Pagina 22 van 28 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #526

  2. #527

    Standaard

    toch maar weer 3 titels besteld (1 order); helaas net bericht dat ze alle 3 in 1 pakket worden verzonden ($71), dat wordt dus weer nagelbijten....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #528

    Standaard

    Kunnen we afspreken dat degene die toch weer de gok wagen, niet hier gaan klagen over de slechte service of de lange verzendtijden ?

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    kunnen we afspreken dat degene die toch weer de gok wagen, niet hier gaan klagen over de slechte service of de lange verzendtijden ?
    LOL

    Of hoe onrechtvaardig toch die douanekosten zijn

  5. #530

    Standaard

    Niet dat ik daarover ga klagen, maar bij items als Criterions is dat toch ook eigenlijk raar. Ik snap het basisprincipe van importkosten wel als je spul importeert dat je ook gewoon in Nederland of de EU kunt krijgen, maar bij Criterions moet je wel uit de VS importeren. Ik heb het geld er wel voor over, maar ergens is het ook een beetje oneerlijk dat je sommige blu-rays alleen uit de VS kunt halen.

  6. #531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinnypassy Bekijk bericht
    Niet dat ik daarover ga klagen, maar bij items als Criterions is dat toch ook eigenlijk raar. Ik snap het basisprincipe van importkosten wel als je spul importeert dat je ook gewoon in Nederland of de EU kunt krijgen, maar bij Criterions moet je wel uit de VS importeren. Ik heb het geld er wel voor over, maar ergens is het ook een beetje oneerlijk dat je sommige blu-rays alleen uit de VS kunt halen.
    Het zijn geen importkosten, het is gewoon BTW, dat moeten we nu eenmaal over alle producten betalen, of we dat nu leuk vinden of niet. En PostNL is een gewoon bedrijf, dus die moeten de inklaring ook tegen een commercieel tarief doen. Wel zo prettig, want ik wil niet betalen voor de inklaringskosten van anderen als ik zaken doe met PostNL.

  7. #532

    Standaard

    En dat je Criterions moet importeren omdat ze hier niet verkrijgbaar zijn en er daarom geen kosten hoeft te maken is natuurlijk onzin. Je kiest er zelf voor om 'm te importeren. Daar hoeft PostNL of die dan ook geen boodschap aan te hebben.

  8. #533

    Standaard

    Daarnaast zijn er genoeg films die Criterion uitgegeven heeft, die ook gewoon binnen de EU verkrijgbaar zijn. Misschien zijn die dan soms iets minder qua specs, maar wel gewoon verkrijgbaar. Wat Frank aangeeft: je kiest er dan zelf voor om speciaal de Criterion te kopen.
    Leuk zijn die kosten niet, maar wel logisch.

  9. #534

    Standaard

    Dat weet ik ook wel, maar films als The Royal Tenenbaums en Days of Heaven heb ik hier nog niet op blu-ray uit zien komen. De enige mogelijkheid om die in huis te halen, is dus door ze als Criterion te kopen. Als dat de enige films zouden zijn die ik zou kopen, zou ik het toch zuur vinden daar extra kosten over te moeten betalen, omdat ik ze hier niet kan verkrijgen. Of ik moet ze natuurlijk downloaden, maar daarvoor zitten we hier niet (en dan is de kwaliteit toch altijd net iets minder).

    Maar ik maak bewust de keuze nog meer Criterions in huis te halen, dus dan neem ik dat risico op extra kosten voor lief; als koper weet je dat die kans aanwezig is en dan moet je er niet moeilijk over doen. Ik heb geen idee hoe die kosten zich opbouwen, maar als het inderdaad inklaringskosten zijn die PostNL vervolgens doorberekent aan de veroorzaker daarvan, dan is dat des te logischer.

  10. #535

    Standaard

    Ik denk dat ik nu begrijpt wat je bedoelt; omdat de kosten ter bescherming zijn van de lokale markt, zouden ze niet moeten gelden voor een product dat hier niet verkrijgbaar is? In dat geval is het natuurlijk ondoenlijk om te bepalen wat hier wel en niet verkrijgbaar is.

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik denk dat ik nu begrijpt wat je bedoelt; omdat de kosten ter bescherming zijn van de lokale markt....
    Toch altijd weer dit misverstand... Invoerrechten zijn inderdaad bedoeld om de lokale markt te beschermen. Maar daar hebben we het hier niet over, invoerrechten hoef je pas vanaf €150 te betalen. We hebben het gewoon over de 19% BTW die (nog) niet betaald is wanneer een product van buiten de EU komt.

    De inklaringskosten zijn eenvoudigweg de kosten die PostNL maakt om alle douanekosten van de ontvanger terug te krijgen, incl. het risico dat het product niet door de ontvanger wordt aangenomen omdat deze geen benul heeft van het moeten betalen van douanekosten op dit soort producten en de kosten die dit weer met zich meebrengt (retour zenden etc).

    Waarom er geen BTW verschuldigd zou hoeven te zijn voor een product dat binnen de EU niet verkrijgbaar is ontgaat me volledig. Dan weet ik ook nog wel wat mooie Amerikaanse auto's die hier nooit op de markt zijn gebracht
    Laatst aangepast door Oakey : 16-11-2014 om 15:03

  12. #537
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Doe mij dan maar een pony car zonder BTW
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #538

    Standaard

    Als je maar genoeg geduld hebt, kun je ze ook wel eens voor een net bedrag bij Amazon USA kopen. Ik heb in de afgelopen jaren toch een aantal Criterion-uitgaven voor minder dan $ 20 via Amazon USA kunnen aanschaffen. Al moet ik wel zeggen dat tal van Criterion-uitgaven mij niet aanspreken omdat de film me niets zegt. Ik ben dus wel selectief in mijn keuze en zal nooit een hele rits in één keer bestellen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #539

    Standaard

    Toch maar weer een poging wagen, die Les Blank docu set lijkt me echt een goede aanschaf!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #540

    Standaard

    Les Blank set besteld. Vandaag verzonden, samen met nog 1 titel. We beginnen weer met duimen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Les Blank set besteld. Vandaag verzonden, samen met nog 1 titel. We beginnen weer met duimen
    Bij jou komen ze altijd meteen binnen als je hier begint te klagen .

  17. #542

    Standaard

    Eerste film binnen, via Zwitserland. Verzonden met Asendia een bedrijf waar LaPoste en SwissPost samen inzitten. Ik vrees het ergste met pakketjes, helaas is Zwitserland geen EU.....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Eerste film binnen, via Zwitserland. Verzonden met Asendia een bedrijf waar LaPoste en SwissPost samen inzitten. Ik vrees het ergste met pakketjes, helaas is Zwitserland geen EU.....
    auw Dat gaat me dus een paar tientjes kosten
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    auw Dat gaat me dus een paar tientjes kosten
    Zorg dat je iig wat meer rekening er mee houdt, dit was maar 1 film, misschien dat die andere wel via Frankrijk gaan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #545

    Standaard

    Bij mij hetzelfde inderdaad, via Zwitserland. Ik heb er straks nog eentje die door de brievenbus kan en dan een pakketje met 7 BD's. Maar we zien het wel, de chauffeur zou me in ieder geval een berichtje sturen als hij een zending onder rembours had. Dus zolang ik geen bericht van hem krijg, houd ik gewoon goede hoop.

  21. #546

    Standaard

    Werd bij mij door pakketdienst gebracht, ondanks dat het door de brievenbus zou passen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Werd bij mij door pakketdienst gebracht, ondanks dat het door de brievenbus zou passen.
    En de ander dus wel door de brievenbus Nu nog pakket van 5.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #548

    Standaard

    Yeah....vandaag werden er 7 bezorgd....zonder douane! Ik verwacht er nog 1 maar daar zal zeker geen douanekosten bijkomen. Mooi!

  24. #549

    Standaard

    Toen ik net na het sporten thuis kwam, kwam de chauffeur net aanrijden: 8 films zonder inklaringskosten. Lekker!

  25. #550

    Standaard

    Wanneer is jullie pakje verzonden?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 22 van 28 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •