Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 682 worden weergegeven.

Discussie: Barnes & Noble

  1. #476

    Standaard

    Nou dat klinkt niet echt hoopgevend. Hoop niet dat dat hier ook gaat gebeuren. wat zijn dat voor belachelijke acties dat ze een veel te hoge waarde op de dozen zetten? wat zou daar de reden van zijn?
    hier nog niets binnen trouwens, m`n eerste bestelling is vorige week verzonden. Ben benieuwd wat er op me wacht als ik terug kom van vakantie volgende week
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht

    1 voordeel, pakket was wel redelijk snel binnen...
    Oef...ik houd mn hart vast. Mijn pakket was 3 juli verzonden maar nog niets binnen....

  3. #478

    Standaard

    Peter en ik hadden wel heel grote bestelling en die lijken niet via de standaard verzend wijze te gaan, maar direct naar NL te komen.
    Volgende keer wat minder grootte bestellingen maken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #479

    Standaard

    Mijn grootste bestelling deze keer was rond de $ 112,- (als ik `t goed heb). Ben benieuwd....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #480

    Standaard

    Ik ben er nu achter wat er fout is gegaan: het lijkt erop dat Barnes niet de korting heeft doorgegeven aan USPS, had 9 BR's besteld $39.99 per stuk zonder korting; zie op de doos dat deze bedragen (9x $39.99) ook op de doos staan (op de USPS sticker) naast dus een label van Barnes zelf met het werkelijke bedrag ($ 179.91)

    Ben bang dat het nog lastig gaat worden om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen, Barnes moet het bedrag zonder korting opgeven (vanwege verzekering) dus ga het maar weer bij de douane inklaring proberen, immers er staan 2 bedragen op de doos en natuurlijk kiezen ze daar het hoogste bedrag omdat dat het meeste geld oplevert; het lijkt mij dat, wanneer je 2 verschillende bedragen op een pakket ziet, je de doos open mag/moet maken om de officiële invoice te bekijken; dit hebben ze bij de inklaring duidelijk niet gedaan (want de invoice geeft netjes het werkelijk bedrag weer) en dus ziet mijns inziens de fout daar.

    Ben heel benieuwd hoe het met jullie bestellingen afloopt
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #481

    Standaard

    Ik heb het ook gezien dat ze de adviesprijs vermelden, mailtje naar PostNL gedaan, eens afwachten wat dat wordt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb het ook gezien dat ze de adviesprijs vermelden, mailtje naar PostNL gedaan, eens afwachten wat dat wordt.
    kan zo snel niet een email adres vinden op de postnl site, heb je een email adres ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #483

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    kan zo snel niet een email adres vinden op de postnl site, heb je een email adres ?
    Contact gedeelte en dan geloof ik de 3e optie krijg je een webform.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #484

    Standaard

    Ik heb geluk, pakje met 3 criterions is hier (=België) vandaag zonder douanekosten gearriveerd (besteld op 3 juli).

    Op de doos stond er maar 1 prijs vermeld : de correcte waarde van 61 dollar, dus met de 50% korting en zonder verzendingskosten meegerekend.

    Ik ga deze maand dus nog voor een 2e bestelling

  10. #485
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Ben heel benieuwd hoe het met jullie bestellingen afloopt
    Geen twee zonder drie blijkbaar

    Ben dus ook bij de 'gelukkigen', 92 € te betalen. Op de doos staat ook de daadwerkelijke waarde zonder korting.


    Peter & Pepijn hebben jullie al iets meer gehoord via Post NL ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #486

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Geen twee zonder drie blijkbaar

    Ben dus ook bij de 'gelukkigen', 92 € te betalen. Op de doos staat ook de daadwerkelijke waarde zonder korting.

    J
    Peter & Pepijn hebben jullie al iets meer gehoord via Post NL ?
    Ik kan een bezwaarprocedure starten via hen en de juiste factuur bijvoegen, kan wel enkele maanden duren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #487
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ga dat dan ook maar doen via BPost want via B&N moeten we denk 'k niet veel verwachten.

    Zal al ook eens in mijn offline email archief duiken, want als ik me niet vergis heb ik dit soort te hoog bedrag ook ooit voorgehad met amazon.com. Die hebben toen zelf een refund gedaan. Maar moet even mijn geheugen opfrissen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Geen twee zonder drie blijkbaar

    Ben dus ook bij de 'gelukkigen', 92 € te betalen. Op de doos staat ook de daadwerkelijke waarde zonder korting.


    Peter & Pepijn hebben jullie al iets meer gehoord via Post NL ?
    Balen Stefaan; ga bezwaar aantekenen want vind toch dat ze bij de inklaring een fout hebben gemaakt;

    m'n 2e besteling is wel zonder extra kosten binnen; grote verschil is dat dit pakket niet via usps is verstuurd maar "via Frankrijk"; de prijs van deze bestelling was wel een stuk lager ($80), misschien dat Barnes bij bedragen boven een bepaalde waarde (b.v. $100) via usps verstuurd (is dan volgens mij verzekerd) en daaronder via standaard post. (het is een theorie, kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk)

    2e bestelling maar een week later binnen (beide bestellingen op dezelfde dag verstuurd) dus dat is prima.
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #489

    Standaard

    Ik had op dag 1 van de sale besteld en mn pakket is op 3 juli verzonden. Toch vreemd dat anderen het pakket eerder hebben ontvangen. In mn pakket zitten 7 items. Voorgaande jaren werden ze vaak per stuk of per twee verzonden. Nu dus 1 groot pakket......ik begin het ergste te vrezen....

  15. #490

    Standaard

    Heb mijn eerste order bij B&N zojuist geplaatst, The Essential Jacques Demy. Ik heb het daar bij gelaten want ik wilde eerst zien of dit goed gaat (invoerrechten, bezorgtijdtijd, goede verpakking). Zo ja, dan ben ik er bij de volgende sale weer bij.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  16. #491

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    m'n 2e besteling is wel zonder extra kosten binnen; grote verschil is dat dit pakket niet via usps is verstuurd maar "via Frankrijk"; de prijs van deze bestelling was wel een stuk lager ($80),
    mijn bestelling van $60 ging ook "via Frankrijk"

    na geluk te hebben met mijn Criterions, vrees ik intussen wel dat de douane mijn Olive films via Amazon seller AllYourMusic heeft geïntercepteerd. Hatelijke douane!

  17. #492

    Standaard

    Gisteren terug gekomen van vakantie: mijn eerste pakje van BN was intussen zonder douane kosten gearriveerd. Zaten 4 titels in, ook via Frankrijk verstuurd. De waarde op de doos was $86...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #493

    Standaard

    toch maar weer 2 bestellingen van 4 titels geplaatst, elk rond de $80; net bericht dat 3 titels van 1 bestelling zijn verstuurd, kijken of mijn theorie klopt (bij hoge bedragen verzend BN via USPS; deze bestellingen zouden dus "via Frankrijk" moeten komen...)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #494

    Standaard

    Ik heb het gevoel dat dat bedrag rond de $150 ligt en daarom voor $122,50 besteld, maar ze hebben de box van $62,50 apart verzonden. Helaas dus geen geschikte test
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #495
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag reeds opgebeld door iemand van BPost. Het begon niet goed want de vriendelijke dame aan de andere kant van de lijn beweerde eerst dat een herberekening van de kosten sowieso een meerkost oplevert van 85 €

    Daarna nogmaals uitgelegd dat er 2 bedragen op de doos stonden (één met prijs zonder korting en één met de correcte prijs zonder verzending) en ze ging het nogmaals nakijken en navragen en me morgen terug bellen. Heb BPost ook gewoon aantal foto's gestuurd en scan van de factuur van B&N dus bewijzen genoeg lijkt me zo.

    Hoop dat de herberekening toch echt zonder meerkost is want dat ga 'k toch echt niet doen, want dan betaal ik uiteindelijk nog meer dan de 92,05 € die ik eerst heb moeten bijbetalen


    Fingers crossed.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #496

    Standaard

    Wat een verhaal Stefaan... 85 euro herberekeningskosten is een echte schande.

    Daarom dat ik bij mijn bestelling van Kino Classics bij Amazon US meteen voor de duurste verzendoptie koos, waarbij Amazon zelf de douanekosten regelt. Het is de enige manier om te vermijden dat de douane je probeert te bestelen.

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door howitzer Bekijk bericht

    Daarom dat ik bij mijn bestelling van Kino Classics bij Amazon US meteen voor de duurste verzendoptie koos, waarbij Amazon zelf de douanekosten regelt. Het is de enige manier om te vermijden dat de douane je probeert te bestelen.
    Werkt dat laatste trouwens goed? wat nou als je vooraf betaald hebt aan Amazon maar er geen kosten door de douane in rekening zijn gebracht? ben een beetje huiverig voor deze optie. Is het niet mogelijk dat je dan alsnog bij aflevering moet gaan betalen waardoor je dubbel betaald? heb `t, dat mag duidelijk zijn, nog nooit gebruikt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #498
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Het lijkt erop dat voor mij de zaak met BPost afgelopen is, vandaag werd ik door dezelfde dame teruggebeld. Terug werd dit bedrag van 85 € geopperd voor herberekening.

    Plots begon ze dan van 'je hebt het pakket ontvangen ?' waarop ik bevestig en dan krijg je het volgende 'als het pakket afgeleverd is en kosten betaald zijn dan is het toch in orde' Toen ik nogmaals aandrong dat het bedrag niet klopte was het antwoord 'ja maar dan had je beter niet betaald en een klacht bij ons ingediend'. Ja ja 'k zie het reeds gebeuren nu zijn ze deze keer snel geweest maar wie zegt dat dit altijd gebeurd. En ze hebben precies 2 weken de tijd want dan wordt het pakket teruggestuurd naar de afzender.

    Dus ja ben eigenlijk een beetje klaar met BPost


    Hoop dat jullie meer geluk hebben met de Nederlandse diensten Peter en Pepijn.


    Ga daarom maar eens proberen verhaal te halen bij B&N zelf, want eigenlijk zijn zij de schuldige want ze zetten een groter bedrag op de doos dan wat ik uiteindelijk betaald heb. Eens zien wat dit oplevert.

    Daarom ook mijn vraag over berekening in dit draadje
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #499

    Standaard

    Mijn eerste bestelling ooit bij Barnes and Noble verloopt erg moeizaam. Ik heb deze 26 juli geplaatst en is tot op heden niet verstuurd. Processing, zegt de website. waarom het zo lang duurt op een order te verwerken is mij een raadsel. Heb daar eerlijk gezegd weinig geduld voor. Ik geef ze nog een weekje, anders annuleer ik de order en zoeken ze het maar uit.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  25. #500

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Mijn eerste bestelling ooit bij Barnes and Noble verloopt erg moeizaam. Ik heb deze 26 juli geplaatst en is tot op heden niet verstuurd. Processing, zegt de website. waarom het zo lang duurt op een order te verwerken is mij een raadsel. Heb daar eerlijk gezegd weinig geduld voor. Ik geef ze nog een weekje, anders annuleer ik de order en zoeken ze het maar uit.
    Ik zou contact met ze opnemen, want dit klopt niet. Normaal had je al een mail moeten hebben dat ze de order gaan annuleren en als je dat niet wilt je dat via hun website moet aangeven.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 20 van 28 EersteEerste ... 10161718192021222324 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •