Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #576

    Standaard

    Ik hoop dat je snel reactie krijgt en die dan hier wilt delen. De hoge verzendkosten houden mij voorlopig ook tegen een nieuwe bestelling te plaatsen.

  2. #577

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Ik hoop dat je snel reactie krijgt en die dan hier wilt delen. De hoge verzendkosten houden mij voorlopig ook tegen een nieuwe bestelling te plaatsen.
    Helaas. Standaard reactie dat de tarieven nu eenmaal zo zijn
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #578

  4. #579

    Standaard

    livechat met een medewerker gehad:
    Karen Jane: We apologize for the inconvenience. But due to the recent changes with the BN.com, some features were affected on our website. We are aware of this increase and please know that this is not a system glitch.
    Coen Peelen: So the increase is permanent? And there isn't a cheaper shipping option? Because although it's a good sale for domestic people, international customers won't order at these costs I'm afraid.
    Karen Jane: Yes, we do understand that. Since we are still working on with our site, I'm happy to tell you the there is a big possibility that the international shipping will go back to normal once our website is fully updated.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #580

    Standaard

    Het is geen system glitch, maar het wel te maken met de update van de site. Wie volgt het nog ?

  6. #581

    Standaard

    Voor de liefhebbers er is wel korting mogelijk:

    15% Off N9K4N9L
    20% Off T9V7C3R

  7. #582

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers er is wel korting mogelijk:

    15% Off N9K4N9L
    20% Off T9V7C3R
    doen deze het bij jullie? Ik krijg fout meldingen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #583

    Standaard

    Ik teste het net bij 1 criterion en kreeg 4$ korting (apply coupon). Dus neem aan dat het werkt.

  9. #584

    Standaard

    Werkt wel bij mij, maar het is een korting van $4 of $5 op het totaal. Bij 7 BD's zit ik dan alsnog op $65 verzendkosten. Wordt hem dus nog even niet.

  10. #585

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Ik teste het net bij 1 criterion en kreeg 4$ korting (apply coupon). Dus neem aan dat het werkt.
    Nu pakt hij hem ook bij mij.

    Heb toch 3 boxen besteld (3 losse bestellingen): David Lean direct Noel Coward, The Trilogy of Life en The Qatsi Trilogy.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #586

    Standaard

    Heb paar weken geleden toch de gok genomen en heb de Cassavetes boxset besteld. Kwam ongeveer op 13 euro per film. Vandaag binnen gekregen, en geen douane kosten (vooralsnog).

  12. #587

    Standaard

    Ik heb tijdens de Criterion Sale een order geplaatst. Per ongeluk had ik één item tweemaal besteld: die heb ik geannuleerd. Sindsdien staat de order op "being processed". Het geld is nog niet van mijn creditcard afgeschreven. Vorige week heb ik gemaild, maar ik heb nog steeds geen reactie. Heeft iemand daar ooit een soortgelijke ervaring gehad?

  13. #588

    Standaard

    B&N heeft weer Criterion sale. Shipping is aangepast aan de oude normale prijzen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #589

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    B&N heeft weer Criterion sale. Shipping is aangepast aan de oude normale prijzen.
    En bedankt Dat wordt dan toch maar weer eens gaan kijken wat ik nog wil hebben, kan ik eventueel nog net wat bij amazon.com annuleren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    B&N heeft weer Criterion sale. Shipping is aangepast aan de oude normale prijzen.
    Aha....het verlossende antwoord....

    Alleen balen dat die koers zo slecht is. Ik herinner me nog wel dat 20 dollar gelijk stond aan 16 euro. Nu is 20 dollar 18,65 euro. Daar komen nog verzendkosten bij.... Het woord "sale" krijgt dan toch een andere lading.
    Laatst aangepast door Melzz : 11-11-2015 om 13:56

  16. #591

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Aha....het verlossende antwoord....

    Alleen balen dat die koers zo slecht is. Ik herinner me nog wel dat 20 dollar gelijk stond aan 16 euro. Nu is 20 dollar 18,65 euro. Daar komen nog verzendkosten bij.... Het woord "sale" krijgt dan toch een andere lading.
    Idd. Heb nu 9 titels die een gat in mijn mandje branden, maar afgelopen tijd best wat ingelopen qua films die ik wilde hebben. Toch maar eens denken, huis gekocht en dat moet ook nog deels ingericht worden
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Aha....het verlossende antwoord....

    Alleen balen dat die koers zo slecht is. Ik herinner me nog wel dat 20 dollar gelijk stond aan 16 euro. Nu is 20 dollar 18,65 euro. Daar komen nog verzendkosten bij.... Het woord "sale" krijgt dan toch een andere lading.
    Exact mijn gedachte. Eigenlijk is de enige die nu echt zou willen (= zou ik meteen gaan kijken) The Brood.
    Daarnaast komt Black Friday eraan en ik heb besloten om de kijkachterstand niet teveel te verhogen (ben net goed bezig om deze te verlagen).

  18. #593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Aha....het verlossende antwoord....

    Alleen balen dat die koers zo slecht is. Ik herinner me nog wel dat 20 dollar gelijk stond aan 16 euro. Nu is 20 dollar 18,65 euro. Daar komen nog verzendkosten bij.... Het woord "sale" krijgt dan toch een andere lading.
    Maar wat is er mooier dan je huis inrichten met Criterion blu-rays?

    Ik ga mijn winkelwagen in ieder geval ook alvast vullen, om daarna een periode na te denken of ik ook daadwerkelijk ga bestellen.

  19. #594

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Maar wat is er mooier dan je huis inrichten met Criterion blu-rays?

    Ik ga mijn winkelwagen in ieder geval ook alvast vullen, om daarna een periode na te denken of ik ook daadwerkelijk ga bestellen.
    haha idd, wat doe ik moeilijk

    Winkelmandje zit inmiddels vol met 16 titels haha. Heb mezelf eigenlijk 200 dollar max gegeven dus moet nog terug naar 9
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #595

    Standaard

    Ik hoop nog op een online coupon. Zou wel leuk zijn.....als je ziet hoeveel kortingscoupons de Amerikanen kunnen bemachtigen.

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik hoop nog op een online coupon. Zou wel leuk zijn.....als je ziet hoeveel kortingscoupons de Amerikanen kunnen bemachtigen.
    Ja eens. Al heb ik geen box dit keer (of toch de Apu trilogy) zodat de korting max 20% (4 dollar is).
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #597

  23. #598

    Standaard

    Gaan jullie deze keer niet klagen over het verzenden of hoort dit bij de traditie van bestellen bij B&N ?

  24. #599

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gaan jullie deze keer niet klagen over het verzenden of hoort dit bij de traditie van bestellen bij B&N ?
    Dat horen we dan over 3 maanden wel weer als de helft nog niet binnen is dan wel onderschept door de douane

  25. #600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gaan jullie deze keer niet klagen over het verzenden of hoort dit bij de traditie van bestellen bij B&N ?
    Jawel! Dat is het leukste van het hele proces, klagen klagen klagen en dan een dag later je pakje binnen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 24 van 28 EersteEerste ... 14202122232425262728 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •