Standaard

    Klagen werkt��! Beide pakjes binnen zonder douane
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #650

    Standaard

    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 26 van 28 EersteEerste ... 1622232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •